Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/16/14 v Příspěvky

  1. Cau, takze spinaci skrinka a slepene rele
    3 body
  2. Petře, zatím to vypadá na volné léto - po asi tak dvou letech. A když se ve čtvrtek podaří ještě státnice, tak budu vychechtanej jak racek Do Pekingu letí na praxi k VW; ať se dívčina ještě něco naučí. Vždycky tam chtěla, tak ať jede. Zatím je to jedno, protože od února to bylo tak, že ona se vrátila do ČR kvůli studiu a já lítal jak pometlo v Německu pracovně. Takže jsme se taky moc neviděli. Takže jsem se dohodli, že to ještě zkousneme takhle a do Vánoc je zase doma Doufám
    2 body
  3. Všiml jsem si, že jsi měl trochu větší steak, tak dorovnávám míru.[emoji1][emoji1][emoji1]
    2 body
  4. nejspíš to bude všechno o těch "lepivých" gumách. Aby to sneslo porovnání, museli by mít všichni nemlich stejný podmínky. Tím nechci říct, že to nejede nebo že se mi to nelíbí. Opticky se mi to líbí dokonce mnohem víc, než můj favorit R. Ale o tom to je. Na tom Meganu je to z dálky vidět, že to asi jede, na G R moc ne. Četli jste od Remarquea "Tři kamarády" ? Jak jezdili s tím opelichaným Mercedesem, ve kterým ale byl nabušenej motor ? To je zábava a ne mraky trapných spojlerů kolem auta a když dojde na lámání chleba, zůstane "závodník" v oblaku prachu. Autobild dělal na okruhu srovnání GVII R, A RS 3 a BMW 135 i. Papírově to mělo vyhrát Bávo, par Audi a teprve VW. Bylo to přesně naopak. Bávo bylo přetáčivý, že nešlo v zatáčce vůbec udržet, ale i Audi trochu zaostala. Jinak ale, tohle je pro mě fantastická zpráva dne : http://www.auto.cz/fantasticka-zprava-michael-schumacher-se-po-155-dnech-probral-z-komatu-video-81670
    2 body
  5. Boban to nejsi jediný kdo to tak cítí,diví se a občas snad i bojí něco napsat.Ale tak to tu prostě chodí,Hravec je místní atrakce,mimo to,že umí i poradit,tak čist jeho příspěveky je mnohdy fakt sranda:-)
    2 body
  6. No jasný, někdo kdo jezdí třeba i služebně hodně do zahraničí, tak bud emít českou německou, francouzkou, španělskou, švícarskou a bude to okno mít jak děti země, jak rozkvetlou louku, samá plaketa. Jednou jsme kurva v EU tak ať vymyslí jednotnou.
    2 body
  7. Sanku díky. Přečtu si to rád. Víš já jsem tady z toho trochu zmatený. Myslel jsem že diskusní fora jsou od toho, aby se člověk na něco zeptal a případně dostal odpověď, nebo sám přispěl svou troškou do mlýna. Tady už se pomalu bojím nějakou otázku položit, nebo založit nové téma. Okamžitě to člověk schytá. Pawouk na to asi namítne, že není potřeba klást hloupé otázky. Jenže každá otázka laika se odborníkovi jeví jako hloupá. A já netušil, že toto forum je jen pro odborníky, ostatní jsou nicky. Tak to tady vypadá. Nejlepší je, že Hrabec každého vyplísní, že forum zapleveluje nesmysly. Ale třeba v tomto vláknu k tématu nenapsal nic k věci a rozumného. Naprosto zbytečné poznámky. Přeci když je téma, které mě nezajímá, nebo ke kterému nic nevím, tak si ho nevšímám a nechám ho být. Tady píše jen o tom, jak mě chce dehonestovat. Bez těch jeho poznámek by to téma nebylo tak dlouhé a nedocházelo by k plevelení, které sám kritizuje. Divím se, že to administrátor nechává být, ale asi pro to má své důvody. Mně to připadá že Hravec po všech tématech jen honí počty příspěvků aby se vyšvihl do nejvyšší ligy přispěvatelů. Prostě si honí ego. A když k tomu připočtu jeho chlubení se tím, že smí chodit ozbrojen, tak si říkám jestli to už není na odbornou lékařskou pomoc. Diskutuji na hodně forech o hodně tematech (navigace, mobily ...), ale s něčím takovým jsem se ještě nikde nesetkal. Nicméně zpět k věci. Poslal jsem na Škoda auto dotaz a čekám na odpověď. Je otázka jestli má vůbec smysl jí tady pak uveřejňovat.
