Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/16/13 ve všech sekcích

  1. v manuály je výpis všech funkcí ale nemusí to být to co jsi si zaplatil !
    3 body
  2. v rámci úspor bych se nedivil kdyby při natáčecích světlech nebyli cornery automaticky
    2 body
  3. Natáčecí světla se ti určitě, když stojíš na parkovišti nenatáčí, teda pokud sis to nenechal od někoho dodatečně aktivovat, aby to dělali i když není auto v pohybu. Jinak se natáčí až od určité rychlosti (myslím 30 ?). Jediné co by se mělo při státní rozsvěcovat, tak jsou pravě cornery, který když stojíš a pohneš volantem, tak se rozsvítí podle toho kam natočíš volant, nebo zapneš blinkr...
    2 body
  4. již objednané vozy budou od KT22/13 všechny vybaveny koženými sedačkami s výhřev a masážní funkcí (vše ZADARMO!!!), a aby se to vše vešlo do budgetu, tak holt bude papundeklová karoserie a místo kol dřevěný loukotě co zbyly ve skladu nic velkýho se nechystá, jen se rozšiřuje možnost objednání některých příplatkových výbav. Pokud bude rodolfovo auto vyrobeno už jako MY2014, pak je to dobré pro něj, protože bude mít de facto novější model za stejnou cenu
    1 bod
  5. Pawouk: Obecně MY 2014: ACA,Sportovní paket Dynamic,El.vrata u OIIIC a OIIIC 4x4.U liftabacku SunSet.
    1 bod
  6. Žádná Fabie II nemá xenony a ani je nejde objednat.. Dávají je pouze 3 typy hlavních světel ale xenony určitě ne. Viz obrázky dole 1. Obyčejný s klasickou odrazovou plochou 2. Světlomet s čočkou ale bez natáčení 3. Natáčecí světlomet s čočkou
    1 bod
  7. Hmm, tak pokud máš natáčení světel, tak corner máš. Zatím jsem se nesetkal s Fabií, která by měla natáčecí světla a nešel by corner. V servisu ho tedy buď neumějí, nebo nechtějí zapnout. Tyhle dvě funkce - natáčení a corner - byly snad vždy dohromady. EDIT: Ale kdo se v tom má vyznat, v současné době u Monte Carlo nejdou natáčecí světla ani za příplatek... máš určitě natáčecí světla?
    1 bod
  8. Tak jsem ve středu (během dopoledne) absolvoval výměnu všech 8 ojničních šroubů v autorizovaném servisu. Možná mě to vůbec nemuselo potkat, ale vzhledem k tomu, že mám BXE (08/101.000 km), tak to za ten pocit klidu stálo...
    1 bod
  9. V menu ne. Monte Carlo by měla mít přisvěcování do zatáčky jako základní výbavu, nevím ale, proč by to deaktivovali. Asi nějaká změna výbavy a už to v základu není. Je možnost to zkusit zapnout diagnostikou, pokud to nepůjde, tak se musí tahat kabely do centrální jednotky.
    1 bod
  10. Mnoju, tak takovej zázrak to prostě není, jakej avizovali....je dobrá, ale mohla bejt asi ještě lepší
    1 bod
  11. memory2: bohuzel prodejci jsou kreteni a bez tveho souhlasu ti na nove auto jeste pred prevzetim nalepi obri nalepku Construct, sve vlastni logo a kdo vi co jeste. Vypada to casto otresne. Kdyz jsem je za to zdupal, tak mi rekli, ze to musi delat a ze to jde oddelat.
