Ahoj
Jelikož jsem zde tohle téma nenašel se specifickou odpovědí tak jsem se dotázal do ŠA a možná bude i pro ostatní odpověď důležitá.
Jednalo se mi o provoz vozidla v zahraničí a jak postupovat v případě reklamací a záruky mobilty:
Vážený pane XX
dne 29.5.2013 jsme obdrželi Váš dotaz, týkající se podmínek prodloužené záruky a záruky mobility Vašeho vozidla ŠKODA v zahraničí, konkrétně v Anglii.
K Vašemu dotazu Vám sdělujeme, že dobu platnosti základní dvouleté zákonné záruky je zajištěna uznatelnost záručních oprav i v zahraničí. Pokud nebude reklamovaná vada odstraněna bezplatně, je třeba uhrazené náklady uplatnit u svého autorizovaného servisního partnera ŠKODA v tuzemsku, který Vám tyto náklady po předložení účetního dokladu o platbě proplatí v aktuálním měnovém kurzu. Toto se vztahuje i na dobu trvání prodloužené záruky, tedy ve třetím a čtvrtém roce provozu vozidla, kde by bezplatné provedení opravy v zahraničí bylo spíše výjimkou, neboť se jedná o záruku smluvní, uzavřenou v rámci území ČR. Tyto informace jsou uvedeny v podmínkách prodloužené záruky, viz. odkaz (http://www.skoda-auto.cz/sitecollectiondocuments/skoda-auto/mam-vuz-skoda/zaruky/prodlouzena-zaruka.pdf).
V případě využití služeb záruky mobility, kontaktujte prosím v zahraničí vždy českou centrálu ŠKODA Assistance, na telefonu +420 236 090 002. Ta se o Vás v době trvání záruky mobility postará a poskytne veškeré služby a podporu, na kterou máte z titulu této záruky nárok.
Vzhledem k uvedeným skutečnostem bychom doporučili nadále vykonávat pravidelnou údržbu prostřednictvím Vašeho kmenového servisu v České Republice, neboť jedině tak je možné zaručit další prodloužení záruky mobility za podmínek uvedených na našich stránkách (viz. link níže) a provádění bezplatných oprav v případě uznaných reklamací v době trvání prodloužené záruky.
Link: http://www.skoda-auto.cz/mam-vuz-skoda/zaruky/zaruka-mobility
V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat.