Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/12/12 ve všech sekcích

  1. ceny aut šly prostě dolů a tomu se automobilky snaží přizůsobit... roce 1999 stála krátká felda kolem 230 tisíc, dostali jste holé auto naprosto bez ničeho.. dneska za ty stejné peníze dostane auto s abs, 4 airbagy, posilovač řízení a mnohdy i trvale akční paket... pokud spočítáte inflaci, tak reálně by taková felda dneska stála kolem 400 tisíc... takže tomu odpovídá bohužel i kvalita... navíc, tím, že jdou ceny dolů, tak se z auta stává spotřebák - prostě odjezdit 3-5 let a auto nejlépe prodat a koupit nové... na to jsou auta stavěná, čím jsou starší, tím se na ně začnou nabalovat větší a větší problémy a opravy jsou díky elektronice, použitým technologiím draží a komplikovanější... kdysi se na každé druhé škodovce dělaly generálky motorů po 100t km, stály třetinu nového auta.. dneska se generálka nedělá skoro vůbec, protože je to naprosto nerentabilní díky cenám aut a jejich dostupnosti.. takže to, že se auta kazí, jsou komplikovanější, elektroničtější, všude je tlak na rentabilitu výroby, tak tomu odpovídá bohužel i kvalita...
    1 bod
  2. první pul rok v trenčíně VU 3851 na PŠ jako spojař na R4AT,potom přesun do Chebu na pluk VU 8522 /dneska vietnamská tržnice/,po roce presun na tz.Vízo na pt baterii na konec Chebu směr Pomezí kde swm skoncil na R2 skot jako spojař ,To vše v roce 1985-1987 http://www.brdm2.estranky.cz/fotoalbum/praga-v3s/praga-v3s--r-4at-velitelska-radiova-stanice/mr-195.jpg.html
    1 bod
  3. Ještě jsem nestačil přečíst příspěvek Ekkara a už mě napadlo totéž. Rozeber pojistkový box, vysuš a vpravo vepředu vyvrtej ve spodmín víku dírku aby měla voda kud odtéct (pokud vy se ti to opakovalo) Zřejmě se tam dostává pod gumou co těsní okno. Vlastně ti to píše i Ekkar
    1 bod
  4. A já mám předpoveď počasí . Myslím že to sedí !!
    1 bod
  5. skus z nejakej buracky alebo podobne petoze som cital par informaci a ked sa dava sportovy filter priamo na vahu tak zvykne vaha odist do kytek
    1 bod
  6. Když tam máš váhu vzduchu tak ti sportovní filtr nic nepomůže a bude ti to dělat akorát tak paseku
    1 bod
  7. Spotřeba, je při stejné jízdě jako bez chipu stejná, či o něco málo menší!! Ale věř, že při tom zátahu co to auto bude mít, tě spotřeba moc zajímat nebude, protože to auto frčí o 2 třídy lépe. Jinak v létě 5,5 a v zimě 6,5 - všechno na 15" discích ( 65% město ). Na 17" to bude o trošku víc. Ale hlavní věc je, že máš na předjíždění dostatečnou rezervu výkonu a kroutícího momentu.
    1 bod
  8. Za sebe, jedině TDIFun!!! Něco málo přes 170 koníků na 1.9 TDi PD a úplná spokojenost. Spotřeba kolem 6 litrů a takhle už to funguje 2 roky bez závad! Pro jistotu ŤUK ŤUK!
    1 bod
  9. tak už jsem na to přišel. upadl ten plastovej zobáček, co tahá to madlo vzhůru. pružina na zámku je moc silná a ten jeden zobáček ji neudrží. našroubil jsem tam šroubek, který roztáhnul tu dutinku a zacvakl zobáček, tak aby už neprojel tím otvorem v zámku.
    1 bod
  10. Tak mi to na přední nápravě taky vrzalo. Zajel jsem na STK, kde mi technik za 50,- ochotně s nápravou pocvičil a ukázalo se, že na obou stranách je pryžokovové lůžko (silentblok) v konzole přední nápravy utržené a ta oddělená guma vrže. Zajel jsem do autoriz. servisu, kde mi sdělili cenu 2900,- za obě strany + 1000,- za geometrii, kterou sice není nutné dělat, ale oni ji dělají. Cena jednoho silentbloku je 120 - 200 kč. Proto jsem nelenil, koupil 16 mm závitovou tyč, kus trubky, 3 velké podkožky, a dvě matky. Udělal přípravek na vytlačení starých a natlačení nových. I s chystáním přípravku práce cca na 4 hodiny. Samotná výměna je za hodinku. Postup jsem nastudoval podle dílenské příručky, ale všechno tam nepíšou. Nejvíc práce dalo dostat ven šroub co drží rameno na pravé straně. U HTP je tam olejová vana a ta překážela. Musí se povolit úchyt na motor u vyrovnávací nádržky a motor heverem nadzvíhnout. Pak jde šroub ven. . Čep spodního ramene se podařilo vysunout z ramena bez demontáže náboje v kole, musí se šikovně otáčet volantem, až ten "ježek z klece" vypadne. Samotná výměna lůžka jde udělat přímo na voze. Konzolu není třeba vymontovat, jak píšou v příručce. Kdo si trochu věří a může na rampu nebo zvedák, ten to zvládne sám a za ušetřený peníz hurá k vodě a bez vrzání. Dokonce jsem vypozoroval, že hlučnost na nerovnostech je nižší. Na typu silentbloku asi tak nefičí, protože už z výroby byl na každý straně jinej - jak vzhledově, tak výrobce a oba utrřený. Proto jsem koupil levnější za 120,-. A ještě můj malý postřeh k použití silentbloků z jiných aut (plné). Můj názor je takovej, že když má auto pevnější silentblok, tak má pevnější i jiné díly a pokud ho dám jinam, tak to asi vydrží dýl na úkor jiného dílu, nebo to bude hlučnější. Proto jsem dal ten, co tam patří. (cena nízká, výměna rychlá) Věřím, že moje postřehy někomu pomůžou a přeju šťastné kilometry.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...