Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/16/14 ve všech sekcích

  1. 2 body
  2. Mám problém, dneska jsem spozoroval při rozjezdu, ale i při přidání plynu na neutrál se ozývá z motorového prostoru takové mrmlání a stupňuje se s množstvím plynu. Zvuk přetrvává i za jízdy a při vyřazení pomalu utichá až přestane. Vím že se tu řešilo ta tyčka turba, ale tohle není drčení jako kovový zvuk, ale spíš mi to připomíná jako by byl přidřený nějaký elektrický motorek (u klapky?) Jinak na tyčka od turba je samozřejmě taky slyšet, ale jenom při prudkém přidání plynu a to neřeším. Další věc co mě přivádí k šílenství je praskání někde z okolí přihrádky u spolujezdce ale nepodařilo se mi identifikovat, je to slyšet při přejíždění nerovností na vozovce, pokud auto vytopim, zvuk přestane. V pondělí pojedu do servisu a uvidíme. Nicméně jsem už celkem nespokojen. Po třetí na reklamaci, nevim nevim. První stahovačka, pak výměna silentbloku převodovky a teď todle...Díky za názory
    1 bod
  3. Na Matadory sem slyšel hodně chvály.... mám teďka úplně nové koupené Matador MP92 Sibir........ jsem zvědavej...myslíš že zase lepší než Barumky...ty byly už po prvním roce na sněhu takový nijaký..první rok byly fajn... v servisech když sem objížděl mi řekly že sou čínský pneumatiky a za nima hned Barumky
    1 bod
  4. Jak víš, že menší tuneři jak tady v čr, německu či anglii nemají přístup do jednotek či v brzké době nebudou mít? S tou zárukou to je trošku komplikovanější, rozved to víc nebo o tom nepiš, když tu větu nedokončíš... mno pěkný že budu mít TUV certifikát, pověsím si ho na zeď a dál? Když ti lehne tady auto/jednotka, tak co ty budeš dělat? brzdu či podrobnou diagnostiku asi taky nemáš, nevím kolik zkušeností s čipováním, takže pošleš auto na válu na centrálu APR DE nebo někdo přijede z německa to řešit či jenom přes internet? o kvalitě APR asi nejde pochybovat, díly dělají pěkný a zatím je pravda nemají moc velkou konkurenci v nových motorů TFSI VAG ag...
    1 bod
  5. Takže mu to tím pádem musí dělat při přeřazení kdyby tam byl blow off ventil a hlavně toho by si asi všimnul ne ze tam je a kdyby ho tam dával sam tak se nepta proč mu to dělá tenhle zvuk
    1 bod
  6. A to chceš řešit v sekci autohifi? Vidím teplé starty, rozvody a mnoho dalšího, ale logicky ne v Autohifi http://forum.skodahome.cz/forum/363-motor-20-tdi-pd/
    1 bod
  7. je na to svolávačka, vkládá se tam 2mm podložka, přehrává SW a musí se mazat adaptační hodnoty motoru. není to ale kvůli drnčení,ale kvůli cukání a nepravidelnýmu chodu při rozjezdu u studenýho motoru. Musíte do servisu a ne to řešit tady. Netýká se to jen některých inovovaných turb, ale ty čísla už nevím
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...