Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/25/12 ve všech sekcích

  1. Učební pomůcka k motoru 1.2 TSI 77 kW http://www.uloz.to/x...-2-tsi-77kw-pdf
    1 bod
  2. Nemám takový pocit,jezdí to pořád stejně.
    1 bod
  3. Včera večer jsem to znovu zkoušel a vzal jsem to v obouch směrech, abych vyloučil vliv větru nebo jízdy z kopce a opravdu to tak je. V jednom směru jsem naměřil nějakejch cca 7,4s a druhym směrem asi 7,5s. Budu to muset reklamovat.
    1 bod
  4. Nenašel jsem na youtube jiné video vozidla s tímto motorem / výkonem, které by mělo takové zrychlení jak to tvoje!!! Vždyť takhle pomalu zrychluje RS 1.4 TSi Na jiných videích jsou o dvě vteřiny pomalejší ať s automatem nebo v manuálním režimu. Koukni se radši pod kapotu, co ti tam dali za agregát
    1 bod
  5. Ahoj giorgio.v75, myslím, že tv.batéria je nedostatočná, buď nabitím alebo parametrami. Nedávno mi tak odišla batéria na octávke, predtým naštartovala v pohode, a šli sme do kostola, z kostola už nie, začala sa divne palubovka správat, svetlá blikali, a divné cvakanie z motor.priestoru a vobec nepretočilo.Nenapadlo ma vôbec, že ide o batériu, myslel som na imobilizér či zaseknutý alarm. Na audine 1.9 tdi pd 85kw mi minulý rok odchádzajúca batéria aspoň slabo pretáčala. paaa Skus si preštudovat toto: http://www.autobaterie.com/rady-a-tipy, konktétne toto: Jak zjistit, na kolik procent je baterie nabitá? Nejlépe (nejpřesněji) se stupeň nabití baterie určuje podle hustoty elektrolytu. Elektrolyt by měl mít ve všech článcích podobnou hustotu, stupeň nabití pak určíme podle níže uvedené tabulky. Jednodušší způsob je určit stupeň nabití baterie podle jejího napětí. Baterie musí být před zkouškou několik hodin v klidu, tzn. nesmí být po jízdě či nabíjení. Napětí změříme nejlépe s přesností na setiny voltu a určíme stupeň nabití podle tabulky: Stav nabití Napětí v klidu [V] Hustota elektrolytu [g/cm3] 100% > 12,60 75% 12,40 - 12,54 50% 12,24 - 12,40 ihned dobít od 50% a nižšie 25% 11,88 - 12,18 0% < 11,88
    1 bod
  6. kdyby někdo měl zájem: mám originální loketní opěrku novou s veškerým příslušenstvím a návodem na montáž na Octavii I, Golf IV, Bora, při úpravě i Fabia I, Seat Leon 1.generace a Seat Toledo 2. generace za 2300,- taky originální loketní opěrku na Fabii II, Roomster...taky originál, novou za 2300,- a pak taky páčku tempomatu pro Fabii I, Octavia, Golf IV, Passat, Bora, Superb, atd....za 1000 tlačítkovou verzi s kabeláží....origo, nové a možná do budoucna bude sada mlhovek pro Fabii I předfacelift, 2 mlhovky, kabeláž, přepínač za 1500,- vše viz foto, kdyžtak SZ
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...