Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/21/13 ve všech sekcích

  1. V testu je celá řada blábolů a zavádějících tvrzení: "nutno dodat, že ke klikové nápravě se v segmentu D neuchýlila ani (a nejenom) korejská konkurence, která pro koncern VW představuje nejtěžšího soupeře." 1) segment D je střední třída 2) v rámci třídy C má jednoduchou nápravu celá řada dalších modelů 3) korejci jsou soupeři něčím jiným než cenou a objemem nákladů na inzerci? "za množství prvků je nutné připlácet byť tisícikorunové částky a to i v nejvyšší výbavě Elegance (palubní počítač s barevným Maxi DOT displejem, přední mlhové světlomety, zadní stěrač)" - mlhovky jsou samozřejmě ve výbavě - černobílý maxidot je v základní výbavě a barevný zdarma v rámci paketu Plus - zadní stěrač je u octavie vzhledem k zádi k ničemu "Komfortní prvky (bi-xenonové světlomety stojí i pro nejvyšší výbavu 39 000 korun!)" .... 25 000Kč včetně předních LED svítítek a černých mlhovek... "či metalická barva (13 200 korun, opět i pro nejvyšší výbavu) výslednou cenu zvyšují o desítky tisíc korun." ... jako kdyby byla metalíza u většiny standardem... Kromě objektivních faktů dál nevěřím tvrzení, že se s 2.0TDI/110kW jezdí při dynamické jízdě za 9 litrů. I uváděná hodnota 7,5 litrů v rámci testu je dost mimo. Za 7 litrů při cestě do Ostravy s tachometrovými 160ti na tempomatu. K devíti litrům jsem se nikdy nedostal ani při velmi rychlé jízdě po okreskách s velmi častým dupáním na brzdu. Chápu, že uživit se psaním je těžké, ale takhle okatě lhát...
    2 body
  2. už jsem to někde psal že to denní svícení je o ničem navíc pokud porovnám svítivost a viditelnost tak je to nejslabší z koncernu
    1 bod
  3. Asi tak nejak , kluci videli jste jak nadhernw vypada denni sviceni u seatu leon ? Dyt to je desinersky majsterstyk , u skodovky si asi vspomneli na posledni chvili zeby to neco chtelo tak to dali dolu at to moc nestrasi a jsou spokojeni
    1 bod
  4. No, tak když už jsme u těch "teček", tak správná hladina oleje je v oblasti "b", viz obrázek: A zrovna u tohoto motoru je to spíš v dolní polovině. Chlapi to řeší třeba tady.
    1 bod
  5. Jojo, testy na novinky.cz beru stejne vazne, asi jako zpravy z Blesku.
    1 bod
  6. swenaku, já myslím, že my máme jasno. Já také nemyslel nic ve zlém. Že máš s těmito motory největší zkušenosti tady, o tom já vůbec nepochybuju. Pawouk a Ty jste výborné "informační kanály". Takže tak -mějte se chlapi a ať nám to jezdí i na "maiden olive oil" :-)
    1 bod
  7. podívej se na měrku kolik tam máš a pak to řeš. Když to bude milimetr dva nad rysku tak to neřeš. pokud se dostaneš cenťák, tak buď upustit nebo ještě líp ať ti to v servisu odsajou.
    1 bod
  8. No Havroshi, mám takový dojem, že kolega co to tady založil (v červenci 2012), už to bude mít dávno zajeté. Tak se to snad bude hodit někomu dalšímu.
    1 bod
  9. U AAA je nejlepší využít toho, když o auto mají zájem, tak si pro něj rádi přijedou. Pak odpadá smlouvání a dohadování s "manažerem", prostě přijedou, projedou a zaplatí dohodnutou cenu, která už v nabídce víc odpovídá reálu, než ta, kterou uvedou jako výkupní, pokud tam člověk má jet. Ale o to auto musí mít opravdu zájem. Je to mnohem lepší, než u nich tři hodiny tvrdnout...
    1 bod
  10. No tak objednané mám už aj ja. 2.0 TDI, manuál Elegance výbava paket Business /bixenón, zadné LEDky, parkovacie vpredu - vzadu/ športový podvozok 17" kolá základná biela farba muzika Canton trojramenný volant s ovládaním rádia a telefónu nezávislé kúrenie nevyšlo, bude len vyhrievanie čelného Nakoľko do firmy berieme dosť áut zľava 16,6% Čakačka 8 týždňov
    1 bod
  11. no...za chvilku to bude jak v demolition manovi...tam to auto taky řídlo samo a pojede do Taco Bell
    1 bod
  12. Zdravím vespolek, asi po více jak půl roku jsem opět zavítal na toto fórum. Nebyl čas a nic jsem nedělal na autě, ale dneska mi to nedalo. Furt jsem se snažil, aby neorig.rádio fungovalo z 95% aspoň jako originál. A ejhle, povedlo se, mám tu pro vás některé co to zajímá, řešení. Udělal jsem si "mezikus", který jsem připojil mezi orig.kabeláž v autě a rádio. Pro funkčnost vám stačí "can-bus převodník", ale je nutné opravdu převodník, nikoli simulátor, který nekomunikuje, ale hlídá kolísání napětí a pak hapruje při otvírání dveří, nefunguje při vyplém klíčku apod., to převodník dokáže! Použil jsem univerzální převodník can-bus (cbus uni): http://www.autoprofi...%99evodn%C3%ADk + slučovač signálu pro rádio, protože mám v autě 2 antény: http://www.autoprofi.../menu-id-7.html + svorkovnice, to snad říkat nemusím:). Výsledek: následně utlumený, aby mi to nelítalo a nebouchalo: . VIDEO: Díky za pozornost. Doufám, že se to někomu bude hodit.. - - - - - Schéma: ISO konektory: Svorkovnice FAKRA: Zapojení: Pro zapojení CAN-BUS převodníku (cbusuni), dále jen "převodník" stačí vytáhnout z FAKRY - plus(pin č.15), mínus (pin č.12), can-low (pin č.10) a can-high (pin č.9). Viz. schéma. Poté z převodníku použijete výstupní signály jaké potřebujete. Já použil jen spínané zapalování a osvětlení (dále jsou k dispozici signály ruční brzdy, rychlosti a zpátečky). Pokud použijete také pouze tyto dva, pak je připojíte (napinujete) na napájecí konektor ISO. Nezapomeňte napinovat zbytek! Jako je kostra, trvalé plus pro pamět a zesilovač antény, viz. schéma ISO konektorů. Zdá se to třeba složité, ale je to otázka pár minut. Aby to vše vypadalo k světu, doporučil bych koupit obyč.přechodku z FAKRA na ISO, kde dopinujete nebo poupravíte dle libosti. Ušetří to podle mě nějakej čas a výsledek bude vypadat lépe.. http://www.autoprofi.cz/nespecifikovano/autohifi/iso-adaptery/oem-iso-adaptery-dalsi/2_932-iso-adapter-pro-autoradia-audi-/-vw-/-seat-/-skoda/menu-id-7.html
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...