Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/08/13 ve všech sekcích

  1. Tenhle typ aut, kde sezení připomíná posez na hajzlu, mi nic neříká. Auta tipu Tiguan a Yeti jsou vozy určené převážně do města a jejich krabicoidní tvar jim dává horší jízdní vlastnosti v porovnání s "normálními" vozidly o stejných motorizacích. Tohle bude pravděpodobně drahej a větší Yeti, vzor Touareg.... Češi a možná nejen ti, se v těchto autech shlédli díky jejich velikosti, dodává jim to pocit falešné vyjímečnosti a dovedou to obhájit pouze vyšším posezem....a vyšší bezpečností, která je jak známo zavádějící....
    2 body
  2. Jaké je to po smrti. Dva chlapi, Karel a Tonda, se domluví, že když jeden z nich umře, zjeví se tomu druhému a řekne mu, jaké to po smrti je. Co čert nechtěl, Karel do 14 dnů umřel. Tonda noc na to nemůže spát. Čeká, naslouchá… Najednou se ozve: "Tondo, slyšíš mě?" "Seš to ty Karle?" "No jasně!" "Tak, jak je?" "Ty Tondo, paráda, ráno lehká snídaně – zeleninka a pak celý dopoledne šukáme. V poledne lehkej obídek zase zeleninka. A pak zase celý odpoledne šukáme. "Tak to je fakt boží!!!! A to seš v nebi, nebo v pekle?" "....... ty vole, já jsem teď králík v Austrálii.........!!!
    1 bod
  3. Tenhle mě zase po dlouhý době dostal: Ne každá blondýna je blbá.... Muž se dostane do letadla a zjistí, že byl posazen vedle roztomilé blondýnky.Okamžitě se k ní otočí a udělá "první krok": "Víte", říká, "slyšel jsem, že let lépe utíká, pokud se dáte do hovoru se společným pasažérem. Pojďme si tedy povídat." Blondýna, která si zrovna otevřela knihu, ji pomalu zavře a řekne muži: "O čem byste se chtěl bavit?" "Hmm, nevím," řekne muž. "Což takhle nukleární energie?" "OK," řekne blondýnka, "to by mohlo být zajímavé téma. Ale nejdříve mi dovolte se na něco zeptat jako první. Kůň, kráva i jelen žerou totéž - trávu. Nicméně jelen vyloučí malé kuličky, kráva velkou mokrou placku a kůň skoro suchou koblihu. Proč si myslíte, že to tak je?" Muž je ohromen. Až nakonec odpoví: "Nemám nejmenší tušení." "Tak mi tedy řekněte," odvětí blondýna, "jak je možné, že se cítíte na debatu o nukleární energii, když nerozumíte ani hovnu?!"
    1 bod
  4. Řekni a nebuď labuť...
    1 bod
  5. nene není to 1,6 TDI 66kW ale 81 kW
    1 bod
  6. Dnes jsem klepání z přední části vozu předvedl servisnímu technikovi, aniž bych se musel nějak objednávat, předvedení domlouvat, atd. Prostě jsem přišel, sdělil problém, zeptal se zda už něco takového řešil (odpověď, ne) sdělil mu jestli si to půjde poslechnout sám, sdělil ano a šel. Když sednul do vozu veškeré spotřebiče vyvolávající hluk vypnul, tak to mne ujistilo, že má zájem něco slyšet. Samozřejmě po ujetí několika metrů se klepání projevilo. Pak jsem mu předvedl, jak se projeví při akceleraci (to je to Vaše sešlápnutí spojky a řazení) a hned mi sdělil, že se to musí řešit. Jen mne poprosil, jestli týden posečkám, jelikož v příštím týdnu jdou servisáci na školení a hned řekl, že se tam optá, zda se s tím někdo setkal a optá se "bohů" z AŠ co s tím hodlají dělat, když má informace, že to není ojedinělý jev. Takže pánové, aby to nebyl ojedinělý jev, tak reklamujte ještě dnes a třeba e-mailem Vašim servismanům. Jen tak uvidí, že je to masový "průser" a budou to velmi rychle řešit, a to už příští týden na té jejich "slezině". Nezapomeňte, že 3x reklamovaná stejná vada znamená ... zeptejte se právníka :-) ... a do toho stavu to určitě ŠA nedovolí svojí laxností dostat. Poznámka: U mne je zajímavé, že se klepání projevilo do slyšitelné podoby až při použití kol R15. Na letních R16 byl klid, nebo to fakt souvisí i s venkovní teplotou.
    1 bod
  7. Když vás chytnou s kradenou navigací v autě v Německu, jedete zpátky vlakem. Když vám najdou nějakou součástku z kradeného auta, tak jedete vlakem také. Když budete mít demontovaný filtr pevných částic, můžete odvézt auto odtahovkou do servisu. Tam se nikdo s ničím nepáře
    1 bod
  8. No a? To je jen váš problém a vaše lenost.Členění fora podle modelů je jasné. A neznamená to, že se do vlákna o OIII bude zatahovat Yeti a já nevím co ještě. S tím se přece můžeš odsunout do příslušné části fora, či do octaviacké Hospody. Tak se toho prosím drž.
    1 bod
  9. clinte, skoro to nežere. pro rejpaly testováno na uzavřené dráze. http://www.youtube.com/watch?v=_jhzus7vDFY
    1 bod
  10. Kdo ví, jestli mu ty natáčecí serva jen nezablokovali ve střední poloze a nazdar bazar, odchod na párek...!
    1 bod
  11. Dobry den nechcel som zalozit novu temu ale nikde som nenasiel moj broblem: mam superb 1.9 tdi 96kw 2003 najazdene 240T motor AWX a moj problem je taky ze auto nechce ist viac ako 180 km/h ked dojde do tej hranice tak citim ako ked idem s tempomatom a viac ma nepusti a skusal som aj s tempomatom ci nepojde ale s tempomatom ide len do 150 km/h neviem cim to moze byt sa chova ako keby bolo zablokovane maximalne do tej hranice a pred tym islo normalne myslim 215 km/h a s tempomatom tiez. pred dvoma mesiacmi som kupil kabel VAG lebo mi svietilo airbag a som vymazal tu chybu neviem ci som tam nieco nenastavil omylom alebo zeby mi svieti kontrolka platnicky musim ich vymenit len cakam aby sa to trosku oteplilo.Dakujem
    1 bod
  12. A co, proč hned blbej název, však jste si ho otevřeli ne? Je to turbo (když ne hadice). Ale spíš turbo samotné, když to hulí. Hlavně máš dobrej motor, takže repas nebude drahej. Hlavně udělat co nejdříve, zamrdáš si zbytečně sání a tomu motoru to taky nedělá dobře....
    1 bod
  13. Opravdu dotaz jak noha! Tak na toto bude umět odpovědět jen bába z telky, která věští z keců a případně z křišťálové koule, ale musí to být ta křišťálově čistá, úplně nejkřišťálověji čistá!
    1 bod
  14. čau já mám taky a zatím bez problému (motor)jen hlídej olej co říkáš na ten turboefekt ?
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...