Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/30/13 ve všech sekcích

  1. Ahaaa, tak TOHLE si byl zřejmě ty .. Také jsem se na něho díval, ale pak mě ho někdo vyfouknul. Teoreticky by ten kabel měl jít v pohodě, jen si zkontroluj, jestli sedí piny ve svorkovnici se starým kabelem, aby sis to pak omylem neodpálil. Konektor na airbagu vypadá stejně.
    1 bod
  2. A nebo mě přiveze Ozák, budu ho hecovat na dálnici, aby předjel co uvidí
    1 bod
  3. Aby nemusel prej měnit avatar
    1 bod
  4. tome nic si z toho nedelej, nafta je taky zvana a clinta neber vazne, toho s tema jeho rychlostma pred srazem zavrou a bud prijede jen na vychazku a nebo na kole
    1 bod
  5. JJ, je to tak. Ropáky zašpuntujeme banánem do vejfuku a polejeme benzínem, to je taková tradice
    1 bod
  6. nechal jsem si schovat puvodni dily, dneska jsem to trosku ocistil a komplet vyfotil, tak prikladam pro ilustraci: 1) vse co jsem dostal nazpet, vcetne sroubu a tesneni 2) napinak @Clint: poslal jsem ti SZ, nechci tady delat reklamu, ani nevim jestli se to muze Mimochodem... co tankujete? Zkousim ted Maxxmotion 100, ale je to dost drahe, tak uvazuju nejake aditivum - VIF Super Benzin Aditiv ? Pouzivate to nebo jezdite klasika N95?
    1 bod
  7. Díky všem za rady! Toto forum mě přesvědčilo, abych do toho taky šel. Pustil jsem se do světel dodávky VW-T5. Mám rád pořádek a důkazy, když je třeba cokoli zpětně dokazovat prodejci/výrobci, vše jsem poctivě dokumentoval. Zaregistroval jsem se zde tedy proto, abych poděkoval všem za tip a níže přikládám fotky pořízené během renovace. Ve skutečnosti to bylo 100% horší, než na fotce "pred_detail", rýhy (jako žiletkou) šly hluboko pod krycí lak, předchozí majitel asi bohužel odstraňoval námrazu ze světel kovovou škrabkou, jinak si to nedovedu vysvětlit. Navíc byl na tomto světle hluboký šrám z bouračky (měřeno šublerou 1,2mm!), ještě že je na tomto typu auta dostatečná tloušťka plastu! No, vše zmíněné ze 100% odstraněno!!! Bez nejhrubšího P240 by to nešlo, krycí lak šel krásně dolů, na sucho je dobře vidět, jestli už jsou škrábance zabroušeny nebo ne, brousil jsem tím hrubým cca 10min., , zbytek hotov do hodiny. Doporučuju ale zrnitostí P1500 a P2000 celý povrch přebrousit poctivě třikrát (zkušenost po prvním světlu:-), je pak méně práce s leštěním, lépe se zahladí povrch po hrubších zrnitostech. Podařilo se dokonce zabrousit tu hlubokou rýhu zeširoka do ztracena, aniž by byl znát nějaký přechod nebo deformace povrchu. Můj verdikt? Maximální spokojenost! SADU CAREX DOPOORUČUJU VŠEM! Já jsem to koupil na autolesk.cz, ale viděl jsem to už na více místech a shopech.
    1 bod
  8. Tak jsem se včera konečně pustil do rozebrání tapicíru v kufru, abych našel a zpátky nasadil (přilepil) háčky, co drží roletu rozrolovanou. První byl oříšek. Byl zapadlý až v karosérii auta a zakutálel se až skoro doprostřed k záchytu zámku. Našel jsem ho už v zoufalství, kdy jsem vzal baterku a svítil do těch malých mezírek co tam jsou a náhodou jsem ho tam uviděl. Vytáhnou ho taky byl oříšek, ale povedlo se. Na levé straně jsem měl štěstí. Ležel hned za plasty. Docela jsem se toho bál, ale asi za dvě hodinky bylo hotovo. Háčky jsem tam přilepil, tak snad budou držet a už to nebudu muset rozebírat. Pomohl mi návod od GALVIho, jak rozebrat tapecírung. Kdyby měl někdo problém, klidně se ozvěte. Sundal jsem jen plasty na sloupku a střed, kde je trojúhelník. Ty boky stačily povolit na tuším čtyřech šroubech a jen vyhnout a krásně se tam dostanete.
    1 bod
  9. potvrdené..FII to má tak isto
    1 bod
  10. Mně se ty kotouče s deskama za tu cenu líbí a budu brzy měnit. Chtěl bych se tě zeptat na dvě věci, zdali při montáži vše sedí a pak na ty ložiska, pokud je neslyším a zdají se být po 100T ok to se mají měnit s těmi kotouči? A pak samozřejmě napiš, jak to brzdí, na originálech mi vadí citelné vadnutí z prudkého delšího kopce a mohly by být i ostřejší.
    1 bod
  11. Tak se stav i za mnou.... švestky mám...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...