Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/04/12 ve všech sekcích

  1. Jenže ty s tím žádné zkušenosti nemáš a přesto rád radíš- ve škodě mi známej řekl......to je fakt rada a zkušenost nad zlato. Konkrétně ty se raději drž těch norem, než toho co ti známej řekl. A nejvíc mě může rozesmát, že je důležité kde to ten či onen koncern vyrábí. Uvědom si, že to vyrábí tam, kde je to nejlevnější, ovšem podle koncernových norem. Olej do auta nejsou uzeniny a pod. šizené na bývalej východ do hypermaketů.
    1 bod
  2. Jojo je stejný,v multifunkčním je navíc akorát jeden kablík na propojení multifunkce
    1 bod
  3. Už zase Miku!!!!! Jasně, že je Mar1tin rozhodnut pro 81kW. Ale Mike docílil jednoho: I kdybych chtěl v příštím Yetíkovi diesel, beru benzín!
    1 bod
  4. No to se nediv ŠA MB jen tak lehce něco veřejně nepřizná a v servise Ti budou tvrdit,že je to porvé co někdo s takovým problémem přijel.(nemyslím tím jen rozvody u 1,2TSI) Znám to z vlastní zkušenosti s jinou závadou.
    1 bod
  5. Uvidíme, kolik nakonec bude lidí. Jako možná varianta mě napadá, že holky necháme spát v baráku a my kluci se někde poskládáme.
    1 bod
  6. To je smutny, kdyz servisaci prd vědí...
    1 bod
  7. bodrik11 každý nemuze mit bezproblémový auto jako je Dacie, tady nenajdeš moc lidí, kterým se Fábie nelíbí a pokud s ni maji problémy, tak jí nechají opravit a jezdí dál
    1 bod
  8. ja by som ti teda odporucal, kup si daciu a presun sa na dacia forum.. kludne si kup aj takuto, kazdemu podla chuti..
    1 bod
  9. Vazeni, tak sem namontoval taky svetla na denni sviceni na F1 face combi, fotky nejaky udelam. Jsou to tyto. Funguji skvele. Kdo by je chtel pripadne montovat, napisu a nafotim, jak sem to vyresil ja. Jednoduse, hodinka prace. Jen tak premyslim, co sem tady i cetl, jak to zabezpecit proti ukradeni. Mam je prisroubovany k mrizce, ale mrizka jde lehce skubnutim i se svetlama ukrast. Jestli mrizku napevno prilepit k narazniku epoxidem, nebo jak. Pak by ale zase byl problem to vyndat , kdyz budu menit zarovku v mlhovce... tak nevim. Na magnet to delat nechci, pac to nebudu porad vyndavat a nasazovat. Jo a dalsi vec, co by mne zajimala je, jestli nekoho z vas uz s temito svetly, nebo podobnymi stavela policie a co oni na to. Neco jsem uz precetl, ze musi splnit urcite parametry, umisteni, vzdalenosti apod., ale nikde jsem se nedocetl, jak je to s homologaci. Prodejce sice pise, ze svetla jsou homologovana dle EHK/OSN č. 48 pod číslem E11 - 00 0012, na svetlech je vyrazeno E4, ale nikde jsem se nedocetl, co ta E4 znamena. Zkratka nejlepsi by bylo nekde neco vytisknout a vozit sebou pro pripad nejakych dohadu. Vytisknou prislusnou homologaci. Mozna by prodejce poskytl? Homologovana muzou byt, ale treba v jinych zemich, nebo naopak v jinych zemich ne. Takze nevim, co to E4 znamena. V srpnu jedu do Spanelska, takze Nemecko, Francie, nevim, jak tam s E4 homologaci uspeju. A vubec tady u nas, jestli E4 je u nas platny. Uz nekdo neco u policie, nebo na STK resil? Diky.
    1 bod
  10. Přesně tak, pokud by byl problém, tak jedině podplatit a nebo dát na technickou zpět halogeny
    1 bod
  11. Neboj, plastu se nic nestane...
    1 bod
  12. taky jsem řešil , proč oranžová olejnička nezhasla po dolití oleje. naměřil jsem, že mám vadný mikrospínač na zámku kapoty, trochu rosypaný, nasolený a trvale sepnutý. takže kromě dolití oleje (zatim vzal 0,5l po 10 tis, najeto 210t, 90ps) je nutné na chvíli rozpojit konektor u zámku.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...