Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/26/12 ve všech sekcích
-
2 body
-
2 body
-
I.Clintův sraz Lány 15.12.2012; foto II.Clintův sraz Lány 4.5.2013; foto & foto III.Clintův sraz Lány 13.7.2013; foto IV.Clintův sraz Lány 19.10.2013; foto V.Clintův sraz Krušovice 10.5.2014; foto VI.Clintův sraz Krušovice 18.10.2014; foto & foto VII.Clintův sraz Lány 16.5.2015; foto1 bod
-
Tygříku, nedělej drahoty, i Tygřice potřebuje vyvést do společnosti fešných chlapců, nedrž jí stále doma pod zámkem. Opraš mozkové závity ( prý pomáhá bouchnutí hlavou o zeď ) a založ další téma s pozvánkou na sraz. Uvědom si, kolik toho musíme probrat. Jen namátkou zmíním: - Traktor na vytahování zapadlých Yetíků - Těsnění přední kapoty a špinění motoru - Kryt přední masky ( horní i dolní ) - Pít čí nepít - Válení po zemi - Zatmavení skel a růst salátu - Plumlovská zatáčka cca 110 a víc - Pokud napadne sníh – zkouška terénních vlastností a další a další body na které si momentálně nemohu vzpomenout. Já už chystám kryt přední masky vzor 2013, záchranná lopata dostala nový nátěr, sněhové řetězy jsem si odzkoušel nasadit, pytel písku je připraven, švestky a jablka dostaly kapalnou podobu, o Plumlovské zatáčce prý mluvím už i ze snu a na první sníh, na to bílé svinstvo na silnici, se snad i těším.1 bod
-
Na tom se dobře dělají vajíčka, ale musí se počkat, až se ohřeje motor.1 bod
-
Tak včera jsem se také svezl RAPIDem v Lysé n.L. u AutoTichý. Na saloonu červený 1,2/63kW ve verzi ACITVE, na jízdu modrá denim metalíza AMBIENTE 1,2/63kW. No popravdě řečeno já na tom autě nevidím žádnou chybu s ohledem na to, jak je navržený a za jakým účelem, tzn. udělat vzhledem moderní auto s čistým designem, za co nejméně peněz na vývoj a výrobu = co největší profit pro koncern. Vůbec jim to nezazlívám, je to prostě tvrdý byznys. Je to auto pro přepravu z bodu A do bodu B bez nároku na hýčkání zhýčkalých evropanů, navržené ale hlavně s ohledem na prodej sedanovytý mutace v Asii. Proto ten "tvrdý" jednoduchý interiér. Vím o čem mluvím, byl jsem měsíc v Číně a jezdil jsem v mnoha typech tam provozovaných aut. A jen prodloužený verze Audi, BMW, MB a SUVčka jsou auta s luxusním inetriérem. Ostatní běžná konfekce pro obyčejný lidi je uvnitř přesně taková jako je RAPID. A je to taková moderní verze OI, protože s tou jsem dorazil a mohl přímo porovnat. Takže tolik diskutovaná přístrojovka: kdybych ženě neřekl ať si šáhne, že je to tvrdý a ne měkký jako u OI, rozdíl není poznat. Po usednutí do RAPIDa řekla, že je to skoro stejný jako v našem autí, protože loketka je úplně stejná, kličky ve dveřích podobný, základní tvar přístrojovky taky, kliky dvěří úplně stejný. Co se týká nezakrytýho vedení sedaček: při pohledu shoda z normální výšky člověka je to neviditelný kus auta, to jen ty fotky z autosalonů a z testů novinářů stašně zkreslují, z podhledu interiér vidí člověk jenom při uklízení borelu na koberečcích nebo při opravách nebi úpravách inetriéru. Nastavování sedačky páčkou: jo trošku ústup obvyklému komfortu, ale třeba Honda Accord nějaké tři genarace zpět, kterou měl náš majitel jako funglofku někdy v roce 2002, a že to byla jinak na tu dobu dobře vybavená kára, páčku měla taky ..... Krok nastavení je poměrně po malých úsecích, takže i žena našla polohu za volantem snadno (je malá, takže se narve k volantu, aby viděla na kapotu, sedačku vždy až nahoru a seadlo dá dost vzpřímeně). Při rozhodování konstruktérů zda páčka nebo kolečko se šlo hodně tvrdě po ceně. Mile mě překvapil zvuk zavírání dveří a odhlučněná kapota. No a samozřejmě jízda. Jak někde někdo napsal, auto má všechno umístěný přesně tak, jak škodovkář zná. A ovládání auta nemá prostě chybu ve smyslu očekávání, jak Škodovka bude jezdit. Takže vlastně dnes jedinný pocit z auta není