Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/25/12 ve všech sekcích

  1. Mám taky z aukra ten černý,se všemi piny a já s ním nemám problémy,kámošovu octavku 1.9 TDi jsem napíchnul taky bez problému.
    1 bod
  2. Lukáš: Jestli rozumím dobře, tak radši HTP.
    1 bod
  3. 1 bod
  4. HTP za 5 L, to vykládej tomu co seno žere.
    1 bod
  5. Nemá náhodou E85 ještě vyšší oktanové číslo, než klasický natural?
    1 bod
  6. Zdravim, rád by som sa podelil o svoju skúsenosť a snáď to niekomu pomôže.... Do včera som mal takisto problém so zaraďovaním 2. stupňa. Začalo to pri cca 90 tkm. Najvprv pri svižnejšom preraďovaní z jednotky, neskor aj pri podraďovaní z trojky. Pomáhalo dlhé vyšliapnutie spojky a pomalé preradovanie kym dvojka nezapadla do správnej polohy, inak šla buď "cez zuby" alebo nasilu. Druha možnosť ako neisť "cez zuby" bolo dvojnasobne vyšliapnutie spojky s preradenim do neutralu alá preraďovanie bez synchronu na Praga V3S Riešením bola výmena prevodovkového oleja (i keď som v to velmi neveril)! Po výmene oleja sa stalo preradovanie celkovo presnejšie a ľahšie a samozrejme "bez zubov". Podľa slov servismana, sa takto vyriesi 9 z 10 aut. Inak vymena synchronnych kruzkov. Tak až by sa tento problem mal niekoho tykat dufam, že bude patriť medzi tých šťastnejších 90 %
    1 bod
  7. Myslím, že stačí páčka s ovládáním pc. Kontaktuj místní členy Cosby, Vaša nebo Rolbař, ti vědí a umí rozfungovat
    1 bod
  8. Ahoj, skus pozrieť tu http://www.skodaforum.sk/filebase.php?c=26 a aj tu ale je to jednoduché vymeniť, len je tam dosť blbý prístup ale dá sa, ja som to už robil na dvoch autach a v poho.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...