Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/06/13 ve všech sekcích

  1. Srovnani cen a vybav Yetiho. Pri primem srovnani se bere do uvahy vzdy paket Plus a drivejsi akcni model Fresh. Srovnani je s "mestskou" verzi, odlisnosti "terenni" verze uvadim zvlast. Nektere veci z mestske verze odpadaji a jsou nadale jen u terenni verze. Cervene uvedene polozky pribyvaji, skrtle odpadaji. U zmeny cen srovnatelnych motorizaci je pro terenni verzi nutne pricist priplatek 20 000Kc. Yeti Active změny výbav asistent rozjezdu do kopce pro 2,0 TDI/81 kW 4×4 funkce offroad pro 4x4 kontrola poklesu tlaku v pneu (bylo pouze se 4x4 a DSG) změny cen 1.2TSI/77kW beze změny 1.2TSI/77kW DSG nebylo v akční nabídce 1.4TSI/90kW +26 000Kč, nově včetně paketu Greentec (rekuperace, startstop) 1.4TSI/90kW DSG nově v nabídce za 449 900Kč 1.6TDI/77kW Greenline +30 000Kč 1.6TDI/77kW DSG nově v nabídce za 489 900Kč 2.0TDI/81kW +26 000Kč 2.0TDI/81kW 4x4 +30 000Kč Yeti Ambition změny výbav vyhřívaná přední sedadla parkovací senzory vzadu LED svítilna v kufru metalíza bez příplatku sunset multifunkční volant s ovládáním rádia ocelové kryty pedálů kola 17 palcu, nahrazeno koly 16 palcu vak na lyže unibag asistent rozjezdu do kopce pro 2,0 TDI/81 kW 4×4, funkce offroad pro 4x4, kontrola poklesu tlaku v pneu (bylo pouze se 4x4 a DSG) změny cen 1.2TSI/77kW není v nabídce 1.2TSI/77kW DSG -60 000Kč 1.4TSI/90kW -19 000Kč, nově včetně paketu Greentec (rekuperace, startstop) 1.4TSI/90kW DSG -24 000Kč 1.8 TSI/118 kW 4×4 nově v nabídce pouze pro terénní variantu, zde cena vyšší o 50 000Kč 1.8TSI/112kW DSG 4x4 nově v nabídce za 644 900Kč 1.6TDI/77kW Greenline nebylo v akční nabídce 1.6TDI/77kW DSG nově v nabídce za 544 900Kč 2.0TDI/81kW -10 000Kč 2.0TDI/81kW 4x4 beze změny 2.0TDI/103kW nebylo v akční nabídce 2.0TDI/103kW 4x4 nově v nabídce pouze pro terénní variantu, zde cena vyšší o 25 000Kč 2.0TDI/103kW DSG 4x4 +9 000Kč 2.0TDI/125kW 4x4 nově v nabídce pouze pro terénní variantu, zde cena vyšší o 29 000Kč 2.0TDI/125kW DSG 4x4 nově v nabídce pouze pro terénní variantu, zde cena vyšší o 33 000Kč Yeti Elegance změny výbav radio Bolero (s měničem na 6CD) KESSY - bezklíčové odemykání a startování parkovací senzory vpředu MDI LED denní svícení LED svítilna v kufru asistent rozjezdu do kopce pro 2,0 TDI/81 kW 4×4 kontrola poklesu tlaku v pneu změny cen 1.2TSI/77kW není v nabídce 1.2TSI/77kW DSG není v nabídce 1.4TSI/90kW -38 000Kč, nově včetně paketu Greentec (rekuperace, startstop) 1.4TSI/90kW DSG -41 000Kč 1.8 TSI/118 kW 4×4 nově v nabídce pouze pro terénní variantu, zde cena vyšší o 14 000Kč 1.8TSI/112kW DSG 4x4 nově v nabídce za 694 900Kč 1.6TDI/77kW Greenline -27 000Kč 1.6TDI/77kW DSG nově v nabídce za 594 900Kč 2.0TDI/81kW -36 000Kč 2.0TDI/81kW 4x4 -35 000Kč 2.0TDI/103kW -32 000Kč 2.0TDI/103kW 4x4 nově v nabídce pouze pro terénní variantu, zde cena nižší o 5 000Kč 2.0TDI/103kW DSG 4x4 -33 000Kč 2.0TDI/125kW 4x4 nově v nabídce pouze pro terénní variantu, zde cena nižší o 12 000Kč 2.0TDI/125kW DSG 4x4 nově v nabídce pouze pro terénní variantu, zde cena nižší o 20 000Kč Yeti Laurin&Klement změny výbav KESSY - bezklíčové odemykání a startování parkovací senzory vpředu MDI LED denní svícení LED svítilna v kufru kontrola poklesu tlaku v pneu vyhřívané trysky ostřikovačů čelního skla vak na lyže unibag změny cen 1.4TSI/90kW DSG -50 000Kč 1.8 TSI/118 kW 4×4 nově v nabídce pouze pro terénní variantu, zde cena vyšší o 1 000Kč 1.8TSI/112kW DSG 4x4 nově v nabídce za 764 900Kč 2.0TDI/81kW 4x4 nově není v nabídce 2.0TDI/103kW 4x4 nově v nabídce pouze pro terénní variantu, zde cena nižší o 19 000Kč 2.0TDI/103kW DSG 4x4 -27 000Kč 2.0TDI/125kW 4x4 nově v nabídce