Na jakém motoru to je?
Ale i tak předpokládám, že to bude stejné jak na rotačce tak na PD.
Zrovna včera jsem to dával dohromady, takže vím, že tu trubku jde přišroubovat i tehdy, když už jsou sací parohy a EGR na motoru.
Tudíž to musí jít i v tomhle stavu odšroubovat.
Pokud přes to ne, tak tu trubku povol na jejím druhém konci a vyndej i s ní. Stejně je dobré ji protáhnou drátěnkou.
A taky, že vrní.
Jak jsem psal, včera jak jsme to dali dohromady, tak jsem pak vzal manželku a jeli se projet.
Konečně jsem mohl po dálnici jet i více jak 130. Ne že bych takhle jezdil furt, ale občas se hodí šlápnout na to, předjet a zase jet normálně.
Když to jelo cca 170-180 tak se z vedlejšího sedadla ozývaly určité protesty, když už ručka atakovala rysku označující 200, protesty byly tak významné, že jsem musel zpomalit.
No nic, aspoň teď vím, že okta jede !