Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/29/13 v Příspěvky

  1. To jsem zvědavý, kdy se to zase povede pouze v benzínu, klidně si přepnu na benzín, abych netrhal partu :-)
    2 body
  2. včera jsem při stavu tacho 10500 nechal vyměnit olej v 1.2 TSi 63 kW v autorizáku a cena 2615. celou dobu přítomnost u výměny, která mi byla sama nabídnuta. olej vypuštěn, následně přes vypouštěcí otvor vysán zbytek ze dna vany. nalit originální vw longlife III olej z flašek, zbytek automaticky do kufru na dolití. zápis do servisky bez výmazu serv. intervalu a následující prohlídka dle pokynů PP. spokojenost, cena dobrá. trošku jinej přístup, než když jsem měl škodovku, tam to bylo jak na pásu, fofr a nezájem znat na každým kroku. seatu je málo, takže pohoda i v servisu :-D
    2 body
  3. Holuby nemám rád, ale máš to tam.
    1 bod
  4. Já mám origo LED VW, tam nemají nárok je vyhodit, jsou homologované...
    1 bod
  5. Ten s tou trvalou a vlkodlačími kotletami je Kokta, zbytek není tak důležitej
    1 bod
  6. Jn a přivézt hravce a posadili bychom se vedle sebe a jenom bychom se 4 hodiny smáli
    1 bod
  7. 1 bod
  8. Jakýkoliv 5W40 a hlavně za litr max. 100,-. V životě bych nedal za lisr oleje 400,-!!! Mám najeto cca 250000 km a žádnej problém.
    1 bod
  9. když o víkendu podpantoflák clint musí doma stírat, vytírat prach, prát prádlo, žehlit, vařit a takové oblíbené clintovi práce.
    1 bod
  10. A teď mě napadla ještě jedna kacířská myšlenka, proč tam dávaj silentblok pro Rusko! Přeci proto, že musí vydržet ruské zimy a proto má jinou kvalitu pryže, odolné změně rozměrů vlivem teplot.
    1 bod
  11. Je vidět pawouku, jak jste si s Koktou příznivě nakloněni
    1 bod
  12. A pokud to funguje v Rusku, znamy tam nedavno byl ( neznaji krom velkych mest asfatku vubec) tak to musi vydrzet vsechno.
    1 bod
  13. Mno, exteriér nevypadá zle, tapec dveří (a hlavně madla) vypadá lépe, než ten humpolácký v OIII, ovšem palubka se mi nelíbí. No ty fotky teda...
    1 bod
  14. Jestli to prozatimne lataji dilama z Fabky, tak potes koste. Ve finale to je asi jedno, hlavne, ze nebudem klepat, ale v pripade dalsi vymeny bude dalsi zapis v servisni knizce. Uz vidim to vysvetlovani u naslednyho prodeje.
    1 bod
  15. Tak oprava, kod dilu je 6RF199555F. Pry pokud nekdy bude v budpucnu stahovacka, tak mne daji vedet, takze buhvi. Technik mel asi hlavu v pr...., kdyz puvodne rikal ten kod. Krom toho jsem mu vyslovne rikal, ze at to neprojizdi, ze chci byt u toho. Prijdu, v aute najeto 15km, sedacka rozstelovana, zrcatko taky. Na facku. Jinak asi uz taky neklepu, uvidime, az projedu znamy mista, kde to driv vzdy delalo.
    1 bod
  16. tak napiš postřehy po dvou letech To máš jako se ženskou. Když jsi zamilovanej, možná si ani nevšimneš, že jí chybí zub nebo tak něco
    1 bod
  17. Ještě jsem se tam nedostal, konec roku = moc práce tak to nechám na leden.
    1 bod
  18. to je ale jinej systém, pracující na jiné bázi Volvo osobní vozy mělo při demonstračkách několikrát smůlu... začaly kdysi dávno zlatým volvem S60, který zapasovali před zraky novinářů POD návěs, pak XC90 se systémem rozpoznání chodců toho gumový panáka totálně ignorovalo a přejelo, teď tenhle kombík. A to jsou pouze některá videa, která unikla na net. Kolik se toho nepovede (i u jiných automobilek), se raději nikdo dozvědět nemá. Stačí totiž jen lehce jiné hodnoty v SW a už to nevidí chodce jako překážku, ale jako NIC systémy u náklaďáků fungují na starých technikách radarů, laserů a lidarů. Sice to není tak high-tech, ale je to téměř vždy funkční a odzkoušený. Protože pokustónovat se 40ti tunama, není prdel. I když teď mě napadá, že Mercedes demonstroval novou generaci ESP na busech někde v Turecku a na konci modulu jim vpředu vpravo bouchla při docela slušný rychlosti (tuším něco kolem 60ti) guma. To pak byla neplánovaná demonstrace přímo v reálu lidi uvnitř krapánek posr*ný, ale technika to ustála
    1 bod
  19. Všem děkuji za rady a vítězem se stává ....... 1.8 TSI. Teda asi
    1 bod
  20. Já už ti jednou tady radil - když na to nemáš, kup si trakař. A dnes bych tu radu doplnil - když na to nemáš, tak zde alespoň přestaň otravovat. Nikoho to totiž nezajímá a nedojímá.
    1 bod
  21. To Bert. Byl jsem před třemi týdny na exkurzi v Kvasinách na výrobě Yeti a Superb. Bylo nás tam cca 40. Bohužel se tam nesmí fotografovat. Také jsem moc nevěřil, že je celá v zinku. Mohu ale potvrdit, že celá karoserie je komplet zinkovaná. Ten zinek svítí, jako by byla postříbřená. Další dobrá věc z hlediska bezpečnosti je ta, že postranní sloupky ze předu až dozadu jsou zesíleny cca 2mm tvrdým plechem, který tuto část kopíruje. Toto zesílení je také pod pedály v celé šířce. S lisováním těchto dodatečných bezpečnostních dílů prý měli kvůli tvrdosti materiálu velké starosti. Povedlo se a už mají zájem i jiné automobilky, např Citroen. Dále mě překvapilo, ře i na základní laky se dává vrchní průhledný jako na metlu. Akorát prý trochu jiné složení. Pro zajímavost - palubní deska je také vyztužená a váží cca 95 kg, je to další bezp. prvak. Tak asi tak.....Ahojky
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...