Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/30/14 ve všech sekcích

  1. Vsak zni to lip , a alespon kokoti davaj klid
    1 bod
  2. ahoj všichni... po přečtení tohoto vlákna si říkám , musím se podělit též se zkušenostmi s klimou.... mého roomstera 1.9 mám od r.2007 a v životě mi klima nesmrděla, ani náznakem, možná je to zbytečné,ale preventivně měním kabinový filtr 2x ročně.. po zimě a po létě až odkvetou i ty poslední trávy.... kupuju sprej na čištění klimy každý rok s dlouhou hadičkou... vystříkám pořádně všechny výdechy a pořádně nastříkám pěnu i do výparníku..... Když používám klimu, tak min 5 min před odstavením auta do garaže nebo venku klimu vypínám a nechám pustěný jen režim econ.... Možná jsou to zbytečné náklady, ale opravdu nikdy žádný zápach ani nachlazení z klimy jsem já ani moje rodina neměli. čistič používám tenhle.... používáme ho i v práci na sanitkách a super http://www.nizuztonejde.cz/cistic-klimatizace-tectane-400-ml.html
    1 bod
  3. daj si to opravit ..kupovat inú je ako mačka v mechu
    1 bod
  4. http://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/spor-o-povinne-ruceni-pojistovna-vam-sebere-16-tisic/r~a86f15f846f911e3ba47002590604f2e/
    1 bod
  5. Pivo z kelimku jako sex s ochranou. Jinak to spis vypada jako kelimky na chcanky.
    1 bod
  6. Já nikde nic takového o američanech nepíšu. Zajímavé je, že západní Evropu v minulém století musela opakovaně vytahovat ze sraček právě Amerika (a také je chránila před rozpínavostí komunistických hord) a to jim nemůžou zapomenout. Protože jim (evropanům) to stále připomíná jejich slabost a malost. Žádná skutečná velmoc tam již není. Kde je Británie, nebo Francie? A konspirační bláboly mě nezajímají. V dnešní době internetu kdejeký psychicky vyšinutý magor vypisuje všude možně nějaké bláboly a lidi se toho chytají. Dost z toho pramení z blbosti a nevzdělanosti. Ono se není čemu divit, když půlka národa čumí na Novu a čte Blesk...
    1 bod
  7. Zase nedelejte z te vymeny oleje vedu. Kdyz se vam nic nezamlouva, tak nic nemente a jezdete dle doporuceni vyrobce. Je to jen auto, ne jaderna elekrarna, treba ohledne soukrome vymeny.
    1 bod
  8. Galvi Jj, ženská neví co chce a nedá pokoj dokud to nedostane
    1 bod
  9. Vážení přátelé, pustil jsem se do průzkumu spínače osvětlení schránky u spolujezdce, pokud chcete kontakt opravit, nabízejí se 3 možnosti: 1. půjdete na to zespodu - viz fotky nahoře, je to daleko, a špatná dostupnost 2. vymontujete horní kastlík - když jej otevřete, tak nahoře jsou 2 šroubky, ty vymontujete a kastlík za pomocí lehké síly vytáhnete, pak se dostanete do přiměřené vzdálenosti, která stačí k opravě 3. vymontujete střední panel - 2 šroubky jsou uplně dole na středovém panelu, pak vycvaknete kryt okolo radia, pod ním jsou 2 šroubky držící střed. panel a 4 okolo radia, po jejich odšroubování vyjměte radio a vše okolo něj a nabízí se vám pohled za radio, zde jsou další 2 šroubky, pak celý středový panel vyjměte (je to opravdu jednoduché a nenáročné) a přímo se dostanete k boku schránky. Přikládám fotky: - pohled pod horní kastlík - pohled zpod horního kastlíku ke kontaktu - pohled za radio - pohled od radia ke kontaktu Legenda - červené je spínač, modré je dotykové místo schránky na kontakt, žlutý je přívod klimy do schránky Snad Vám můj příspěvek v něčem pomůže
    1 bod
  10. 1. jsou prakticky tři cesty, 4 tlačítka. okno je jasný, nohy taky. ty další dvě se lišíjou množstvím, který jde na čelní sklo. normálně mně na sklo nefouká nic, když je to na hlavu, část jede přes sklo 2. zkusil sem to už dřív a nějak sem nepoznal rozdíl oproti režimu AUTO. myslím, že akorát nesvítí nápis a to je všechno. 3. koupil sis špatně, pokud s automatickou klimatizací nutně potřebuješ konstantní otáčky ventilátoru. já občas preventivně přidám, když je plný auto - sice není horko, ale může být vydejcháno. AUTO sice zhasne, ale otáčky se pořád regulujou nahoru dolů. to znamená, že si ten systém reguluje co má, ale vždycky fouká o stupínek větší (menší) množství vzduchu než normálně. když shrnu druhej a třetí bod, su rád, že je to pojato ve smyslu "přireguluj si množství vzduchu" a ne "foukej furt otrocky jako idiot na jedničku". osobně sem NIKDY necítil potřebu nastavit množství vzduchu míň kvůli hluku - dyť i na tři čárky je krásně ticho. a klíďo můžu říct, že je to stejný jako u SII - jakmile klimatizace chladí rozpálený auto, jde to slyšet. při běžným provozu ticho jako v hrobě. tři čárky bych odhadl něco jako stupeň dva u climaticu.
    1 bod
  11. Ale přišel Výpis závad ECON + CIRKULACE, platí 444 pro žádnou chybu, 000 pro konec hlášení, návrat do normálu po stlačení ECON Servisní menu ECON + NOHY + TĚLO + HLAVA, počet kanálů a jejich význam je ale odlišnej co do počtu i pořadí od ostatních Climatroniců, i těch jednozónových v SI/OI... zkratek je víc, když sem si s tím poprvý hrál, tak se mně podařilo spustit i jakousi testovací sekvenci, kdy se otvíraly a zavíraly jednotlivý klapky, zvyšoval se a snižoval přívod vzduchu apod. v servisu na otázku, jestli nemají nějakej materiál, podle kterýho by se daly přizpůsobit parametry, jenom kroutili hlavou mně by se hodily dva parametry: - množství přiváděného vzduchu, protože jezdím poměrně často v pěti lidech a párkrát bylo trochu "vydejcháno" - teplota po opětovném nastartování - typicky tankování - climatronic sice správně víc luftuje kvůli zadejchanýmu vzduchu, ale na můj vkus možná až moc studeným. přitom ostatním to nevadí, možná proto, že nechodí zvenku jako já
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...