pouze pro terénní variantu, zde cena nižší o 25 000Kč 2.0TDI/125kW DSG 4x4 -53000Kč "Terénní" varianta stojí u Yetiho u srovnatelných motorizací 20 000Kč navíc. Oproti "městské" variantě přibývá/ubývá: asistent rozjedu do kopce i pro varianty bez DSG funkce offroad pro Ambition výklopná odkládací schránka pod sedadlem spolujezdce pro Ambition kontrola poklesu tlaku v pneu odlišný vzhled litých kol stříbrně lakovaná vnější zpětná zrcátka černé boční lišty místo lakovaných v barvě vozu, u L&K s chromovaným proužkem SunSet vyhřívané trysky ostiřkovačů čelního skla ostřikovače světlometů pro Ambition tažné zařízení paket pro špatné cesty odlišný interier ocelové kryty pedálů odlišné nárazníky vak na lyže unibag
    1 bod
  2. stále nik, kto sa pridá cestou ku mne? z Prešova (SVK) odchádzam v štvrtok večer, trasu ešte nemám definovanú...a po Prahe snáď nezablúdim v piatok okolo 14:00-15:00 by som rád dorazil, ak moja nevystúpi za jazdy na nákupy
    1 bod
  3. len tak mimo témy,neber to v zlom..prečo píšeš každú vetu s odstavcom??..pozri ako sa to naťahuje
    1 bod
  4. Občas by neškodilo zkontrolovat si příspěvek před odesláním... Nejsem žádný expert přes gramatiku, občas se někde nějaká chybička vloudí, ale kdo to tady má po tobě louskat?
    1 bod
  5. marfan> toto je spravna tema na tvoj dotaz o tempomate http://forum.skodahome.cz/topic/121600-tempomat-na-1674kw/?hl=tempomat
    1 bod
  6. tak ja mám zatím dobré skušenosti z motorem 1.2 77kw , akorát při najetí cca 250 Km od novoty , motor auto začalo šíleně smrdět po spaleném plastu šlo to z výfuku za 5 km to přešlo , nevím co to bylo auto motor jede normálně jinak zatím žadný problem , akortá má super zvuk při vypínaní motoru když máte otevřenou kapotu , je to jako když začlapnete kocourá .)
    1 bod
  7. SUP1: Kabel je soustava dvou a více elektrických nebo optických vodičů spojených společným pláštěm. Jednotlivé vodiče (žíly) elektrického kabelu mohou být nejen z plného drátu, ale také laněné, složené z tenkých drátků. Drát je kovový útvar válcovitého tvaru velmi malého průměru, u kterého je poměr délky výrazně větší. Drát má velkou ohebnost, bývá určen především k zatěžování v tahu a k vedení elektrického proudu. V dílenské příručce, co tu je ke stažení, je to v sekci 19 - od strany 205. Přímo pinout tam není, ale musíš si to dohledat - je to svorkovnice T8j a má 8 pinů.
    1 bod
  8. Tak můžu říct, že to začalo dělat už druhý týden pomalu při každém startu a to mě už dost sr*alo ....je to jak když tomu autu člověk kvůli nim ubližuje a nemůže nic udělat protože si to vyřešili frajeři novým motorem s řemenem a tak pro ně problém vyřešen a proč to jako dělá? přesně důvod?....to nikdo snad nevysvětlí už nikdy mam ho už měněný 2x ...Mam k dnešku najeto 96000 km a nějaké drobné asi 92 000 km výměna oleje atd. Od září to pomalu každý start rachotí a koukám v sobotu na olej a pomalu na špičce. Tak jsem tam dolil a už to zase rachtá jen občas. Tak ten olej asi určitě vliv má to je jasný. Jen ten olej se tolik neztrácel a tak si myslím že brzo asi budu řešit něco většího než rámus. Kámošovi to skočilo u HTP a pamatuji, že mu to rachotilo to po startu úplně stejně jako dělají teď TSI. A já myslel, že ty HTP mají řemen
    1 bod
  9. koukám že wolfspitz udělal velký comeback s plnou parádou zase.. o tvém příběhu už si vyprávěj i brabci na střeše prej
    1 bod
  10. nejsou,ale líp potom ten motor vypadá na papíře pusher... Rapid v TSI už bude dražší,novej teda a zrovna TSI bycnechtěl,má z něj obavy,leda,že by do toho Rapida dali ze dne na den novej typ TSI DOHC + řemen,tak to jo,to bych pak do toho asi šel
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...