Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/09/13 ve všech sekcích

  1. Spiše stači jezdit slušně , nehovat se na silnici jako prase , mit auto v pořadku .....pak člověk nemusi mit ani vidle a a ni tiskarnu na bankovky
    2 body
  2. Kdyby někdo chtěl dorobit tuhle dle mého hodně užitečnou věc tak zde má můj návod který jsem pomocí člena Jikra dal dohromady snad Vám to zjednoduší práci Je třeba: senzor 1K0 955 559 AH držák senzoru 1K0-845-543 konektor 1C0-973-119 B 3x kablik do konektoru 000 979 009 lepidlo na sklo, primer (D 009 200 02) a šablona kryt 1T0 955 738 Y 20 a 1T0 955 737 Y 20 nejprve sklo nutno očistit já použil obyč. tech. benzín. Dále se provede nalepení šablony na nanesení primeru, nanesení primeru. Po správném uschnutí (mělo by stačit 5hodin já to nechal 24hod) doporučuji kolem šablony kraje obřezat nožem a poté až odstranit šablonu aby nebyl stržena i část primeru. Pak už jenom zbývá nalepit rámeček na sklo to doporučuji dělat tak že se provede lepení a uvnitř si necháte vložená senzor pro lepší trefení se do vymezeného prostoru. Po nalepení a fixace malířskou páskou doporučuji nechat do druhého dne uležet Pak již jenom odstranit pásku. Jelikož jsem prováděl zakrytování senzoru tak jsem nakonec senzor do držáku nalepil T.rexem s pomocí 2,5mm špici na kolo (při krytování by zavazela) kterou jsem si udělal pro fixaci senzoru. Zbývá nám natáhnout 3 dráty k BCM a pojistkám a nakódovat vše potřebné a ještě provést úpravu krytů na senzor. zapojení senzoru: Pin 1 napětí 12V ideální 30 ne spínaná 15 aby se dalo použít i pro dotažení oken v případě deště pokud je fuknce požadována Pin 2 kostra Pin 3 LIN zapojit na bílou svorkovnici BCM T73b pin24 kódování BCM: zaškrtnout pro funkci senzoru Byte 8 bit 0 Byte 14 bit 1 Byte 14 bit 7 není nutno - pokud nechcete aby rychlost stírání závisela také na rychlosti vozu mělo by to fungovat i bez senzoru pro dotažení oken Byte 4 bit 6 Byte 3 bit 7 a provést kodování senzoru pokud jsem něco nenapsal tak se zeptejte
    1 bod
  3. Aiias Second Chance Jak jsem již psal v předchozím mém tématu Roomajz TSI, se mi podařilo zdárně odstoupit od kupní smlouvy a vozidlo bylo vráceno. O tom že budu brát Roomstera jsem byl tak nějak rozhodnut, poohlížel jsem se po Yetim ale přeci jenom ten kufr je tam menší a hlavně bych se cenou nedostal na naftu ale pouze na 1.4 TSI Drive a po předchozí zkušenostech s TSI bych do toho nešel. Navíc si roomika oblíbila i moje polovička. A pak se našel takový který mě okouzlil cena/výbava. Takže dnes jsem domu přijel z Roomstrem 1.6 TDI CR 77kW Atractive, referentské vozidlo ŠA v hodnotě cca 540tis. Já ho koupil zhruba o 200tis. levněji s 19tis KM na kontě ve stavu nového vozu. K výbavě není co dodat je to maximální možná pouze chybí prosklená střecha a tu bych ani nechtěl takže k výbavě maximální spokojenost. Co se týká motoru tak mě dneska cestou z Prahy překvapoval jak svým kultivovaným projevem tak svou tichostí, takový tichý traktůrek jinak výkon s vozem celkem cvičí člověk se chvilku nehlídá přišlápne plyn a hned 160km/h na dálnici natacháku Jediné co mi trochu vadí je to, že spojkový pedál jde celkem těžko mačkat v porovnání s předchozím vozem ale to bude asi dvouhmotým setrvákem Jinak spotřeba na trase Praha --- Prostějov průměrná 5.3 a to jsem ještě jel 25km po Praze a na dálnici občas zkoušel jak to jede. Spokojenost maximální!!! K barvě rosso brunelo / černá perleť střecha celkem se mi tato kombinace libí ještě zvážím doladění černých folii na dvěřích a blatníku jak to mají verze bi-color co jsem viděl na salonu. Foto zatím nejsou pouze jedna z předávky Plánované úpravy: - dekorativní folie (nebudu řešit případně Plastidipem) - koncovka výfuku - hotovo - prahové lišty - hotovo KDA 770 002 - sportovní pedály - hotovo FCA 000 001 - koberec zadní obložení - hotovo 5J7 868 887 1BS, 5J7 868 888 1BS - tlumící výplň pod přístr. u řidiče - hotovo 5J1 863 081E - krytky předních nábojů - hotovo 1J0 501 249C - kratší anténní prut - hotovo - pylový filtr aktivní - hotovo - ECO pneumatiky místo 205/45 - hotovo - snímač deště - hotovo - H7 NB+ - hotovo - LED interiér + SPZ - hotovo EDIT: jeden snímek před salonem
    1 bod
  4. akubus, keď už máš ten napínák vyšróbovaný, môžeš zmerať v akom stave máš reťaz. Zatlač nejakú tyčku do otvoru pre napínák silou aspoň 20kg aby si pretlačil ventilové pružiny a napol reťaz, je to cítiť keď si na doraze, potom poznač na tyčke okraj dosedacej plochy napínáku. Zmeraj vzdialenosť od okraja po rysku. Ak máš cez 77mm, reťaz je na výmenu. Rozsah napínáku je 57-77mm.
