Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/27/13 ve všech sekcích

  1. Včera a dnes jsem to pro zajímavost sledoval. Začnu sobotou. Trasa z Prahy 6 (nájezd na R1 u OC Šestka) směrem na Brno až do Blanska. Teplota v garáži -5.5°C, venku -7°C. Po ujetí 5 km rychlostí 80 km/h se odlepil teploměr chladící kapaliny od nejnižšího bodu (zde je to 50°C) - z topení nastaveného na 22 °C šel vlažný vzduch. Dále jsem pokračoval rychlostí 80 km/h až do ujetí vzdálenosti 10 km, kdy teplota vody dosáhla 90°C a teplota oleje naskočila na 50°C. Z topení šel již horký vzduch. Pokračování již postupným zrychlováním na 100 a pak na 130 km/h, kdy teplota oleje 90°C byla dosažena až po ujetí 30 km! A pak v Brně jsem se dočkal něčeho podobného, jako DuK - po průjezdu městem koukám, že mám olej "jen" na 85°C (do teď jsem si toho nějak nevšimnul). Jinak na D1 se teplota oleje pohybovala okolo 95°C při rychlosti 130 km/h. V létě je to někde kolem 103 - 105°C. Spotřeba podle tankování 6.5, při průměrné rychlosti 107 km/h. Jel jsem sám. Pokračování dnes. Trasa z Blanska přes Brno na D1. Venkovní teplota -7°C. Vzhledem k jinému profilu trasy (průjezd městem, pak po silnici II.třídy) trvalo prvotní ohřátí (odlepení teploměru chladící kapaliny od minima a pak dosažení teploty 90°C) ještě o cca 3 km více. Olej jsem na 90°C dostal při nájezdu na D1 po ujetí 31 km. Spotřeba podle tankování 6.4, při průměrné rychlosti 110 km/h (cestou teplota stoupala až na -1°C). Dvě osoby. Ukazetel teploty oleje mi byl čert dlužen. Nejlepší je tam nic nemít a byl by klid.
    1 bod
  2. určitě se mi někde vali v garaži ,ale netušim zda ho už nenahlodaly nake mistni zviřatka mam dojem že přes zimu mi tam žije kde co
    1 bod
  3. farikhome: klidek, ja sa nehnevam ved to je jedno.... k teme: mne vymenili nove vzpery a nejde to poriadne aj tak,,, myslim ze by mozno pomohlo aj prestavenie zamku ktory mierne kufor vytlaci, otvoril som kufor v prvej polohe, rucne som zatlacil zamok, cim si myslel kufor ze je zatvoreny.... stlacil som DO na povel otvorenia a zamok som vide ze vzdy kufor trosku aj sam povytlaci, mozno staci prestavit tu cast co je na karoserii namontovana /nie na tej otvaracej casti/. treba dat dolu ten ochranny plech a skusit zamok trosku povysunut smerom hore, ak su tam teda nejake vodiace otvory umoznujuce posuv zamku... ale to je len dohad... kazdopacne zima posoby na tie male vzpery ktore su vo vnutri kufra a tie ak stuhnu nefunguju... na toto otvaranie som si zvykol a ked to nejde mam mierne jedy
    1 bod
  4. Zdravím vespolek, asi po více jak půl roku jsem opět zavítal na toto fórum. Nebyl čas a nic jsem nedělal na autě, ale dneska mi to nedalo. Furt jsem se snažil, aby neorig.rádio fungovalo z 95% aspoň jako originál. A ejhle, povedlo se, mám tu pro vás některé co to zajímá, řešení. Udělal jsem si "mezikus", který jsem připojil mezi orig.kabeláž v autě a rádio. Pro funkčnost vám stačí "can-bus převodník", ale je nutné opravdu převodník, nikoli simulátor, který nekomunikuje, ale hlídá kolísání napětí a pak hapruje při otvírání dveří, nefunguje při vyplém klíčku apod., to převodník dokáže! Použil jsem univerzální převodník can-bus (cbus uni): http://www.autoprofi...%99evodn%C3%ADk + slučovač signálu pro rádio, protože mám v autě 2 antény: http://www.autoprofi.../menu-id-7.html + svorkovnice, to snad říkat nemusím:). Výsledek: následně utlumený, aby mi to nelítalo a nebouchalo: . VIDEO: Díky za pozornost. Doufám, že se to někomu bude hodit.. - - - - - Schéma: ISO konektory: Svorkovnice FAKRA: Zapojení: Pro zapojení CAN-BUS převodníku (cbusuni), dále jen "převodník" stačí vytáhnout z FAKRY - plus(pin č.15), mínus (pin č.12), can-low (pin č.10) a can-high (pin č.9). Viz. schéma. Poté z převodníku použijete výstupní signály jaké potřebujete. Já použil jen spínané zapalování a osvětlení (dále jsou k dispozici signály ruční brzdy, rychlosti a zpátečky). Pokud použijete také pouze tyto dva, pak je připojíte (napinujete) na napájecí konektor ISO. Nezapomeňte napinovat zbytek! Jako je kostra, trvalé plus pro pamět a zesilovač antény, viz. schéma ISO konektorů. Zdá se to třeba složité, ale je to otázka pár minut. Aby to vše vypadalo k světu, doporučil bych koupit obyč.přechodku z FAKRA na ISO, kde dopinujete nebo poupravíte dle libosti. Ušetří to podle mě nějakej čas a výsledek bude vypadat lépe.. http://www.autoprofi.cz/nespecifikovano/autohifi/iso-adaptery/oem-iso-adaptery-dalsi/2_932-iso-adapter-pro-autoradia-audi-/-vw-/-seat-/-skoda/menu-id-7.html
    1 bod
  5. Jednoduše Ti chce naznačit, že na to nemáš dostatečné množství znalostí a vědomostí - což prokazuješ svým stylem psaní i názorama. Head-set je head-set proto, že se nasazuje na hlavu - pro zapojení do auta jsou nejrůznější druhy tzv. HANDS-FREE sad, které podle druhu buď umějí, nebo neumějí "spolupracovat" s autorádiem - některé typy to umějí i bezdrátově přes rozhraní BlueTooth. TAK PROBOHA NEVYMEJŠLEJ CYPOVINY s připojováním repráků na mobil - kterej ani nemá tolik výkonu, aby ty repráky uživil...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...