Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/11/16 ve všech sekcích

  1. Tak jsem se trochu zamyslel a zjistil jsem tři zásadní moudra. 1, alkohol opravdu zabíjí staré a nefunkční mozkové buňky a tím posiluje funkčnost těch nových. 2, alkohol je lepší než ty bio, přírodní a moderní rostliny. Stav je stejný, nicméně neplatí bod 1. 3,díky bodu 1, a neznáméhu mysliteli jsem zjistil, že všechny ty buzerace řidičů, zužování pruhů, vyrábění retardérů a všeho co brzdí a zastavuje provoz je jen výsledek vlivu těchto bio sraček na mozek dnešních aktivistů. Protože vezmu li statistiky průjezdů aut určitým úsekem v čase, zjistím, že díky těmto "vylepšením" počet průjezdů klesl. Lidé tleskají a přejí si další opatření.... Jenže v dané ulici před opatřením projelo za 2 hod. např. 1000 aut. Po opatřeních jen 300. Vtip je ten, že zbylá auta na ten průjezd ještě čekají.... Autor - Velkopopovický kozel 11°
    2 body
  2. tak zrovna 2,7 sou snad nejhorsi motory,preju ti at ti drzi dlouho v kupe
    2 body
  3. Tohle domácí bastlení a věcné dodělání něčeho co nemám to mě tak štvalo, navíc někdy to vyšlo tak draze a nebo vypadalo hnusně, že jsem se na to vykašlal, proto u F3 jsem šel cestou objednávky přes konfigurátor s plnou palbou a vším co chci. A budu mít klid. Originál je vždy nejlepší a nejhezčí.
    2 body
  4. Co do zaměstnání, ale v práci si nařiď budíka o 5min. dříve aby si nepřijel domů později. :-)
    2 body
  5. No já jsem nadšený z D6, rozhodli se v celé délce postupně vyměnit svodidla. Teď začali u letiště. Abych vstával do zaměstnání o pět minut dříve [emoji1]
    2 body
  6. Koho člověk nepotká při neděli
    2 body
  7. Husty, no to je tak kdyz prodejce sam jezdi max. v soukrome F1 a kdyz pak jednou sedne do vykonejsiho auta bez zkusenosti.
    1 bod
  8. zase na vše remcáš akorát
    1 bod
  9. 1 bod
  10. SVěTELNÉ SIGNALIZAčNÍ ZAřÍZENÍ V ULICI SVATOVÍTSKÁ Umístění dočasného světelného signalizačního zařízení na přechodu pro chodce v ulici Svatovítské navazující bezprostředně na Vítězné nám. bylo realizováno pro prázdninové období ve zkušebním provozu na základě velmi podrobné analýzy stávajícího stavu. Jedná se o mimořádně vytížený přechod pro chodce, z hlediska intenzit chodců pravděpodobně dokonce možná vůbec nejvíce používaný přechod v České republice. Instalace je vedena snahou o zlepšení stávající situace a zvýšení plynulosti provozu na okružní křižovatce Vítězné náměstí. Cílem je tedy ověřit model tohoto řízení v návaznosti na okružní křižovatku, kde výjezd na Svatovítskou (obdobně tak též opačný směr z centra) je velmi silně ovlivněn přecházejícími chodci. Krátkodobě instalované zařízení bude představovat podklad pro sofistikovaný dopravní průzkum, zda může být v budoucnu z důvodů zvýšení plynulosti provozu na této významné komunikační síti užita v místě trvalá signalizace. Toto opatření by mohlo znamenat účinný nástroj na minimalizaci kongescí na komunikacích Evropská, Svatovítská a Jugoslávských partyzánů. Je nepochybné, že ovlivňujícím faktorem zejména v ranní dopravní špičce předmětné významné okružní křižovatky je zejména kapacita výjezdu na Svatovítskou, která je vyjma geometrických parametrů ovlivněna hlavně vysokou intenzitou přecházejících chodců, přičemž tato znamená velmi intenzivní a téměř nepřerušované zastavování proudu vozidel chodci. Vzdutí fronty čekajících vozidel představuje mnohdy zastavení provozu na celé okružní křižovatce. V předmětném místě bylo v minulosti krátkodobě zajištěno řízení provozu na přechodech ze strany příslušníků Policie ČR, které ukázalo pozitivní prvky ve využití výkonnosti Svatovítské a představovalo účinnou regulaci provozu v tomto chodecky mimořádně exponovaném místě. Potřeba řešit kongesce v tomto místě je umocněna skutečností, že do konce letošního roku bude probíhat uzavírka komunikace Korunovační, která je významnou spojnicí mezi Prahou 6 a Prahou 7. V této souvislosti dojde nepochybně k významnému zhoršení provozní situace na Vítězné nám., a to zejména v zářijovém a říjnovém dopravně velmi exponovaném období. Negativem opatření je skutečnost, že provizorní řešení nemůže být provedeno bezbariérovou formou, nicméně osoby s omezenou schopností pohybu nebo orientace mohou využít bezbariérový přechod pro chodce u vnějšího rondelu náměstí, který je vzdálen 60 m od dočasně upraveného přechodu. Pokud by se opatření osvědčilo bude realizována potřebná bezbariérová úprava. A takhle to je ofiko....
    1 bod
  11. Tak jen lehce pár záběrů... Ten poslední je nej....
    1 bod
  12. Demontáž vstřikovačů, jejich čištění, přetěsnění, montáž zpět 6.000,-. V té době mělo auto najeto 470.000km. Jsem první majitel, na hlavě nebylo nikdy nic měněno. Ještě mě tehdy upozorňovali, že mám dost vydřenou vačku. Výměnu jsem neschválil, chtěli dost peněz a já nevěděl, jestli se oprava špatného startování vůbec povede. Nu, je to 9 měsíců, auto šlape dalších 20.000 km. A taky mi řekli, že žádné vložkování vedení vstřikovačů nebylo nikdy provedeno a ani není potřeba. Takže mě v minulém servisu pěkně pohoupali na bidýlku a já jim to pohoupání zaplatil. Už na to nechci myslet, to období špatných startů bylo fakt příšerný. Felicii na krátký jízdy jsem daroval švagrovi a já mám jistotu, že když přijdu k autu, otočím klíčkem doprava, motor do VTEŘINY naskočí. Pak za jedna, plyn, dva, tři plýýýýýýýýýýýýýn a jedu jak o závod.
    1 bod
  13. Dominikg: .............. tohle auto se bude prodavat samo, pockej az vyjede
    1 bod
  14. To jsou Zdenku ne zcela spravne informace - pri uvedeni stala formalne zakladni verze Active s klimatizaci 400 tis. Kc (zakladni verze bez klimatizace se nabizela jen formalne a stala 359 800Kc), v zaveru roku 2013 vyklesala na 340 tis. a dnes je na 385 tis. s drobnou zmenou v zakladni vybave - zvysovani ceny zavisi na odbytu, pokud bude vyprodana kapacita (jako ted), tak bude cena dal stoupat - vyrobce neukonci par mesicu pred prichodem vyrobu, ale objednavky, protoze bude naplnena kapacita - je nesmysl, ze by se zastavila vyroba kvuli nejake tvorbe poptavky, vyrabi se jak o zavod
    1 bod
  15. mam zadek 272mm, předek sem měl 288. dopředu sem nandal 340mm a i bez konfigurace abs jednotky to chodilo normálně. po přenastavení na 340mm brzdy sem jedinej rozdíl nepoznal(zatáčky atd) ani na letišti při sněhu..... auto znatelně víc brzdí a hlavně se mě nečudí z brzd.... hlavně vyměn i brzdovou kapalinu.. jinak fotky 340mm mám v tématu http://forum.skodahome.cz/topic/125972-laurinka/?p=1936098 http://forum.skodahome.cz/topic/125972-laurinka/?p=2029591
    1 bod
  16. Vymyslel jsem jim slogan: Auto Branka pěkná SeBranka
    1 bod
  17. není to sice o autech, ale měl jsem před časem případ, kdy jsem prodal jednu drobnost asi za 20tis. Vím, že přístroj je to kvalitní, ale u zákazníka to nechodilo zcela ideálně. Mohl jsem se na to vybodnout, protože si to objednal a přístroj fungoval. Nicméně jsem využil, ano říkám využil, této situace. Zákazníkovi jsem nic neřekl a zavolal jsem Ellen(partner u výrobce), té jsem popsal situaci s tím, že to pro zákazníkovu aplikaci neposkytuje ideální řešení. Hned vědli, kde je problém, dohodli jsme se a poslali mi grátis jednu součástku toho přístroje s jinou charakteristikou. Zavolal jsem zákazníkovi, že se mi nelíbilo, jak mu přístroj od nás vyřešil jeho problém a zeptal se ho, jestli souhlasí s výměnou dané součástky s jinou charakteristikou a vysvětlil jsem proč. Zákazník souhlasil. Součástka přišla, sjel jsem k zákazníkovi, za 5 minut vyměnil a šlapalo to na jeho aplikaci jak víno. Podotýkám, že se ani nejednalo o reklamaci, protože přístroj byl v naprostém pořádku, jen na to konkrétní použití to nechodilo jak bych si představoval. Jak byl zákazník spokojený snad ani nemusím dodávat, tak jako když bude příště zase něco potřebovat, vím, že se zase obrátí na mně a příště už to nemusí být prkotina za dvacku. Proto říkám, že reklamace není noční můra obchodníka, ale naopak jedinečná šance jak dát zákazníkovi další důvod, proč u něj příště koupit zase. Neexistuje asi nic, co by bylo přesvědčivější a ujistilo zákazníka o tom, že může bez obav z daného zdroje nakupovat a bude spokojen. A tohle je dneska cesta k úspěšnému a dlouhodobému podnikání. U servisů asi dneska není dostatečná konkurence a nic je nenutí se takto chovat.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...