Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/01/14 ve všech sekcích

  1. a uděláme si vlaječku clintovi štamgasti a eastwood bude náš maskot
    3 body
  2. Brečíš na špatným hrobě, nádrže jsou stejné pro celý koncern. Jo holt úspornější motory nepotřebují velkou nádrž.
    1 bod
  3. Mám pocit, že to oprdelený Clio s píčou na kapotě má na svý 1,4 nějakou úpravu pro posun krouťáku do nižších toček. Jinak chování 1,4 63kW můžu jedině potvrdit - do 2000 jede jak Flintstounovo, na 2000 se nadechne, na 2500 začne táhnout a od 3500 to je trhač, kterýmu chybí už jen zatracená šestka ve špajzce k tomu, aby atakoval rychlost 200km/h...
    1 bod
  4. 1 bod
  5. Zdravím, já to vyřešil takto: Koupil jsem na aukru celý kastlík. Dvířka demontoval a podélně rozpůlil. Na dvířkách je měkčený plast. Ten jsem opatrně odseparoval od části dvířek, která jsou potřeba částečně odřezat, protože jsou větší než otvor v palubovce. Odseparovaný měkčený plast zatím neodřezávat. Ten se později zahne za okraj modifikovaných dvířek a přilepí. Na zadní část jsem přilepil elastickou hmotu, která přesahuje přes okraje dvířek. Tento celek jsem potom vložil do té nádherné díry v palubovce. Dvířka nejsou nijak přilepena a dají se kdykoliv vydělat. Chce to postupovat s rozvahou a nic neuspěchat. Výsledek je docela dobrý. Aleš...
    1 bod
  6. přeci ale chceš, aby řekli, že G VII R je super, stejně jako já nebo snad ne ? Ale já se klidně budu koukat sám
    1 bod
  7. Za mě Bolero s Cantonem ok. Mírně potlačit 3kHz pásmo a byl bych hodně spokojenej. DSP mód pro focus na řidiče je dobrej, pevnej, konkrétní.
    1 bod
  8. Dpfko snad něco vydrží, ve scoutu drží 148000km a jak sem psal, bylo před 1500 km ucpáno 42g z 60g. hold se musí zvýšit poníky, to teď budu provádět i u tsička 210-220 koní čeká
    1 bod
  9. tony.m: Já chápu. Už jsem psal výše. Přes 100 aut prodáno v našem regionu a reklamoval jsem jen já. Ostatní to neslyší nebo neví, že to není provozní zvuk nebo to neřeší nebo je jim to šuma fuk, a to z jakéhokoliv důvodu. Zakopaný pes je v ekonomice. Prachy, prachy, prachy .... proč je vynakládat, když to 99 ze sta nevadí? Fabianek: To je výmluva servisu. A zase jsou v tom prachy, ale tentokrát ždíme ty prachy servis. Naštěstí ne od Vás. Pro všechny: Podpora ŠA o tom ví a po kontaktu servisu přesně obratem řekne co s tím a dá i číslo dílu. Chyba je v jednání servisu. Ať "žijí" Vaše servisy a já být Vámi, tak si stěžuji na takový servis přímo u centrály.
    1 bod
  10. Ano. Ale je to jenom do určitého měsíce v začátku výroby. Zda se to týká i Tvého vozu se objeví technikovi v databázi po zadání VINka do systému při Tvé návštěvě v servisu. Pokud se Tě to týká, tak je vymění automaticky ve spojení s jinými pracemi pro které si servis navštívil (např. za účelem výměny oleje).
    1 bod
  11. Když to šoupneme do Prahy, tak zase Petr od KV to bude mít daleko, už takhle jede slušnou porci kiláků Koktovi to nevadí, jede si jako baron v LK, za jízdy si popojíždí sedačkou nahoru a dolů a radostí se mu klepe trvalá. Rád se projede
    1 bod
  12. Pozor na to páni , 3,6 má niekde v polovici 2011 roku zmenu olejového filtru do 2011 je tam klasický tdičkový filter 071115562C a až od dátumu ten veľký 03H115562 - v originále UFI China A hlavne banka filtra je na 36 orech tak si ho treba obstarať . A v nej v strede je 6 imbusová zátka , tú treba po vypustení oleja vyšroubovať a nechať vytiecť , inak sa pri povolení banky ocitnete celý od oleja ... a patrilo by sa na ten šroub aj novú gumičku N90405402
    1 bod
  13. jj, to je pravda, jen je otazkou jestli bychom nenasli treba i vice ucastniku z jizniho smeru od prahy, pro ktere je to treba tedko moc daleko... ale s tim parkovanim a dobrou hospodou to je svata pravda, ja vim jen o par takovych mistech a ty si to zase nechaji pekelne zaplatit, takze to cloveka prejde i chut tam jet...
    1 bod
  14. Tak sis užil svých pět minut slávy, vykecal ses a už můžeš jít s OT moudrama zase hezky do háje.
    1 bod
  15. Je fakt,že jsem měnil chladící kapalinu a neudělal taky to co jsi psal a jde to ještě nějak srovnat?.To se mi ulevilo,že to nemusí být těsnění pod hlavou :-) Ty žhavící svíčky mě nenapadli je pravda,že po nastartování a těch 5-10 vteřin se srovná a i když to hned zdechnu a hned nastartuji tak už je to OK.Určitě zítra nahraji zvuk motoru a dám to sem.Jelikož nejsem mechanik tak nevím co jsou hydroštely.Jinak díky moc za rady chlapi :-)
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...