    2 body
  8. Tak jsem dnes fešáka konečně umyl, naposledy tak konec září-říjen zavoskován na zimu a pak až teď, no nebyl čas:-) Ale stále ještě platí nikdy na myčce! A stále trvám na svém, a to platí, raději nechat špínu ležet, než ji za každou cenu drbat. Uškodím autu míň když počkám na kvalitní mytí. Taky jsem dnes vyrobil ještě užší štěrbinovou trubici mezi práh a sedačku, fofr výroba, mezi tunel a sedačku, ze starého kousku z vyřazeného vysavače. Dále použil autošampon s voskem, který je světe div se, bezkapičkový. Nemusím stírat kapičky starým froté ručníkem a pod...., ale to jsem věděl proto jsem to kupoval :-) Nějaké foto..............
    2 body
  9. A lokace počernice a reserve jednu kachnicku pro našeho Pavlíka!
    1 bod
  10. Jak to dokážeš, lehce řekneš že turbo je měněné před 30 tisíci :-) A bastafidly tydly mydli...... Jinak pokud budou sežrane těsnění nějaké tak vyměňit no..... Nic jineho ti nezbývá .... A to sou ty případy proč si vše co zvladnu na autě dělám sám...Sem mirne povahy, ale za tohle bych liskal ..... Teda za předpokladu, že servis něco zapinkal.... Jinak jaky olej si daval a co to je za aditivum co tam máš v tom oleji ? Projedem to googlem a zjistime co tomu aditivu chutná za materiál pryž atd. :-)
    1 bod
  11. síce o tej 32ke silno pochybujem,ale dôlezite je,ze to mas hotove .. pisane z mobilu
    1 bod
  12. 1 bod
  13. Tak šup založ vlastní vlákno, myslím, že to bude zajímat více lidí. PS: Pawouk nikdy nespí, tak bacha na citaci předchozího příspěvku
    1 bod
  14. Zas tak špatně to nesvítí abych se do tohohle za ty peníze pustil Ten Havex to pobavilo
    1 bod
  15. pokud to taky tak rychle jede, jak rychle to vypadá, pak to je zajímavost. V opačným případě spíš k smíchu.
    1 bod
  16. komu z toho poteče pivo nebo víno, je borec:) Takovej pojizdnej výčep
    1 bod
  17. vítěz bude psí sádlo, až to začne vrzat mě...
    1 bod
  18. Pokud turbo syčí je někde netšsnost... V uzavřeném okruhu neuslyšíš syčení maximálně můžeš slyšet při nějakých otáčkách a záběru jak se turbo krásně roztáčí ale syčení určitě ne... A přidavat do oleje neco spešl...OMG... proč se vždycky nechá každý oblbnout kdejakou srajdou.....Nesmysl je tam davat něco navíc ten motor je z fabriky stavěny na určitou normu a basta....Já tam leju Castrol Edge turbodiesel 5w40 to pslnuje normu pro 1,9TDi a zatim sem nyslysel zeby nekdo mel stim problem.....
    1 bod
  19. Pokud mas kvalitni olej nejsou potreba zadne srackoidni aditiva. Tipoval bych to na turbo. Pokud to zaclo kourit, hucet
    1 bod
  20. Pokud se já zajímám o optiku tak jedině o tuhle https://www.google.cz/search?q=eotech&espv=2&biw=1249&bih=670&tbm=isch&imgil=2C4ORQXyviRsvM%253A%253Bhttps%253A%252F%252Fencrypted-tbn2.gstatic.com%252Fimages%253Fq%253Dtbn%253AANd9GcR9Ho2buZfk4L_z_Azjc_hxnmaIbSIH5StlhCY3lEkihs8w2-0hyw%253B500%253B390%253Bm5WyJ1H-eWkAJM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Feotech-inc.ru%25252Fkollimatornyy-pricel-x-eotech-hws-model-552a65-military-series.html&source=iu&usg=__FOO-VtwAq3_iv4eAr0W31LJAYlg%3D&sa=X&ei=3ameU4WVKNKz0QXq2IB4&ved=0CD4Q9QEwBQ&dur=643
    1 bod
  21. ty bláho, mě fascinuje, že vymýšlí nový tvar nálepky. Jako by nemohli převzít tu Německou, se kterou nemá půlka Evropy problém. Néé, jen v ČR budeme znovu vynalézat kolo a ať si motorista nalepí další nálepku na sklo.
