Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/01/14 ve všech sekcích

  1. Brečíš na špatným hrobě, nádrže jsou stejné pro celý koncern. Jo holt úspornější motory nepotřebují velkou nádrž.
    1 bod
  2. Udělal jsem si radost touto LED lampičkou do výbavy, která se může vždy za tmy hodit. Svítí bíle, červeně, červeně přerušovaně ve tvaru trojúhelníku, na magnet jde připnout na karoserii v případě defektu v noci, jde magnetem připevnit zespoda na plato a osvětlovat zavazadlový prostor. Moc se mi to tuším za 99,-kč líbí.
    1 bod
  3. Mám pocit, že to oprdelený Clio s píčou na kapotě má na svý 1,4 nějakou úpravu pro posun krouťáku do nižších toček. Jinak chování 1,4 63kW můžu jedině potvrdit - do 2000 jede jak Flintstounovo, na 2000 se nadechne, na 2500 začne táhnout a od 3500 to je trhač, kterýmu chybí už jen zatracená šestka ve špajzce k tomu, aby atakoval rychlost 200km/h...
    1 bod
  4. Zdravím, já to vyřešil takto: Koupil jsem na aukru celý kastlík. Dvířka demontoval a podélně rozpůlil. Na dvířkách je měkčený plast. Ten jsem opatrně odseparoval od části dvířek, která jsou potřeba částečně odřezat, protože jsou větší než otvor v palubovce. Odseparovaný měkčený plast zatím neodřezávat. Ten se později zahne za okraj modifikovaných dvířek a přilepí. Na zadní část jsem přilepil elastickou hmotu, která přesahuje přes okraje dvířek. Tento celek jsem potom vložil do té nádherné díry v palubovce. Dvířka nejsou nijak přilepena a dají se kdykoliv vydělat. Chce to postupovat s rozvahou a nic neuspěchat. Výsledek je docela dobrý. Aleš...
    1 bod
  5. přeci ale chceš, aby řekli, že G VII R je super, stejně jako já nebo snad ne ? Ale já se klidně budu koukat sám
    1 bod
  6. Za mě Bolero s Cantonem ok. Mírně potlačit 3kHz pásmo a byl bych hodně spokojenej. DSP mód pro focus na řidiče je dobrej, pevnej, konkrétní.
    1 bod
  7. Dpfko snad něco vydrží, ve scoutu drží 148000km a jak sem psal, bylo před 1500 km ucpáno 42g z 60g. hold se musí zvýšit poníky, to teď budu provádět i u tsička 210-220 koní čeká
    1 bod
  8. tony.m: Já chápu. Už jsem psal výše. Přes 100 aut prodáno v našem regionu a reklamoval jsem jen já. Ostatní to neslyší nebo neví, že to není provozní zvuk nebo to neřeší nebo je jim to šuma fuk, a to z jakéhokoliv důvodu. Zakopaný pes je v ekonomice. Prachy, prachy, prachy .... proč je vynakládat, když to 99 ze sta nevadí? Fabianek: To je výmluva servisu. A zase jsou v tom prachy, ale tentokrát ždíme ty prachy servis. Naštěstí ne od Vás. Pro všechny: Podpora ŠA o tom ví a po kontaktu servisu přesně obratem řekne co s tím a dá i číslo dílu. Chyba je v jednání servisu. Ať "žijí" Vaše servisy a já být Vámi, tak si stěžuji na takový servis přímo u centrály.
    1 bod
  9. Ano. Ale je to jenom do určitého měsíce v začátku výroby. Zda se to týká i Tvého vozu se objeví technikovi v databázi po zadání VINka do systému při Tvé návštěvě v servisu. Pokud se Tě to týká, tak je vymění automaticky ve spojení s jinými pracemi pro které si servis navštívil (např. za účelem výměny oleje).
    1 bod
  10. Pozor na to páni , 3,6 má niekde v polovici 2011 roku zmenu olejového filtru do 2011 je tam klasický tdičkový filter 071115562C a až od dátumu ten veľký 03H115562 - v originále UFI China A hlavne banka filtra je na 36 orech tak si ho treba obstarať . A v nej v strede je 6 imbusová zátka , tú treba po vypustení oleja vyšroubovať a nechať vytiecť , inak sa pri povolení banky ocitnete celý od oleja ... a patrilo by sa na ten šroub aj novú gumičku N90405402
    1 bod
  11. Tak zítra to bude přesně rok co jsem si své vozítko přivezl domu. A za ten rok mi dělalo jen radost a jednu malinkou starost ( klimatizace ). A pár věcí bych si nejraději vzal zpět z felicie a to je cyklovač stěračů , ovládaní stahovaní el. oken ( stálé si nemohu zvyknout na to tlačítko ) , popelník a zásuvka el. přípojky. A dnes jsem se podíval jak mi vychází servis a zjistil jsem že za ten rok co ho mám se mi zkrátil servis o 7 223 km. Takže spokojenost nad očekávání a je radost s tím autem jezdit a vozit se.
    1 bod
  12. Tak sis užil svých pět minut slávy, vykecal ses a už můžeš jít s OT moudrama zase hezky do háje.
    1 bod
  13. Je fakt,že jsem měnil chladící kapalinu a neudělal taky to co jsi psal a jde to ještě nějak srovnat?.To se mi ulevilo,že to nemusí být těsnění pod hlavou :-) Ty žhavící svíčky mě nenapadli je pravda,že po nastartování a těch 5-10 vteřin se srovná a i když to hned zdechnu a hned nastartuji tak už je to OK.Určitě zítra nahraji zvuk motoru a dám to sem.Jelikož nejsem mechanik tak nevím co jsou hydroštely.Jinak díky moc za rady chlapi :-)
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...