Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/24/13 ve všech sekcích
-
Uzavřeme to asi tak. Kdyby byla kvalita spojená s neotřesitelnou důvěrou v neojebávání zákazníků, třeba i tím posledním nedoceněným mechanikem, tak by tato diskuse nebyla třeba, a cena za servis by byla zkousnutelná i pro mnohé z nás !4 body
-
Vrátím-li se zpět např. k ceně olejů což je ukázková zlodějina. Tak každý servis musí sudový olej nakoupit max. do +- 120 za litr ale dokážou nám ho prodávat za +- 380 litr. To nedělali ani židi. kdyby si dali 100% navrch na režii servisu, tak jim to dám a kašlu na to, ale toto je moc. Okrádat pomalu možná, ale mlaskat u toho už nééé !2 body
-
2 body
-
2 body
-
Jako vždycky....Jak byly ty 2 dny pěkně-opalovačka....Jsem si říkal to je bájo už je jaro...A vono hovno1 bod
-
tak vytvor nejaky seznam inteligentniho povoleneho obsahu prispevku a seznam inteligentnich povolenych temat k diskuzi, abychom zde tedy jen netlachali o nepodstatnych vecech.1 bod
-
Jenže v tom to je - koupíš jak spoustu shitu, tak díly stejně kvalitní, jako jsou ty pro fabriku na linku - jen je prodává jejich dodavatel pod svou značkou a ne automobilka. Tím pádem jsou klidně i o polovičku lacinější než "originální ND" - a přitom se dělají na stejný lince, ze stejný výchozí suroviny nebo polotovaru, dělají to stejný lidi a prochází to stejným kontrolním procesem = ty díly jsou stejně kvalitní. Pokud je servis odmítne, dost vážně uvažuju o tom, že půjdu jinam, protože dělat servis není jen o tom vědět co kde vyměnit, ale jakej ND je nebo není vhodnej - a to je základ dobrý služby zákošovi. V momentě kdy klidně i značkovej servis odmítne ND z výroby firmy, která ten samej díl dodává do Bolky nebo Vlkohradu a klidně i jinam, nemám jinou možnost než je kopnout do prdele. V tomto případě nejsem ochotnej tolerovat vyslovenou neochotu a neznalost. Ze zákona nesmějí odmítat náhradu rovnocenným "neoriginálním" výrobkem - a o tom vědět kterej je a kterej není rovnocennej je servisařina. NE o slepý podřízenosti výrobní fabrice. Ta odpovědnost servisu za opravu se totiž dá upravit tím, že se vysloveně uvede do zakázkovýho listu nebo do faktury, že "...zákazník přes upozornění na možnou nekompatibilitu trval na použití tohoto vlastního materiálu na opravu: díl 3E562854-BS54 šroub blablabla, díl 5A8956652116-A matice blebleble a 4QE52658855 -185D tyčka ohýbací..." - a dát to zákošovi podepsat. Následně pokud se něco z toho posere, je servis z obliga. A pokud ty díly skutečně byly nevhodný, může to dospět až do plnýho vyvození odpovědnosti za případný škody způsobený selháním těch dílů na dotyčnýho, co si odmítnul koupit kvalitní díly. Ale servis z principu nemá právo odmítnout je v rámci pozáruční opravy použít a namontovat - TO AUTO TOTIŽ NENÍ JEJICH, ALE ZÁKOŠOVO - A VEŠKERÁ ODPOVĚDNOST JE JEN A JEN NA NĚM. Takže pokud mi servisák řekne "dám vám tam díl Valeo..." ani nemusí domluvit a říkat mi že to bude o něco lacinější, protože vím co je Valeo zač - a že dodává koncernu VW po celým světě, takže se nemusím bát nechat namontovat takovej díl do škodofky. I když to nebude mít kokrháče na obalu, pokud bude mít odpovídající číslo, bude to VHODNEJ DÍL. Opačně pokud mi někdo bude tvrdit, že nekupuje žádnou Čínu, ale jen špičkový díly od firmy Starline, tak si odplivnu a pudu pryč - A UŽ SE NEVRÁTÍM!!!1 bod
-
1 bod
-
Chlapy vy jste to nepochopili. To je promyšlený tah. Když provedete své Octavii toto, tak Vám ji žádný ze zlodějů neukradne!!!! Na druhou stranu, když o tom přemýšlím tak ji vlastně ani žádný abstraktní umělec nekoupí. Vlastně prodej tohoto vozu je výhradně zaměřen na jednu skupinu lidí - a to jsou lidé nevidomí . 1 bod
-
1 bod
-
Včera jsem byl s kamarádem v Auto ESA a viděl jsem tuto krasavici na vlastní oči. Hoši to je drsný. http://www.autoesa.cz/skoda/octavia/liftback/c-1181679.html1 bod
-
ok, ted už se budu snažit přijed. minule zustalo pouze u slibů. zapisuji do kalendaře.1 bod
-
Já bych ty šikmáky zase tolik nezatracoval, i když neustálé vychvalování nějakýho z nich už mě taky stolicuje - ale co bych vyzdvihnul, je jejich podniková kultura ve směru k zákazníkovi - jakpak dlouho už nabízejí 7let záruku "v základu", zatímco VW má dodatečný 2 roky jen za mastnej příplatek? Pokud ji třeba výše zmíněný Jarov dává ke škodovkám na 5 let, učunil tak pouze na vlastní triko, výrobce se za takovou péči o zákoše v žádným případě nepostaví. A tak dál a tak dál, LEDkový světla korejci umějí dát už do základu, VW je má jen ke xenám a zase za mastnou sumičku - PROČ? Všecko je to o tom, jak se vedení podniku staví do pozice vůči zákošovi - pokud šikmák má pocit, že musí zákoše za každou cenu přilákat u každýho novýho typu nějakou novinkou nebo aspoň plusem, evropskej koncern usíná na vavřínech a má trvalej pocit vlastní nadřazenosti - jen nechápu z čeho plynoucí. Nebude to trvat mnoho let a s evropskýma autama to dopadne jako s evropskou elektronikou - stačí si vzpomenout na značky Grundig, Philips, Thomson... Kdopak o nich dneska ví a hlavně - KDO JE VLASTNÍ A KDE SE VYRÁBĚJÍ, POKUD VŮBEC???1 bod
-
Neboj nepomýlil, jen už nevím jak se "normálně" vyjadřovat a to mne čekají, jak jsem psal na jiném vláknu potřetí rozvody. Jak ho doplatím tak ho pošlu do světa.1 bod
-
vidím to stějně; až do teď bych měl mít volno, ale tento termín si vyznačím v kalendáři1 bod
-
1 bod
-
Zdravim, tez bych rad dorazil, ale takhle dopredu kdo vi jaky bude pocasi, jestli bude svitit slunko, tak to neni nic pro mou krasnou plet, ehm perlet . Ja mam radsi snehove zaveje, takze si tohle pocasi moc uzivam a odzkouseno - 1.9 TDI drzi na snehu nasobne lip, nez 1.4 MPI. Takze tezsi motor = vice zakousle gumy do snehu. Toto by mozna platilo na manzelky, bezpecnost nadevse a proto je potreba tezky velko objemovy diesel. Kdyz mi nekdo pujci 1.8 TSI, muzu zkusit, zda-li tento motor obstoji. No a ted vazne, prijdu rad.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod