Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/18/13 ve všech sekcích

  1. V pátek jsem měl možnost na vlastní kůži okamžitě porovnat Rapida s obyč. sedadly a se sedadly dynamic... stáli vedle sebe. No prostě óda na radost! Ty sportovnější sedadla mi sedla jak prdel na hrnec a jsou mnohem pohodlnější díky jejich preciznějšímu vytvarování
    1 bod
  2. ........... tak VIROZA uz jezdi v novem na poradny chlastacky ....... ale tak prejme mu to http://www.novinky.cz/domaci/305208-zeman-uz-jezdi-v-novem-superbu.html
    1 bod
  3. vlakras: ................ pokud si byl zvyklej na trabanta a felcku,... v Rapidu se budes cejtit jako v kozenym gauci .......
    1 bod
  4. Doplnění informací o rychlostech k mým příspěvkům o spotřebách na předchozí stránce. Rychlosti tachometrové vs GPS (kola 16",pneu 205/55): 50 km/h / 46-47 km/h 90 / 85 100 / 95 130 / 123-124 140 / 134-135
    1 bod
  5. Dnes (neděle), za obdobných podmínek, jako v předchozím příspěvku, jen jsem jel sám. Blansko - Brno (rychlosti předpisové) Brno - Praha, 140 km/h na tempomat (kromě omezení rychlosti na D1 v celkové délce zhruba 15 km, kde jsem jel 90 km/h a potom cca 20 km od Mirošovic až na konec D1 v Praze, kde jsem se ve velmi hustém provozu pohyboval rychlostí kolem 120 km/h)
    1 bod
  6. asi to tak bude, já jsem si navíc přivodil takovej menší úraz takže to radši přes víkend budu léčit, někdy příště.
    1 bod
  7. Podle mě je nejspolehlivější 1.9 Tdi-PD bez DPF. Při slušném zacházení, nešizené údržbě by do 200 000 neměl být problém. Spotřeba je taky menší o cca 0,5-1l/100 U 2.0 TDI-PD jsou 2 verze: (BMM) 8V(r.v.2006<) dalo by se říct, že je to převrtaná 1.9 s DPF filtrem. Tento motor je ve všech octaviích 4x4 v předokolkách jen málokdy. Hlavně v dovezených autech. Má vždy DPF filtrem. Spotřeba se blíží k 6l/100 (ne 4x4) kolem 150 000 odchází dvouhmota+spojková sada (cca 25-30 000Kč) (Jsem s ní spokojen) (BKD) 16V(r.v.2004<) spotřeba je o cca 0,3l/ menší, ale zato má víc problémů. Čím starší tím horší. (Prasklé hlavy, utržená nap. kladka rozvoďáku, prasklá hřídelka olejového čerpadla, dvouhmota, spotřeba oleje, problémy se vstřikovači. Jediná výhoda je že námá DPFa motor táhno do cca 4500 otáček Jezdit s 2.0 TDI-PD za 4.8l/100 je utopie. Buď je samurai ekojezdec nebo mu ukazuje špatně palubák. 2.0 TDI-PD má výhodu ve spotřebě proti 1.9 TDI-PD je tak od 140Km/h víše.
    1 bod
  8. Zdravím Tak trošku ožívím toto téma a dodám nějakéj snad k něčemu dobrej fotonávod jak na zadní bubnovky a ruční brzdu Poblém bývá se zde již zmiňovaným klínkem samostavu,který se časem zadře a přestane seřizovat pakny a tím pádem se nám propadá zdvih brzdového pedálu a prodlužuje se chod ruční brzdy.Dneska jsem se do toho teda pustil a výsledek se dostavil.Tak tady to je:
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...