Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/13/16 ve všech sekcích

  1. Můžeš si vybrat https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Wikipedie:Tabulka_barev
    2 body
  2. KarelM: nakódování rozpoznání značek se dá bez problému dokódovat Karlos: pokud nemáš Lane Assist a chceš ho tak pouze dokodóvat nelze. Kdyby jsi měl ACC + rozpoznání značek napr., uměl bych si poradit a lane assist by šel dokodovat. Jinak jdou měnit libovolné barvy ambientního podsvícení, vypnutí start/stop, zadní světla Led s denníma, nakodovat Corner až na 60km/h, paměť vyhřívání sedaček, rozpoznání značek, zobrazení driving modu na maxiku, auto zamykání dveří, vypnutí pípání kufru atd....
    2 body
  3. To udělá co? Úplně jiný postup. Taky zadáš poměr jednotlivých barev? Nebo jsou zo nějaké přednastavené? Bohužel to nemám teď kde vyzkoušet
    1 bod
  4. To tedy je. Hlavně nějakého pěkného.
    1 bod
  5. Ten nový vždy vyhodíš? ...
    1 bod
  6. 1 bod
  7. Bravo vem zítra mrknem na to tvoje dělo !
    1 bod
  8. Tak jsem si byl dneska pro ten noťas Díky všem za rady A nakonec volba padla na tenhle https://www.alfa.cz/product.php?eid=10514508100000039PC
    1 bod
  9. U nového auta v zaruce rozhodne reklamovat.
    1 bod
  10. Tepla bila (neco mezi bilou a zlutou, ta se mi vubec nelibi, tu bych klidne vymenil... treba za cervenou), zelena a modra (tu pouzivam nejcasteji).
    1 bod
  11. No ja se pripravuji s cajem a leky ale ne psychicky
    1 bod
  12. Přesně tak,na tu váhu,výkon a s Haldexem je ta spotřeba adekvátní
    1 bod
  13. Příprava (psychická) na zitrejsi sraz :D
    1 bod
  14. Porovnavat dospeleho v obleku so zabrindanym krpcom?
    1 bod
  15. Vsak maji pravdu. Olej po 1000 ci 5000km se menil pred 20ti lety, kdy presnost vyroby byla ponekud na jinem levelu nez dnes. Dnes je to zhola zbytecne, motor je vyroben s takovou presnosti, ze se tam fakt nic neobrusuje ani si neseda. Vymena navic tomu urcite neuskodi, ale vliv na zivotnost auta to ma zcela zanedbatelnou.
    1 bod
  16. Vypadá to, že mám stejný problém jako na začátku tohoto topicu (popis cca odpovídá) a chtěl bych se zeptat na membránu v karburátoru pro max. výkon. Tím je myšleno membrána obohacovače? Kontroloval jsem ji a ta vypadá ok. Na membránu akcelerační pumpičky jsem se nedíval. (Favorit 89 135L, karburátor Jikov 28-30 Lekr) Add: když motor naskočí, tak musím držet hodně plynu jinak se začne dusit a chcípat. Nechce vůbec do otáček a svíčky jsou po chvíli mokré od benzínu. Vypadá to na příliš bohatou směs... Napadá mě sehnat kolegu, co omrkne, zda se po nastartování otevře klapka sytiče... A zřejmě plovák a jehlu u plováku.
    1 bod
  17. no je to tak, že auto si vyberáme každý podľa rôznych prioritných kritérií a odlišných pohnútok. Ja som chcel auto s vyšším posedom ohľadom pohodlia nás postarších, s dostatkom miesta vzadu, aby som mohol sem-tam napakovať ak to bude nutné, ale zároveň, aby nebolo príliš veľké, aby som nemusel búrať garáž. No a posledným kritériom bolo, že to musí byť Škoda No a niekto iný si kupuje Yetiho na tuningovanie ...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...