Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/05/12 ve všech sekcích

  1. Osobně než připlácet cca 50 prutů za přestavbu na sporák tak to raději jěště 20 a mám dehťáka bez neustálých revizí a pocitů s "kurv.ním" motoru. Ta turba dostávají záhul teď a co potom u LPG které má ještě vyšší teploty spalování.Až budou dělat přimo motory na LPG nebo CNG a benál jako druhé palivo tak jo.Stále je to "alternativní" pohon a moc aut na LPG bez neustálých oprav systému jsem nezažil.U ofiko přestavby octávky je ta cena přestavby ještě vyšší a to už opravdu musí mít někdo vyložený odpor k naftě aby si to objednal.Používají na to starý motor 1,6 kde není co podělat. A tady je vidět proč k tomu použili tento jednoduchý motor než Tuto Snůšku Improvizací a pokusů teoretiků z vysokých škol co se nudili u kompu a něco vynalezli. A tato práce teoretiků mi připomíná epizodu syna profesora ze zemědělky,který dofrčel z vysoké se zlepšovákem "odlehčená" půda pro snažší růst brambor. Tak teda rozvrtali půl zahrady, půdu odlehčili a zasadili. I ten výsledek byl odlehčený. Brambory byly jak cherry rajčata....Ten profesor myslel že ho rozerve jak hada.Z celé zahrady tak dva kyblíky brambor místo klasických pěti metráků...
    1 bod
  2. Neviem, čo sa tu na nás tak rozčuľuješ, keď sa tu snažíme poradiť ako vieme - keďže vône a smrady sa zatiaľ internetom šíriť nedajú, nevieme to zodpovedne posúdiť. Každé auto smrdí novotou. Konkretne u mňa cca za mesiac to vyprchalo alebo som to už tak nevnímal. Ak u teba ešte po 3 mesiacoch je ten zápach taký neznesiteľný, tak tam posaď servisného technika. Alebo ak maš taký citlivý čuch, choď robiť testera do kozmetického priemyslu - celkom slušne zarobíš ... PS. Stánim v garáži auto určite nevyvetráš ...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...