Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/09/13 ve všech sekcích

  1. Nene, snad každý pochopí náš černý humor. Bez něj to prostě nejde Jen aby nám někdo nepřistříhnul křídla Supákem
    4 body
  2. Spiše stači jezdit slušně , nehovat se na silnici jako prase , mit auto v pořadku .....pak člověk nemusi mit ani vidle a a ni tiskarnu na bankovky
    2 body
  3. Kdyby někdo chtěl dorobit tuhle dle mého hodně užitečnou věc tak zde má můj návod který jsem pomocí člena Jikra dal dohromady snad Vám to zjednoduší práci Je třeba: senzor 1K0 955 559 AH držák senzoru 1K0-845-543 konektor 1C0-973-119 B 3x kablik do konektoru 000 979 009 lepidlo na sklo, primer (D 009 200 02) a šablona kryt 1T0 955 738 Y 20 a 1T0 955 737 Y 20 nejprve sklo nutno očistit já použil obyč. tech. benzín. Dále se provede nalepení šablony na nanesení primeru, nanesení primeru. Po správném uschnutí (mělo by stačit 5hodin já to nechal 24hod) doporučuji kolem šablony kraje obřezat nožem a poté až odstranit šablonu aby nebyl stržena i část primeru. Pak už jenom zbývá nalepit rámeček na sklo to doporučuji dělat tak že se provede lepení a uvnitř si necháte vložená senzor pro lepší trefení se do vymezeného prostoru. Po nalepení a fixace malířskou páskou doporučuji nechat do druhého dne uležet Pak již jenom odstranit pásku. Jelikož jsem prováděl zakrytování senzoru tak jsem nakonec senzor do držáku nalepil T.rexem s pomocí 2,5mm špici na kolo (při krytování by zavazela) kterou jsem si udělal pro fixaci senzoru. Zbývá nám natáhnout 3 dráty k BCM a pojistkám a nakódovat vše potřebné a ještě provést úpravu krytů na senzor. zapojení senzoru: Pin 1 napětí 12V ideální 30 ne spínaná 15 aby se dalo použít i pro dotažení oken v případě deště pokud je fuknce požadována Pin 2 kostra Pin 3 LIN zapojit na bílou svorkovnici BCM T73b pin24 kódování BCM: zaškrtnout pro funkci senzoru Byte 8 bit 0 Byte 14 bit 1 Byte 14 bit 7 není nutno - pokud nechcete aby rychlost stírání závisela také na rychlosti vozu mělo by to fungovat i bez senzoru pro dotažení oken Byte 4 bit 6 Byte 3 bit 7 a provést kodování senzoru pokud jsem něco nenapsal tak se zeptejte
    1 bod
  4. akubus, keď už máš ten napínák vyšróbovaný, môžeš zmerať v akom stave máš reťaz. Zatlač nejakú tyčku do otvoru pre napínák silou aspoň 20kg aby si pretlačil ventilové pružiny a napol reťaz, je to cítiť keď si na doraze, potom poznač na tyčke okraj dosedacej plochy napínáku. Zmeraj vzdialenosť od okraja po rysku. Ak máš cez 77mm, reťaz je na výmenu. Rozsah napínáku je 57-77mm.
    1 bod
  5. Já si stejně v globálu myslím, že ty TSI jsou v podstatě v pohodě. Tady na foru je sice kritiky na první pohled moc, ale v celkovém prodaném množství je to strašně malé procento. Možná se mýlím, ale takto je to z každým výrobkem na každém foru, když jsem neměl internet a nečetl fora, byl jsem štastný člověk......
    1 bod
  6. TSi jsou v dnešní době takřka neprodejné za rozumnou cenu... jsou toho plné bazary a nikdo to nechce
    1 bod
  7. hele kluci a není tam někde nějaký parkovišťátko, kde by mohli ostatní zaparkovat své povozy. Samozřejmě stranou od ostatních?
    1 bod
  8. zase debata o hovne, chtel sem to napsat nez zacla diskuze mezi honzou a mafrottem, ale tedka o duvod vic,.... HONZO, vyser se na toho zamindrakovanyho borce a mas to, prece nam za to nestoji,....... sry MANFROTO, ale nechapu te cim dal tim vic a troufam si ric ze nebudu asi zde jedinej .......... zamysli se nad tim
    1 bod
  9. ty jo jednou tam clovek s omluvou dojede nahradnim vozem a uz je z toho precedenc ale v podstate nic proti tomu nemam, hlavni je pokec a tak
    1 bod
  10. Tak tu je rozdiel v napinakoch retaze. cca 6 mm. Navzajom zamenne to nie je. Ten novsi je kratsi preto, lebo zjavne novsie motory maju sirsiu retaz, preto aj opasanie je vacsie a napinak kratsi. Opravna sada 03F198229 je pre motory do 31.05.2011 Opravna sada 03F198229A je pre motory do 06.11.2011 Opravna sada 03F198229B je pre motory od 07.11.2011
    1 bod
  11. manfroto: ono totiž zrovna Hjundee a Kia vydělávají na servisech. Pokud dostaneš 7 let záruku, tak prostě ti lidi jezdí 7 let do jejich servisu a vydělají na tom majland. Škodovka má standartně 2 roky a polovina těch škodovek do origo servisu už nikdy nedojede. A taky možnost je ta, že ty auta od Korejců kupují za nižší ceny, než prodávají .. tedy mají větší marži než třeba Škodovka. Proto si můžou dovolit takovou slevu. Mě zatím korejci nepřesvědčili o tom, abych o nich začal uvažovat pro svou volbu. Co se týče třeba auta pro máti, tak klidně, páč ta najezdí minimum kilometrů a tam je potom jasné, že to auto vydrží minimálně 5 let bez jakýkoliv oprav a pouze se tam mění olej a filtry.
    1 bod
  12. tak kdyz tam mozna prijede MAVE s RAPIKEM coz je defakto: FELICIE, FABIE a atd tak nejaka F1 by problem nebyl ne
    1 bod
  13. Projel jsem největší témata na celém foru,týkajících se motorů 1.2 TSI. Celkem jsem objevil 44 ks různých typů vozů s tímto motorem,u kterých došlo k výměně rozvodů (možná jich bude víc,nečetl jsem samozřejmě všechno). Z toho u 5 ks již proběhla výměna dvakrát. Z celkového počtu 44 ks se u 13 objevuje znovu rachocení již vyměněných rozvodů (možná jich bude také víc,někteří uživatelé se již neozvou). Dále je tady minimálně jeden,co mu to znovu chrastí po dvou výměnách... A na závěr to nejzajímavější - 3 ks vozů vyrobených v roce 2012,které již mají po výměně rozvodů (je možné,že i jich je víc,ne všude se dá dohledat rok výroby). Edit: ještě doplnění - v průměru se výměna rozvodů koná po najetí 22 000 km (stav km zjištěn u 19 vozů). Edit 10.4. - tak už 47 ks...
    1 bod
  14. Dobře to můžu zkusit, taky jsem předpokládal, že to bude nějaký tmel. Ale čím pak ta nová skla přilepit? Stačí silikon!!!
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...