Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/19/13 ve všech sekcích

  1. Za 39 tKč ani náhodou, za 24,5 tKč o tom budu uvažovat.
    1 bod
  2. hmm, že by se poučili? Za 24 500,- Kč proč ne, za to ty Bi-xenony stojí
    1 bod
  3. Také to beru informativě a raději si ty auta sám projedu.Jinak je to jedinej motoristickej pořad,co se do září bude vysílat,takže lepší něco,než nic. K OIII: To hlasové ovládání,moc pěkné. Od 7.1.2013 slevněny Bi-xenony z 39 000 Kč na 24 500 Kč. Viz ceník: http://www.skoda-auto.cz/SiteCollectionDocuments/skoda-auto/ke-stazeni/nova-octavia-cenik.pdf
    1 bod
  4. Tady souhlasim, Autosalon je spis show nez odborny magazin generujici nejake fundovane zavery - ono je taky nema poradne kdo vyjadrovat. Prictete k tomu řadu sponzoru a jste doma. No a podle toho je potreba k Autosalonu take pristupovat. Driv jsem se rozciloval nad tim, co tam placaji za nesmysly a fakticke chyby, dnes se nad tim jen usmeju.
    1 bod
  5. No, bydlel jsem v Praze dost dlouho, než jsem se odstěhoval na Vysočinu a můžu říct, že to co je tady sněhu (na silnici, chodníku, prostě všude) tak by v Praze byla vyhlášená kalamitní situace. Holt jsou pražáci moc zhýčkaní a myslí si, že jsou pupkem světa.
    1 bod
  6. Přidávám další test H7: (zdroj : AutoTip)
    1 bod
  7. Jestli te trapi jen tohle, tak jsi stastny clovek.
    1 bod
  8. tak tak špekulujte nad kalamitou v Lampárni, takže přesouvám
    1 bod
  9. Tak teď o víkendu jsem si našel čas odstranit to vrzání. Sundal jsem kastlík před spolujezdcem (5 torxů). Dále autorádio a poličku pod ním, abych zezadu mohl vysunout středový ofuky. Přes otvor po ofucích jsem narval pod ten středovej úchyt asi tak cca 8mm silnou pryž. Dal vše do kupy a je klid (snad ta guma co sem tam narval nevypadne). Pak mi ještě vzadu vrzalo opěradlo na místě za spolujezdcem. Dělal to zámek sklápění sedadel. Stačilo kousek povytočit gumovej doraz a je klid. Jezdím s tímhle autem většinou po městě, takže mě tyhle pazvuky docela pily krev. Teďka ticho jak v kostele, doufám že vydrží. Díky za info co jsem tu na fóru našel.
    1 bod
  10. Jop a ještě jsem našel, jak asi ten díl vypadal po modifikaci na novějších Fabiích - je tak pro info... Tak hodně tichých kilometrů a až budu mít spraveno, tak se ozvu
    1 bod
  11. O víkendu jsem měl chvíli čas, tak jsem brouzdal po webu a po různých webových fórech. Takže jsem už trochu něco nastudoval... Opravdu to bude ten středovej úchyt mezi ofuky směrem do kabiny. Je tam takovej plastovej výstupek, kterej se opírá a takový kovový lůžko na hliníkovém nosném rámu pro palubovku. Je to vidět na přiložených foto. Když o tom tak selsky přemýšlím, tak tip kterej tu popisuje Libero, tedy ten plastovej výstupek prostě upílit. Tim ale palubka sice nebude mít ve středu o co vrzat, ale ztratí středovou podporu. Proto jak je taky tady na fóru někde psáno bych ještě vyhodil ty budíky pod volantem (stejně občas povrzávají) a za nimi jsou otvory, skrz které se dá cca ve středu ta palubka podložit (je tam mezi horní plochou alu nosníku a spodním lícem palubky cca 2-3cm mezera. (viz fotky) Tím by se nahradila ta uřízlá středová podpora. Většinou tam lidi dávaj kus tvrdý pryže nebo dřevěný špalík, sololit atd. Hlavně je to nutné tam dát tak aby to nevypadlo. Napadlo mě to tam třebas lípnout na silikon k tomu alu nosníku. A na horní povrch naší podložky bych nalepil kus filcu nebo molitanu, aby to neskřípalo o plast palubky. Jop a až budete vracet zpět budíky pod volantem, tak je dobré je podlepit tenkým molitanem (cca 1-2mm) v místech styku s kšiltem - je to posáno tady v tématu "Vrzání - urobme s tím konec". Napadá mě ještě možnost udělat něco podobného s tím podložením ze strany spolujezdce, když se sundá ten kastlik na spodku přítrojovky. Ale nevím jestli se tam dá dostat. Pak by byl střed palubky podložen pěkně symetricky z obou stran. Možnost podkládat to přímo v mezeře mezi vymontovanými ofuky taky je ale údajně se k tomu blbě může. Jop a jak nejsnáz vymontovat ty středový ofuky, aby se nic nepodřelo a neulomilo? Někde jsem četl, že když vyhodíte rádio a tu poličku, tak se k nim zezadu a zespoda dostanete. Budíky vymontovat je hračka, za krycí plast pod nomi stačí rukama zatáhnout (jsou tam po stranách 2 kovový cvoky), pod tím jsou dva torxy - ty roztočit a máte budíky venku. Samozřejmě při demontážích bacha na kablíky a konektory k budíkům, a u ofuku ke spínači 4 blinkrů, ale to je snad jasný... Jinak ještě by se mohla hodit montážní příručka (složka karoserie -> Montážní práce), je to tam vše popsaný ty postupy - ke stažení třebas na ulož.to: http://www.uloz.to/x...ka-prirucka-rar Tak snad se mi doufám povedla teoretická průprava. Teď už jen se na to vrhnout, a užívat si to zasloužený ticho
    1 bod
  12. tak sem mu nechal vzkaz za oknem...
    1 bod
  13. dnes rano.. jel sem na rohliky.. a .. zaparkoval sem a nekdo prijel po me a hned vedle me... a pritom tam byla cela druha strabna parkoviste uplne volna
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...