Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/15/13 ve všech sekcích

  1. zkus se podívát do vlákna ke Kongovi, ten něco takového řešil, ale měl tam těch vad tuším hodně a stálo to hodně usilí
    1 bod
  2. To mě také... Ovšem jen jestli to není nějaký "krycí manévr" od škodovky.
    1 bod
  3. Jasne, ale tak to uz je na kazdem jestli chce 2 holoty nebo 1 vybavene auto. Oboji sve zakazniky najde a oboji ma vyhody i nevyhody.
    1 bod
  4. A je to určitě na klíček? Není to náhodou, že si sedneš a zmáčkneš číslo, na kterém má uloženou svoji pozici sedačky a ono se to nastaví? To by mi pro škodovku přišlo logičtější, než sofistikovanější systém paměti klíčku za prvé to má v podstatě stejnou funkci a za druhé mi to přijde tedy mnohem levnější
    1 bod
  5. no ted nevim jakou maji barvu jsem to cerstve prekrouzkoval novy gufera +srovnani hlavy.vyctil agr snad bude klid pred rozebranim meli barvu cernou furt to karbonovalo a kazily se ty svicky ted jsem najel nejakej km a vypada to v pohode -ukaze to cas jinak to melo desnou spotrebu oleje.auto ma znama koupila ho v aaa ze 170000 ,ale v roce 2009 to melo nalitano 220000 takze nejak omladlo.ten motor vevnitr vypadal hrozne su rad ze jsem ten tah udelal a rozebral,o tom oleji jsem nevedel ze zere az dojela ze sviti kontrolka jinak prej porad dolivala
    1 bod
  6. Pánové,chce to občas pročíst sekci motor 1.4 TSI nejen u Yetiho, ale i u Octavií. Ty motory jsou stejné. Vysvětlení je v příslušném TPI od kolegy Racek08 zde:
    1 bod
  7. Skús dať premerať lambda sondu nejakému elektrikárovi nemala by mať na výstupe viac ako 450mV,chcelo by to premerať podla DP.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...