Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/20/12 ve všech sekcích

  1. Pánové a to vám netrhá uši ten zvuk motoru,když jedete při 1200 ot. na pětku??? Vždyť ten chudák hrčí a stejně nejede...
    2 body
  2. To je celkem jasny - emise pri homologacnim mereni emisi se meri dle normy pri 20°C. Proto je software v RJ nastaven tak, aby pri teto teplote doslo k co nejrychlejsimu zahrati katalyzatoru i za cenu vyssich emisi v prvnich vterinach (cca 20-30s) behu studeneho motoru. V konecnem souctu se to totiz vyplati.
    1 bod
  3. Escrito a oni ti je vždy mile rádi vymění po dobu záruky za peníze ŠA a po záruce za tvoje
    1 bod
  4. a škodovka chce aby Vám auto vydrželo 10let? Bohužel nechce čím dřív se to posere tak pro ni uděláte kšeft buď na ND a servise nebo na koupi nového auta
    1 bod
  5. byl jsem na všem co škodovka dělala, svolávačka, výměna rozvodů a ted najeto cca 34000km a chrastíme opět....jen teda někdy, hlavně po ránu, ale prostě chrastíme...já už ten motor fakt nechci ani vidět!!!
    1 bod
  6. Je to půlka reality. Při podtáčení a citelných vibracích ten motor trpí dalece víc než při jízdě kdy se točí "navolno". A u naftových motorů jsou potencionální následky zajímavé- od propálení pístu, zakarbonované regulaci turbodmychadel, trysek v háji, dvouhmoťáky na výměnu. A k tomu zrovna u Tebe 1,4 TDI není zrovna motor který by si díky koncepci liboval v otáčkách pod 2000. Třepe se jak hromada sulcu a binec je po celém autě.Měl jsem pod zádelí tři tyto motory-skvosty VW, jak 2x 59kw, tak 1x tu slabší a všechny byly pro alespoň tříválcově příjemné cestování potřeba držet na cca 2100otáček. Jinak je to na vytřepání posledních nýtu z auta.
    1 bod
  7. Keď už tu rozoberáme tú spotrebu. Auto mám necelé dva mesiace, najazdených 4200km (80% v hlavnom meste) a spotrebu mám 5,6l/100km. Keď zvážime fakt, že je leto (tj. klima je zapnutá stále) a že sa jedná o nové auto, tak tá spotreba je celkom fajn.
    1 bod
  8. No každopádně dávat pět a půl tisíce za něco, co ani nezvedne výkon, se asi bude chtít dát málo komu.
    1 bod
  9. Ja sa nestačím čudovať ako jazdíte s dieselovým motorom normálne ho ľutujem... Môj motor ked je teplý nevie čo je to jazda pod 2000ot/min a to mam pôvodnú spojku a zotrvačník...
    1 bod
  10. ja som to skusal asi 3krat uplne natankovat a vybehat to uplne az dokonca,az kym nezhaslo ,1krat to bolo 1080 druhy okolo 1060 a treti 980km,samozrejme zalezi od toho aku mas tazku nohu a kde behavas,ale mimo mesta mam zvecsa 4,6 a v meste 5,1
    1 bod
  11. Určitě je, ale stejně tam nepasují No jasně musí být i face nárazník!
    1 bod
  12. ... podle výše uvedeného návodu trvala demontáž, montáž vč. úpravy lišt celkem 90 minut... z mého pohledu jednoznačně doporučuji zkrátit a dobrousit spodní část lišty...je to esteticky i technicky přijatelnější... není prakticky k rozeznání od originálu... zadní světla komplet vč. držáků žárovek se dají sehnat na tomto fóru za cca 1500. Děkuji za hezký návod. Možná by více členů fóra uvítalo i návod k instalaci "parkovacího asistenta" na Octavii. Předem děkuji.
    1 bod
  13. ja uriznul ty stare a bylo to naprosto v pohode
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...