design, vůně auta, výbava atp.. Pocit, na který vzpomínám s krásným mražením v zádech, je pocit z jízdy - skoro bych řekl, že se objednám ještě někam na další zkušební jízdu. Po přesednutí zpět do OI to byl podobný pocit, jako když jsem kdysi přesedl z Feldy do Favorita ...... Resumé: tohle auto není určeno pro ty, co mají OII, pro ty je to ústup o třídu níže. Pro majitele prvních OI a FI/FII to bude krok o půlstupínek výše (půl prostě pro ten plastový interiér) a dobrá volba. Takhle přesně to ale ti chytří manažeři ve VW chtěli. Jen ta cena neodpovídá realitě........1 bod
-
Koukám, že TSI se tady jenom rojí. To si pak společně poslechnem, jak nám řehtají řetězy.1 bod
-
Zdravím, protože společně roky klábosíme o našich oktávkách, věčně řešíme spotřebu TDI versus TSI a nadáváme na drahé paliva, mohli bychom se my z fóra společně sejít, prohlédnout naše krasavce na nějakém příhodném místě kousek od Prahy, dostupném po dálnici a vzájemně se poznat a pokecat.... Místo konání bylo původně motorest u Nového Strašecí, ovšem jak jsem zjistil, motorest je v současné době v rekonstrukci Nicméně jako náhradní místo a řekl bych že mnohem lepší jsem zvolil restaurant Classic na Lánech, které nabízí skvělou (ne drahou) restauraci a privátní parking. Podařilo se mi tam zamluvit salónek, čili nebudeme nikým rušeni a můžeme debatovat, pít a jíst podle našeho přání, co jen peněženky dovolí Abychom se všichni sešli, místo setkání bych neměnil, tedy na původním místě u R06 motorest u Nového Strašecí. Zde se sejdeme a pak společně vyrazíme do blízkých Lán, kde nás již budou očekávat... Kdo bude mít zájem, tak na místě konání v Lánech je i menší historické muzeum motorismu, vzdálené jednu minutu pěšky od restaurace, k vidění starší závodní vozy.... Kdo by snad nestíhal v 11:00-11:30 být u motorestu, sám se potom může vydat do blízkých Lán do hotelu-restaurace Classic.... Setkání je určeno pro všechny příznivce a majitele všech oktávií,zdejší veterány i nováčky, kdo má chuť společně pokecat a poznat ostatní, je vítán.... Čas setkání v bývalém motorestu "Farma" na R06 u Nového Strašecí bych viděl na 11:00 dopoledne. Jak se Vám to líbí? Termín akce domluven na sobotu 15.12.2012 Seznam účastníků: (aktualizováno průběžně) 1/ Clint 2/ Ozi Toretto 3/ Pawouk 4/ jozzi 5/ Stanmar 6/ Radius 7/ Stanley 78 8/ mirek 2007 9/ Murphy1 10/ TSI 11/ Honza9007 (?) 12/ DuK 13/ Hurikan88 14/ radim1234 15/ Pany 16/ Arlo 17/ treo (?) Zde jsou dvě fotečky místa konání, salónek je zamluven a privátní parking pro naše krasavce rovněž.... ...a pak bychom se posílení dobrou whiskey vydali společně na závod po dálnici s cílem Klokočka nebo Nemocnice Střešovice...Ovšem Maverickovi bychom dali 10 minut náskok, pač by měl handicap v motoru. Program bych viděl následující: 1/ Uvítání účastníků srazu francouzským šampáněm 2/ Okouknutí strojů za neustálého vyzdvihování benzínových TSI motorů 3/ Kontrola Maverickova vejfuku bílou rukavicí 4/ Všeobecná prohlídka maverickova nezávislého topení (fronta bude pozvolna nastupovat levými dveřmi a pravými vystupovat) 5/ Občerstvení v motorestu typu zaplať na co máš 6/ Hodinová přednáška Mavericka, jak je světlý interiér jednoduché udržovat 7/ Soupis všech zúčastněných vozidel s parametrem dlouhodobé spotřeby 8/ Tříhodinová konsultace soupisu 9/ Vzájemné popíjení 10/ Rozdělení do týmů Diesel - Benzín a vzájemné soupeření 11/ Rozebrání rozvodů "náhodného" TSI motoru a konsultace nevýhod hydralického napínáku. 12/ Vyhlášení výsledků a odpolední rallye v ostrém provozu. 13/ Prémiový program: Striptýz na kapotě TDIčka, ale někdo musí přivézt přítelkyni....1 bod
-
Jo a ještě je tady jedna zajímavá funkce. A to, že když se auto odemkne a zase zamkne dálkou tak se světla sepnou asi na cca. 5s. Něco jako "coming home". :-)1 bod
-
1 bod