Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/12/12 ve všech sekcích

  1. Takže po výmene rozvodov je to štartovanie OK, tu je foto novej (right) a starej (left) reťare rozdiel bol v dĺžke asi 2mm po najazdení 13tis. vymenené za 3,5 hod. olej sa nevypúšťal.
    1 bod
  2. Na tom VW foru jsou zajímavé informace včetně fotografie těch řetězů. Mám k tomu jenom jednu připomínku - píše se tam na tom třetím skenu,že "Pokud je namontovaná skříň bez ochrany proti přeskočení řetězu - namontujte optimalizovanou skříň proti přeskočení řetězu (číslo OD: 03F 109 210 C) podle pokynů v dílenské příručce." Ovšem podle ETKY má Fabia,Yeti i Octavia 1.2 TSI tuto skříň (03F 109 210 C) již z prvovýroby. Takže podle mého názoru se toto týká pouze vozů VW (minimálně Golf - na jiné jsem se nedíval),kde do MR 2011(1.3.2011 - kdy se tento starší kryt podle ETKY přestal vyrábět) má ta skříň (kryt) objednací číslo 03F 109 210 B. U Fabie je vidět v seznamu i kryt s obj. číslem 03F 109 210 D. Informace k němu tam žádné nejsou - vyskytuje se v ETCE pouze u Fabie. Obr.1 - Fabia 1.2 TSI MR 2011 kryt (skříň) rozvodů 03F 109 210 C: Obr.2 - Golf 1.2 TSI MR 2011 kryt (skříň) rozvodů 03F 109 210 B: Obr.3 - Octavia 1.2 TSI MR 2011 kryt (skříň) rozvodů 03F 109 210 C: EDIT: toto jsou informce z ETKY,na vlastní oči jsem ty kryty (skříně) neviděl.
    1 bod
  3. ja jsem klidne pro prostejov
    1 bod
  4. NeoCZ15, pokud budeš neustále citovat předchozí příspěvek, dostaneš varování. Používej tlačítko dole "Příspěvek" a NE to tlačítko "Odpovědět s citací" pokud reaguješ na předchozí příspěvek... přečti si pravidla
    1 bod
  5. jestli jsou jen chycený rzí, tak stočit, pokud kvůly hraně, nebo jestli hází, tak radši nový....navíc pokud nemáš 288 - 312 kotouče, tak stojí pakatel
    1 bod
  6. Určitě, neřadit neutrál během jízdy!!!Převodovka pak může být po delší době kaput...repas cca 30-40 tis. kč, což mluví za své. Automat je od toho, aby sis užíval jízdu komfortně , to si zapiš za uši...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...