Jediný co je na první pohled patrný jako rozdíl mezi OIII a Rapem ZEPŘEDU jsou blinkry v zrcátkách (octa je má, rap ne) a pak vzdálenost mezi mřížkou masky a vnitřním okrajem hlavních světel - octa má zhruba stejně širokou mřížku jako rap, ale protože je celkově širší, má masku "nastavovanou" = mezi světlometem a mřížkou je pás nalakovanýho materiálu (plastu???), kterej u rapáka není - rap má světla těsně nalepený na mřížku.
Zezadu je rozlišení ještě horší - tam snad jedinej rychle postřehnutelnej rozdíl jsou kočičí oči, který octa má a rap ne...
Z boku jdou rychle rozpoznat jen podle tvaru zadního okraje skla v zadních dveřích - rap tam má klín do úhlu, zatímco octa šikmo seříznutej kraj s nahoru "trčícím" pahejlem potahu dveří...
Já to taky nechápu - představte si ten zmatek, až se s tímhle typem stane nějaká nehoda nebo třeba zločin - a viník ujede. Co budou říkat svědci?
Že to byla škodofka, ale nevědí jestli to byl rapid nebo nová octa, protože to od sebe nejde poznat...!!!!!!!
A jak to v podstatě degraduje octu, která jako "lepší auto" nejde dostatečně zřetelně odlišit od "levného rodinného vozu" rapida, to ještě asi nikdo nezmínil. Až na tohle přijdou lidi, že nová octa už není tak "repre" jako bejvala třeba OII, potože si málokdo je jistej její identifikací jako "lepšího" auta, tak půjdou Škodifce prodeje ještě níž než jsou teď - každej, kdo by bejval šel do OIII radši přitlačí a půjde do supa, nebo úplně někam jinam, jen aby si jeho auto "sousedi nepletli se sockou"...