Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/26/12 ve všech sekcích

  1. Našiel som vo viacerých testoch a fotkách o Citigu túto praktickú vyberateľnú gumenú vložku na telefón. Vedel by som si ju predstaviť aj v inom aute, napr. O2, kde nieje kam odkladať telefón. Nevie mi niekto dať objednávacie číslo tohto dielu ?
    1 bod
  2. Stačí dát těsnící gumu na hranu chladičové stěny jako je pod stěrači. http://desmond.imageshack.us/Himg401/scaled.php?server=401&filename=p1010384wy.jpg&res=medium
    1 bod
  3. Je vidět, že prd víš o ekonomii a řízeným strojním inženýrství. Dám příklad: Náboj na fábuli má únosnost cca 550 kilo, samotný váží dejme tomu kilo a půl a má 5 hlavních děr se závitem - a jeho výroba může na automatické lince trvat přibližně půl hodiny čistého času a stát 10€. Pokud vezmeš, že new náboj pro Citigo stačí s únosností dejme tomu 400kg a je přitom o 20dkg lehčí a má o 1 hlavní díru se závitem méně, bude jeho výroba trvat o 5 minut času méně a bude o 0,50€ lacinější. A teď si to všecko pronásob aspoň 100 000x a budeš znát důvod, PROČ jde škodofka do výroby nového konstrukčního komponentu... A proč to všecko? Protože používat na autě s max. hmotností 1350kilo náboje, který dohromady unesou (dynamicky, samozřejmě) 2200kilo a byly by tím pádem mnohem spolehlivější a taky (A TO HLAVNĚ!) těžší a dražší, JE EKONOMICKÝ NESMYSL. Stejně tak disky i když třeba ty "patnáctky" budou s rozměrem gumy 185/55, tak nebudou mít hmotnostní index (nosnost kola) 85 nebo 86, ale odhadem tak 82 nebo 83 - TUDÍŽ NEBUDOU ZÁMĚNNÉ S RÁFKY PRO FÁBULI / ROOMA - teda mechanicky jo, rozměrově tam půjdou, ale pokud na nich někoho chytí na silnici ve fábuli, skončí bez papírů...
    1 bod
  4. to by me teda zajimalo jak muze benzin zmenit zprevodovani auta ...
    1 bod
  5. Přímo v návodu na Fábii na straně 160 píšou: Benzin s vyšším oktanovým číslem než předepsaným můžete používat bez omezení. Žádné zásadní výhody ve výkonu a spotřebě motoru však nemůžete očekávat! :-)
    1 bod
  6. Matthes: Je to podobné, čo robia naopak majitelia drahších motorizácií - TDIčkári lejú naftu "ušetrenú" z Liaziek a traktorov, 16V a FSI namiesto predpísanej N98 lejú lacnejší N95. V tomto prípade by sa tiež dala položiť otázka, prečo zrazu šetria, keď nešetrili pri výbere motorizácie ? Len iný uhol pohľadu...
    1 bod
  7. ak by jazdila po meste tak 44 by stacila ale ked planuje jazdit po dialnici a dialnica sem tam aj stupa a nechce sa vliect v pomalom pruhu za kamionmi tak by som doporucil 51 lebo tu 44 by tlacila aj ocami. mal som moznost ist s HTP 40 to mesta super ale mimo mesto uz to nebolo to prave ked clovek isiel uplne na pohodicku tak sa dalo, ale predbiehat to sa muselo uz dobre zvazit fakt nad 90km/h uz plny a nic moc uz sa nedeje. na dialnici vyuzije tych 51 aj to si bude priat niekedy aby malo viac cize bral by som 51.
    1 bod
  8. ta 1,4 TDI by bola zaujimava keby mala 4- valce a common rail tak to by bolo super. momentalne keby bola vo vabii 1,4 TSI 125kW tak to by bolo ine cafe. 1.2 HnedToProdej do fabie jedině naftu...........
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...