Podľa mojich neoverených informácií je spojenie 24W6 a rozvodová reťaz ukážkovým príkladom mylnej interpretácie príčinno-kauzálnej súvislosti. Mám indície, že za celou 24W6 sú problémy s vysokotlakovým čerpadlom, nakoľko pri požiadavke na vyššiu porciu paliva pri nižších otáčkach trpelo vplyvom vysokého zdvihu a časom ( v závislosti od štýlu jazdy) sa mohla narušiť jeho tesnosť, následná kontaminácia olejovej náplne zvýši jej množstvo, kľukový hriadeľ "vyrobí" olejový areosol, ktorý sa cez odvetranie kľukovej skrine začne spaľovať až to časom odrovná katalizátor. Škoda teda zvolila pre ňu najlacnejšie riešenie, v konečnom dôsledku následky reklamuje max.5% zákazníkov, z ktorých si 90% zvykne a podľahne klamu "načítania adaptačných hodnôt", prípadné vyriešenie problematických komponentov u zostávajúcich 0.5% zákazníkov bude nepochybne lacnejšie. Je taktiež možné, že sa to priškrtenie deje len u zákazníkov s predĺženou zárukou (ktorá je mimochodom definovaná vo WIN práve z týchto pragmatických dôvodov), kde je riziko zlyhania v priebehu záruky cca 4x vyššie. Podložka s poklesom momentu absolútne nesúvisí, mám to overené, nový FW sa správa úplne rovnako aj bez podložky.......
Inak, neviem si predstaviť ako čerpadlo bude dostávať na frak pri LPDi, nakoľko má LPG nižšiu objemovú hustotu energie, teda ho je potrebné dopraviť za jednotku času viac........
Poprosím, ak je tu niekto bez predĺženej záruky s 24W6 aby dal o sebe vedieť, aby vyvrátil moju konšpiračnú teóriu.........