Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/24/13 ve všech sekcích

  1. konečně slibovaný překlad... je to v rychlosti, nemám moc času. Takže kdyby tam byla chybka např. v čárkách, berte to s rezervou AutoBild O3xPassatB7.pdf
    2 body
  2. Všechny studie jsou na nízkém podvozku a velkejma kolama. To tak bylo je a bude. Ale do serie škodovka nikdy nic takového nenasadí. Kup si velký kola a stavitelnej podvozek a uvidíš jak to prokoukne .... těším se až někdo složi OIII pěkně na zem
    2 body
  3. Škoda Octavia 2013 footage
    1 bod
  4. Dobre, ale zitra jedu do domoviny, uz se tesim
    1 bod
  5. Nic se neděje. V tom případě je to jedno. Po koupi udělat komplet servis (oleje, filtry, rozvody a další věci). Auta jsou kromě motoru stejné. 2.8 je lepší na svižnou jízdu. Jinak je to jedno. Uděláš servis a někdo ti to rozstřelí. I po servisu se může cokoliv podělat.
    1 bod
  6. Skryté vady, náklady na servis a poruchovost je tak na stejno. Jen u té nafty budeš mít o něco menší spotřebu.
    1 bod
  7. Do firmy kup octávu rotačku 81kw kombika a vis ze to je ten nejnesmrtelnější motor..Superb by ti sežral až moc nákladů....
    1 bod
  8. Konečně někdo kdo uvádi skutečny stav najetych km
    1 bod
  9. ....už jsem si všiml dříve, že nám přibyl aktivní a znalý člen naší SUPÍ BANDY! Jedná se o "SUP1", který je u nás od půlky prosince min. roku, ale za tuto poměrně krátkou dobu přispěl již několika "fundovanými" příspěvky! Díky mu za ně a jen více a houštěji. Snad by bylo vhodné, aby jsme jej mohli poznat osobně na jarním srazu SUPŮ v Sedmihorkách, címž jej tímto co nejsrdečněji zveme! P.S. Omlouvám se SUPOVI1, on už svoji účast na našem srazu potvrdil v půlce ledna na svém vlákně o jeho Supovi, takže je to vlastně ložené! O to lépe!
    1 bod
  10. Tak chlapci, podívejte se na to z jiného pohledu. Čím více to zlodějovi stížíte (zaslepení zámku, apod), tím víc Vám toho na autě zkurví. začne páčit, krouhat,mlátit, kroutit, rozbíjet skla, apod. jakožto bývalý člen 7er uvádím jednoduchý příklad. Na BMW se kradou znaky na kapotě a kaufru. Takový nový znak si jeden klučina řádně přilepil epoxidem, právě, aby mu to neukradli. Ouha: zloděj se na tom prostě zaseknul a počkodil toho víc, než bylo potřeba. takže já radím, nic nezaslepovat, nepřilepovat zbytečně nešroubovat. Když Ti tam někdo bude chtít vlézt, tak tam prostě vleze. Dnes se dá rozbít okno i bez rámusu (stačí robitá keramika od svíčky, ta tím proletí jak máslem a bez rámusu). Spíš radím zaměřit se na elektronické zabezpečení auta, vhodným alarmem, pokud jsi fajnšmekr, dáš si tam Magicar, kde ovladač doma funguje jako pager při narušení a dá se namachrovat třeba dálkovým startem, bezklíčkovým otevíráním, apod.
    1 bod
  11. myslím, že to bude to, co se u VW nabízí pod pojmem DCC: sice je to video v holandštině, ale pro názornost to stačí CC: a dokonce KW nabízí verzi, kde je možné vyměnit sportovní stavitelný podvozek přímo pro možnost DCC
    1 bod
  12. neskumal som rocnik, t.j. neviem ako aktualny mas soft. ja mam 2010 Superb II s 7° DSG a povodny softver bol dost zly. ked som isiel z kopca a dlhsie brzdil, auto malo zaradeny najvyssi mozny stupen. okrem toho, ked som napr. zrychlil nad tempomatom nastavenu rychlost a nasledne pustil nohu z plynu, auto plynule spomalovalo bez umyselneho podradenia. odkedy mi dali novy soft, je to ovela lepsie. ak dlhsie stoji na brzde, velmi rychlo mi auto podradi a dokonca ak aj pustim brzdu, stale drzi nizsi zaradeny stupen. az ked sa dotknem plynu, preradi na vyssi. pri tempomate, ak zrychlim nad nastavenu rychlost a nasledne dam dole nohu z plynu, tiez si podradi a ubrzdi to motorom. DSG vsak naucis velmi dobrym kuskom, je to len o zvyku. niekedy fakt staci spravne poskadlit plyn, auto ti podradi a drzi chvilu nizsi stupen. tak ako pisu chalani, je to len o zvyku. mne sa teda ani nahodou nezda, ze by mi DSG motor podtacala. mozno bude rozdiel aj v tom, ze mam benzin. drzim palec a ked ti frajerka utrusi poznamku o tom ako jazdis, skus urobit jednu vec. ja som to skusil. trosku dynamickejsie zabrzdi az zastanes, zapni 4 blikacky, vystup a chod k jej dveram. nasledne ju slusne popros, aby ti to ukazala.
    1 bod
  13. At si říká kdo chce, co chce, stejně je hezká... Zase to bude uspěšné auto,víc, než OII.
    1 bod
  14. Tak pro ty kdo by meli pripadne stejny problem jako ja. V dubnu se to vyresilo, akorat sem to tady zapomnel napsat. Byly tam spatne vstriky (ne vadne ale jiny typ nez tam patri). Prodejce vymenil nejspis motor za 1.4 TDI Euro 4 (51kw nebo 59kw) a tyhle vstriky maji mensi prumer nez vstriky z 55kw Euro 3 AMF. Daly se tam vstriky z AMF a auto jede jak ma.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...