Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/21/13 ve všech sekcích

  1. mc2uba: Ale kamera neni zadna vychytavka, ale zcela bezny kus vybavy. Za vychytavky ktere Skoda (zatim) nemuze mit povazuju treba night-vision, head-up display a podobne fajnovky, ktere by ubraly na zajimavosti vyssim modelum koncernu, ale probuh kameru maji minimalne jako volitelnou vybavu uz snad uplne vsichni krome Dacie a podobnych pseudoaut. V US to bude od pristiho roku myslim dokonce povinna vybava v kazdem aute stejne jako treba ESP.
    1 bod
  2. .. tachometrova stovka.. neviem ci aj realna No dobre, tak ked nie pod osem, tak za rovnych osem pre tvoju spokojnost ) Ale na youtube mas dost videi 1.2 Tsi 77kw zrychlenia,takze dotahovat sa nema asi vyznam.
    1 bod
  3. O víkendu jsem zkusil poprvé otáčky až k omezovači. Nejprve na dvojku, poté na trojku. Zátah hodně solidní, na trojku subjektivně možná o kus lepší. Také jsem neodolal a přijal výzvu Roomstera v tédéíčku na semaforech, šlo o docela vyrovnaný souboj, ale Rapid v téesíčku zvítězil. To turbo je prostě mocná věc a i u slabší 1,2 se mi potrvzuje, že kdo jednou okusí, už nechce jinak. Poprvé jsem kouzlo TSI okusil v Superbu 1,8 TSI a byť Rapid je slabší, pořád je to dost zábavné svezení, pokud člověk chce. Pokud nechce, odměnou je zase dobrá spotřeba. Pořád však uvažuji nad čipem, kvůli spotřebě ve městě, kde hodně hodně záleží na počtu červených a počtu kopců.
    1 bod
  4. pekna 110R Nemohol som viac foto, lebo majitel bol nablizku...
    1 bod
  5. Je to tak schválně. Ve dne, kdy svítíš denním svícením, nepotřebuješ mít osvětlené přístroje. Za snížené viditelnosti, jakékoliv, kdy chceš mít i přístroje osvětlené, už MUSÍŠ svítit normálními světly. Takto Tě aspoň trkne, že něco není v pořádku a rozsvítíš si ručně. PS: Magorů ve tmě jen s denním svícením potkávám celkem často
    1 bod
  6. Ten ventilátor, je tam pouze na dochlazení chladiče klimy. Za jízdy ho vůbec nepotřebuješ, jen Ti to nepojede klima při nějakém delším stání, nebo pomalé jízdě, to už mám vyzkoušeno. Já ten větrák kupoval nový, páč byl v háji. Zkus ho odpojit jen samozřejmě na zkoušku
    1 bod
  7. Ahoj, chtěli jsme novou Octavii 3 Combi ale nestacej nam ji zapujcit. Náhradní varianta je klasická Octavia 3 L.
    1 bod
  8. Že se k tomu vracím, pro nás "blbečky": pokud si teď objednám Rapida s 1.2 TSi, dostanu onen "chybný" motor ,ale rozvody už jsou nějak pořešené - tj. měl by tam být min. kvalitnější řetěz - proto by u těchto aut nemělo docházet k těm problémům, které se tu všude popisují? To unikání do oleje - je to už také pořešené, nebo se to neřešilo tak, jako ty rozvody? Dál, když bych hledal třeba O2 od r. 2009, musím dávat pozor a hledat dle servisky, která už je po tej výměně řetězu? U 1.4TSi , předpokládám, že byl stejný problém. Nebo se pletu?
    1 bod
  9. V roce 2006 Škoda Auto vstoupila modelem Roomster do pro ní nové, ale na trhu rychle rostoucí kategorie kompaktních MPV. Design vozu je odvážný, ale atraktivní. S nástupem nového vedení koncernu VW se mění i jeho filozofie a tak se můžeme těšit na odvážnější mladší design. Dalším příkladam změny je nová generace Fabie (2007). Pořád se továrna snaží držet filozofie "za stejnou cenu jako konkurence více auta", tentokráte ovšem již neplatí, že nový model musí mít i nový podvozek, Fabia II má optimalizovaný osvědčený z předcházející generace. Š Roomster (2006) Š Fabia (2007)
    1 bod
  10. skús takto: 1. Vypneme zapalování, klíč necháme v pozici 0 2. Zatlačíme pravé tlačítko na přístrojovce - vedle tachometru, podržíme ho a zapneme zapalování 3. Až se na displeji objeví nápis "OIL", tlačítko uvolníme 4. Levým tlačítkem na přístrojovce - vedle otáčkoměru - otáčíme doprava dokud se na displeyi nerozsvítí"---" Tím jsme nastavili interval OEL 5. Znova zatlačíme pravé tlačítko na přístrojovce a po rozsvícení nápisu "INSP" ho uvolníme 6. Levým tlačítkem na přístrojovce - vedle otáčkoměru - otáčíme doprava dokud se na displeji nerozsvítí"---" Tím jsme nastavili interval INSP 7. Vypneme zapalovaní
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...