Polekali jsme se dost všichni v autě. Když jsem podrobněji studoval záznam tak vyšlo, že celá akce trvala cca 2,5 vteřiny - dlouhé 2,5 vteřiny. V reálu jsem to viděl jak zpomalený film. Stalo se to na cestě z Karlštejna na Beroun. Jsou to okamžiky na hovno, ale pokud to dopadne dobře je to jen dobře.
Já měním celé kola hlavně proto, abych nemusel na podzim a na jaře stresit kdy mají v pneuservisu volno. Ve správný čas a hlavně kdy to vyhovuje mě odšroubuju jedno kolo po druhém , v klidu si prohlídnu třmeny, desky, čepy, hadičky , bovdeny a s dobrým pocitem že jsem udělal pro auto něco navíc našroubuju aktualní sadu kol. Na jednom autě mi v servisu netrefili ten zesílený bod za který se zvedá a rameno heveru se nehezky zakouslo do prahu. To už taky nechci zažít.
Což nám se to také nes...lo.Dlouhodobá v létě 5,1,v zimě 5,6.Výlety od 4,9 do 5,6,podle profilu trasy.TSI také bez problémů,dlouhodobá 5,6,výlety od 5,2 do 5,8.Jak píšu,neměnil bych.
Po maturitě přijde Franta na přijímací pohovor na Vysokou školu muzických umění. Chce studovat nestandardní hudební nástroje a hned u přijímaček požaduje u komise: "Chtěl bych, abyste mě přijali rovnou do třetího ročníku..." - "Mohl byste to odůvodnit?" ptá se komise. "Nó, dokáži jakoukoli hudební skladbu vyprdět..." Komise nevěřila, a tak mu dala nějakou skladbu od Bacha. Franta bez problémů melodii vyprděl. Dali mu noty od Mozarta - vyprděl. Nakonec mu předložili noty od Čajkovského... Tady se Franta zarazil: "Tohle nebudu prdět..." - "Proč?" - "Podívejte se...," ukazuje Franta prstem do not, "tady a tady bych se posral...!"