    1 bod
  5. Já si stejně v globálu myslím, že ty TSI jsou v podstatě v pohodě. Tady na foru je sice kritiky na první pohled moc, ale v celkovém prodaném množství je to strašně malé procento. Možná se mýlím, ale takto je to z každým výrobkem na každém foru, když jsem neměl internet a nečetl fora, byl jsem štastný člověk......
    1 bod
  6. TSi jsou v dnešní době takřka neprodejné za rozumnou cenu... jsou toho plné bazary a nikdo to nechce
    1 bod
  7. zase debata o hovne, chtel sem to napsat nez zacla diskuze mezi honzou a mafrottem, ale tedka o duvod vic,.... HONZO, vyser se na toho zamindrakovanyho borce a mas to, prece nam za to nestoji,....... sry MANFROTO, ale nechapu te cim dal tim vic a troufam si ric ze nebudu asi zde jedinej .......... zamysli se nad tim
    1 bod
  8. Tak tu je rozdiel v napinakoch retaze. cca 6 mm. Navzajom zamenne to nie je. Ten novsi je kratsi preto, lebo zjavne novsie motory maju sirsiu retaz, preto aj opasanie je vacsie a napinak kratsi. Opravna sada 03F198229 je pre motory do 31.05.2011 Opravna sada 03F198229A je pre motory do 06.11.2011 Opravna sada 03F198229B je pre motory od 07.11.2011
    1 bod
  9. manfroto: ono totiž zrovna Hjundee a Kia vydělávají na servisech. Pokud dostaneš 7 let záruku, tak prostě ti lidi jezdí 7 let do jejich servisu a vydělají na tom majland. Škodovka má standartně 2 roky a polovina těch škodovek do origo servisu už nikdy nedojede. A taky možnost je ta, že ty auta od Korejců kupují za nižší ceny, než prodávají .. tedy mají větší marži než třeba Škodovka. Proto si můžou dovolit takovou slevu. Mě zatím korejci nepřesvědčili o tom, abych o nich začal uvažovat pro svou volbu. Co se týče třeba auta pro máti, tak klidně, páč ta najezdí minimum kilometrů a tam je potom jasné, že to auto vydrží minimálně 5 let bez jakýkoliv oprav a pouze se tam mění olej a filtry.
    1 bod
  10. Projel jsem největší témata na celém foru,týkajících se motorů 1.2 TSI. Celkem jsem objevil 44 ks různých typů vozů s tímto motorem,u kterých došlo k výměně rozvodů (možná jich bude víc,nečetl jsem samozřejmě všechno). Z toho u 5 ks již proběhla výměna dvakrát. Z celkového počtu 44 ks se u 13 objevuje znovu rachocení již vyměněných rozvodů (možná jich bude také víc,někteří uživatelé se již neozvou). Dále je tady minimálně jeden,co mu to znovu chrastí po dvou výměnách... A na závěr to nejzajímavější - 3 ks vozů vyrobených v roce 2012,které již mají po výměně rozvodů (je možné,že i jich je víc,ne všude se dá dohledat rok výroby). Edit: ještě doplnění - v průměru se výměna rozvodů koná po najetí 22 000 km (stav km zjištěn u 19 vozů). Edit 10.4. - tak už 47 ks...
    1 bod
  11. Dobře to můžu zkusit, taky jsem předpokládal, že to bude nějaký tmel. Ale čím pak ta nová skla přilepit? Stačí silikon!!!
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...