Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/17/12 ve všech sekcích

  1. Podľa mojich neoverených informácií je spojenie 24W6 a rozvodová reťaz ukážkovým príkladom mylnej interpretácie príčinno-kauzálnej súvislosti. Mám indície, že za celou 24W6 sú problémy s vysokotlakovým čerpadlom, nakoľko pri požiadavke na vyššiu porciu paliva pri nižších otáčkach trpelo vplyvom vysokého zdvihu a časom ( v závislosti od štýlu jazdy) sa mohla narušiť jeho tesnosť, následná kontaminácia olejovej náplne zvýši jej množstvo, kľukový hriadeľ "vyrobí" olejový areosol, ktorý sa cez odvetranie kľukovej skrine začne spaľovať až to časom odrovná katalizátor. Škoda teda zvolila pre ňu najlacnejšie riešenie, v konečnom dôsledku následky reklamuje max.5% zákazníkov, z ktorých si 90% zvykne a podľahne klamu "načítania adaptačných hodnôt", prípadné vyriešenie problematických komponentov u zostávajúcich 0.5% zákazníkov bude nepochybne lacnejšie. Je taktiež možné, že sa to priškrtenie deje len u zákazníkov s predĺženou zárukou (ktorá je mimochodom definovaná vo WIN práve z týchto pragmatických dôvodov), kde je riziko zlyhania v priebehu záruky cca 4x vyššie. Podložka s poklesom momentu absolútne nesúvisí, mám to overené, nový FW sa správa úplne rovnako aj bez podložky....... Inak, neviem si predstaviť ako čerpadlo bude dostávať na frak pri LPDi, nakoľko má LPG nižšiu objemovú hustotu energie, teda ho je potrebné dopraviť za jednotku času viac........ Poprosím, ak je tu niekto bez predĺženej záruky s 24W6 aby dal o sebe vedieť, aby vyvrátil moju konšpiračnú teóriu.........
    1 bod
  2. Samozřejmě je nesmysl točit motor přes 3500 otáček dokud teplota motorového oleje nedosáhne aspoň 60 st.C. Spíš si ale myslím, že byli líní strčit měrku do motoru a tak ukazovala jen teplotu v místnosti...
    1 bod
  3. No tak by byl trošku průvan. No a kdy se chystáš na nový řetěz?
    1 bod
  4. Já si myslím, že strašně záleží na vzduchotechnice v měřící místnosti a jestli někdo umí přeplňovaný motor brzdit. Pokud je vysoká teplota stlačeného vzduchu, motor vypadá úplně jinak než když je běžná provozní. Byl jsem kdysi měřit výkon Oct.1 RS u Srby v Opelu: Autem jsem rovnou zajel do místnosti, tam se uvázalo, připojily snímače a před chladič se umístil ventilátor. Sjela se křivka a bylo to děsné - vůbec ten motor nebyl k poznání. Měl jsem s sebou VAG a tak jsem viděl, že teplota stlačeného vzduchu byla 85 st.C. Takže jsem se domluvil, že se ventilátor přemístí tak, aby foukal hlavně na mezichladič jen částečně na vodní chladič a že motor poběží napřed na volnoběh se zapnutým tím jejich ventilátorem, aby se vychladil i ten mezichladič a že teprve pak se bude brzdit. Teplota stlačeného vzduchu během brždění byla 65 st.C a průběh všeho byl úplně jiný - jednak přibylo asi 20 koní a jednak se kroutící moment dostavil mnohem dřív - a pochopitelně byl mnohem vyšší. Taky měřili teplotu motorového oleje - ona o 6 st.C vyšší teplota motorového oleje udělá + 1% (krouťáku i výkonu). DIN 70020 koriguje výkon a krouťák podle teploty a tlaku nasávaného (ne stlačeného) vzduchu, pokud je víc než 20 st.C a tlak míň než 1013 hPa, jsou obě z toho vyplývající korekce do plusu. Ty tam celkovou korekci do plusu máš, ale zdá se mi trochu malá (+1,85%). Takže promiň, ale po svých zkušenostech musím uvedený protokol považovat za neprůkazný. Jaká byla metodika měření? Můžeš ji popsat? Já ti - sice nerad - doporučuji měření zopakovat. Napřed si vezmi do auta VAG a podívej se, jaká je běžná teplota stlačeného vzduchu - na dálnici nebo mimo město. Prostě když pár minut jedeš rychle a fouká to. Také jaká je teplota motorového oleje. Pak si scejchuj údaje dipleje s údaji měrky na teplotu oleje, kterou ti na brzdě strčí místo normální měrky do motoru. Taky si vlez na vedlejší sedadlo s VAGem a podívej se, jestli teplota stlačeného vzduchu odpovídá tomu, co znáš ze silnice. Pokud ne, upravte chlazení stlačeného vzduchu. Pak budeš mít relevantní údaje, řekl bych já.
    1 bod
  5. Doprčic a je na tomto výkvětu technologie VW něco,co už není minimálně třikrát modifikováno a funguje tak,jak má??? Turba,řetězy+napínáky,různé podložky ...teď vysokotlaké palivové čerpadlo.
    1 bod
  6. Možná dostali rozum a změnili SW.... Já jsem měl po přehrání SW verzi 9695 a rozdíl byl znatelný. Měl jsem ovšem 63kW verzi. Četl jsem , že další generace TSI budou už prý s řemenem. http://www.auto.cz/design-technika-octavia-iii-68386 Nechápu proč? Že by se to nějak kazilo?
    1 bod
  7. Stojí chlapeček v podchodu a zastaví kolemjdoucí paní a požádá jí "Nemáte u sebe oheň?" "Ježíši chlapečku, ty už kouříš? Kolik ti je let?" "Dvanáct" "A to už kouříš? "No jasně.. Já už i šukal" "Šukal?? To jsi z toho přece ani nemohl nic mít?" "Taky ne.. jsem byl vožralej jak svině"
    1 bod
  8. Asi maš pravdu . Mám pocit že nad 90 km/h to ted žere vic . Taky jezdím v 90% sám . Parkrat sem si užil s padáním EPC při rozjezdech do křižovatky při předjíždění tak to je potom člověk šťastný když to nepadá a motor opět je tiší jako když byl novej . Dostanu ještě nové rozvody . Při výměně rozvodu mě opět tvrdí že olej se nový nedává tak si asi koupím novej olej za vlastní .Zatím je hodně brzo na hodnoceni čekal sem že to bude větší tragedie jasně rozjezdy neni to trhaní asfaltu ,ale dá se stim žit . Pokud to bude poslední výměna řetězu tak není co řešit . Nad 130 stim vůbec nejezdím snad jen par km při před jiždění . Dneska sem dal jizdu krátkou studený motor ,tak tady to žere vic motor dlouho jede z vyššíma otačkama a celkově vic žere než se prohřeje. :kol-29:. V sedrvisu , taky sem prvni kdo řiká že auto je linější ,ale prý po 300km se přehrajou data a bude to lepšíí. Škodovka snad udělala vymývaní mozku , jinak sem v autosalonu už neviděl žádnou octavku s 1.2tsi všechno nafta .Když sem auto kupoval tak situace byla opačná.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...