v podstatě nechápu, proč se tu řeší jak vypínat Climatronic nebo nastavovat ručně, už z principu automatické klimatizace není žádoucí se jí vrtat do práce, nastavím teplotu, max vypnu/zapnu kompresor, hotovo. Pokud to někdo chce nastavovat ručně a vypínat, tak si ho nepořizujte a ušetříte peníze:-/
Obyčejná žárovka má daleko větší příkon, než ledky a proto ten "malý" proud ji nerozžhaví, aby svítila, ale ledkám stačí úplné minimum a budou mírně světelkovat. S tím, že když ti jde proud do ledek, tak ti na 100% šel celou dobu před tím i do obyčejné žárovky, jen prostě nestačil na to aby se vlákno viditelně rozžhavilo.
Pani, snad necakate, ze reklama bude objektivna. Reklama nikdy objektivnu pravdu nereprezentuje, a Hyundai v tejto kampani neklame, takze problem neexistuje
V krajoch zapadnych prebiehaju aj hustejsie porovnavacie kampane. Nokia vs Apple alebo Samsung vs Apple budis prikladom.
No je na tom zajímavé, že se dokážou sejít dva totálně protichůdné názory. Za sebe můžu říct, že za posledních 450 000km měly naše auta tyto závady (Octavia - tyčky řízení, váha vzduchu, termostat; Fabia - brzdový spínač; Roomster - kosmetika na liště masky). V rámci cca desítky služebních aut, které jsem užíval buď já nebo dané oddělení zatím žádné z auto nemělo fatální závadu.
Ale to už jsme odbočili hodně daleko. Mně přijde krok Hyundaie jako dost trapný. Solidní značka se zabývá sebou a nemá potřebu se vymezovat.
Proti tomu nic nemám,ale mělo by to být v každém případě za stejných podmínek = stejná,či obdobná výbava a motorizace. Pak ať zákaznící porovnávají,jinak je to zavádějící. Asi jim Rapid pěkně leží v žaludku.
no tak já mám najeto 110000 km a koupil jsem jinej motor a ten svůj si opravím protože když vidím jak to funguje v servisech.Auto hodně zlobilo a když jsem motor rozebral tak jediné co jsem našel viz foto