    1 bod
  22. Jinak předělání světel na bixenony nedoporučuji vychází to na dost peněz, sehnal jsem světla jedno po cca. 7tis. práce cca 10tis. poté jednotky cca. 14tis. kodóvání cca. 6tis... nejlepší na tom je když jsem přijel do havexu v Mladé Boleslavi že bych to chtěl předělat tak mi řekli že to vyjde přes 40tis. když jsem řekl že s tím souhlasím tak to najednou neuměli
    1 bod
  23. Ekkare,po tom co jsi popsal situaci,jsem Ti dal za pravdu.V mezích zákona máš pravdu,jestli ji máš i z lidského hlediska se prostě posoudit nedá. V zásadě ten autobusák hovado byl,ale otázka je,jestli je to hovado je od přírody,nebo je to takový Jekyll a Hyde.On to totiž může být slušnější řidič než my všichni dohromady,jenom mu do role hovada pomáhají ostatní nerespektováním jejich práv. Já určitě nejsem žádnej Mirek Dušín a sem tam se mi povede věc,že bych se radši v prd..i viděl,ale mám pár pravidel,mezi nimi je když míjím autobus v zastávce,dávám si kurva bacha na chodce a potom,jestli nechce odjet a nebliká.Pouštím,i když jedu sám,tím spíš,když je za mnou kolona.To,že mi děkují za to,na co mají ze zákona nárok svědčí o jednom,že pouštění autobusu není tak samozřejmé jak by mělo a že na ně většina sere. Proto se jim ani nedivím.Ano,hovada taky trestám,alespoň tím,že si je vytroubím :-),ale autobusáci mezi ně nepatří,protože do role hovad je pasoval nezájem a arogance ostatních. Howg :-)
    1 bod
  24. a viíte proč jsem si já koupil roomstra krabici než rapida.....?za 1 je to proto že nabídl motor který jde předělat na LPG,2:pro mě o dost lepší nasedání..auto je výš....3:to samé co se tu napsalo..vozím mámu každý týden k doktorovi a dozadu se jí velmi dobře nastupuje..když se zkoušel rapid bylo to pro ní horší(starší osoba),4:roomster byl ve vevnitř vzdušnější než rapid,neříkám prostornější.jen pocitově vzdušnější...5:kvalitativně je dle mě roomster ve vnitř o něco lépe udělán jak rapid....
    1 bod
  25. No nevím Dicku,je pravda,že ten obrázek je mrňavej,ale myslím,že v tomhle případě se jedná pouze o vynucování přednosti právem silnějšího,jestli tam byla mezera,tak se měl autobusák zařadit a počkat,ta auta jsou pro něj klasická překážka ve směru jízdy. Jasně,Ekkar ho mohl probliknout a pustit,ale každý den člověk nemá čas dělat dobrý skutky,navíc byl tam jenom ekkar,tak se těžko posuzuje coby kdyby :-)
    1 bod
  26. Takže dnes nadojeno cca liter mydlovej vody, ale len z pravých zadných...neuveriteľné
    1 bod
  27. Bože, proč? Proč? Jak jsi toto mohl dovolit..... ? Hadička, vzduch voda co třeba nějaká chemická reakce, či fúze, nebo že by božská částice?
    1 bod
  28. Já teda s MaxxMotion nepociťuji žádnou změnu ve výkonu nebo spotřebě, ale zvukově je to rozdíl veliký.
    1 bod
  29. nechtěl jsem se na ně dívat v krabicích doma :-)
    1 bod
  30. Zase další co nehledá... Jsem zvědav, kolikrát se to tady ještě objeví. Vlákna sloučena.
    1 bod
  31. Myslíte, že hydroštely má na svedomí olej? Svoje auto poznám, od nova sa dávala polo synt. Mám cez 203 000 km. Vždy len polosyntetika. Keď to vezmeme zo širšieho hľadiska, koľko modernejších vozov ma hydrá? Od čias favorita a felície asi dosť . Potom každý, kto dáva alebo raz dal plosyntetiku by mal mať s hydrami problém. Prečo brat, ktorý ma octaviu tdi a nagúľané habakúk km a hydrštely nemenil? A dáva tiež od nova polo-syntetiku. A dáva ju dodnes. A takých prípadov ohľadne aj benzínových fábii možem uviesť mnoho. Osobne si myslím, že skôr ako o olej ide o konštrukciu a celkovo životnosť hydorštelov. Väčšina ľudí tu stále píše plnú alebo bolo syntetiku. Ako už bolo x krát písané, pre auto je dôležitá výkonnostná trieda oleja. Nie to, či je plne alebo polo synteticky olej. A to, že polo synt. je dajme tomu horšia, tomu nezodpovedá stav mojho motora . Ako som písal. Od nova olej predpísanej výkonnostnej triedy, viskozita 10W40. Vložky valcov bez rýh, tlaky valcov 1,4, vačka bez poškodení. Rozvod - dával som nový, bodaj by po 203 tis. km . Hydá menené teraz s rozvodami pri 203 tis. Asi prišiel ich čas....
    1 bod
  32. 1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...