    1 bod
  12. Měly by stačit jen kabely do BCM a nakódovat. Pokud máš ale natáčecí světla, tak stačí corner jen nakódovat.
    1 bod
  13. Co blázníš Co hledáš za problém Máš to správně. Vlevo poloha ON Uprostřed pouze potlačení jen na pružinku poloha Cancel Pokud toto uděláš je to jako by jsi šlápl na brzdu nebo spojku a dektivoval tempomat. Vpravo poloha OFF
    1 bod
  14. motor TDi ASV z 81kW na 109kW (tzv. ekonomy chip, kontrola na brzdě Bosh) Psal jsem si poctivě při každém tankování kolik je na tachometru a kolik litrů jsem tankoval - přesně celý jeden rok (90% tankoval u stejné pumpy): roční výsledek vyšel na průměrnou spotřebu 6,68l/100km - dle zápisu z tachometru a z účtenek natankovaných litrů za rok Palubní počítač průměrnou spotřebu (2) bohužel za celý rok neukáže, nýbrž se anuluje po nějakých tuším 2000km sám. Já ho nechal celý rok být - bez resetu. KECÁ! - ukazuje cca o litr méně než skutečnost,ukazoval v měřících období (po 2000km) průměrné hodnoty 5,4l až 6,3l/100km. Jezdím na standartních kolech - origo elektrony nebo plechy. Jezdím si jak potřebuji - bez omezení a bez strachu o hlídání spotřeby. Je to nesmysl. Nejvíce město, málo dálky - pomalu, klidně jako důchodce i naplno, co to jen jde. Normálně nehledím na spotřebu, test jsem udělal si jen pro klid duše a nyní jsem napsal skutečnost pro vaší představu. Berte to jako běžnou spotřebu městského auta, které často jezdí krátké trasy v zácpách (klidně, aj i naplno) - podle gusta řidiče. Přes půlrok je každým dnem k tomu zapnutá klimatizace. Tak že hodnota není nikterak pro ty, co jen koukají na spotřebu, ale spíše pro ty, aby měli představu za kolik pojedou bez omezení - podle svého gusta a nezáleží na stylu jízdy. Pro ty, kteří žijí ve městě, dálky podnikají zřídka a neomezují se v ničem, dbají na vymetení pavučin a podobně. Po ostré jízdě nechají ještě klapat motor před vypnutím pár minut. Při každém podřazení nebo zařazení rychlosti z neutrálu při jízdě vždy používají meziplyn. Pokuď někam přijedou a stojí tam do 15 minut a pak ví, že odjedou - nechají klidně běžet motor. Pokuď jsou mrazy, nejdřív nastartují před domem auto a pak teprve zapnou vyhřívání okna a zrcátek, rozsvítí světla a jdou škrábat led a odhrnovat sníh z auta a upravit cestu, aby vyjeli, pak teprve nasednou a rozjedou se ....a jiné záležitosti... Pokuď na někoho čekají a sedí v autě, nechají v klidu klapat motor, aby jim nebyla zima nebo vedro (klima zap). Do nafty leji celoročně aditiv zimní Super diesel aditiv jedině od VIF. Odměrku na celou nádrž v teplých období, v zimě dvě až čtyři odměrky podle počasí. Netankuji v zásadě na pochybných pumpách i na předražených pumpách a v zásadě neberu vychvalovanou-speciální naftu (aditiv si leju pro jistotu vlastní). Na výše uvedené okolnosti si myslím, že je to bezva spotřeba. I nynější modernější modely by měli jen tiše závidět a smekat klobouk před O1. To si myslím, že je ta objektivní a správná spotřeba při uvedených okolnostech a né, že někdo řeší za kolik jede z Prahy do Brna nebo kolik ujede na plnou nádrž, či co ukazuje průměrná spotřeba na tachometru (promiňte, nechci se nikoho dotknout, ale příjde mi to najivní počínání nýbrž každý se při tom měření ocitáme v jiných podmínkách, jiném autě a za jiných okolností, dokonce každý tankuje i jinak kvalitní naftu u pump, které mohou i na stojanech lhát). Pozn. uvažuji o výrobě vodíkového HHO hybridního systému (přisávání do motoru) - už jenom pro tu legraci a pocit, že něco udělám pro ekologii (daleko menší emise - lepší spalování paliva - zvýšení účinnosti motoru), která je pro nás ve finále důležitější než hlídat spotřebu ve vozidle. Ale ještě si to rozmyslím, pač si myslím, že víc jak o půllitr spotřeba stejně neklesne, stoupne opotřebování alternátoru a možná rychlejšího prorezivnění výfuku vodními parami a abych si to koupil hotové na internetu za ty nekřesťanské peníze je pitomost.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...