Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/04/21 ve všech sekcích

  1. Bylo by lepší sem hodit fotku, takhle těžko říct jak je to hluboký. Jinak ten Sonax ti asi moc nepomůže, je to více méně jen leštěnka s přídavkem lehce abrazivních částic na vlásečnice a následnou povrchovou ochranou. Na škrábance se používají už přímo brusné pasty, ale to by ti tu určitě po náhledu někdo poradil.
    1 bod
  2. Tyto prodloužené intervaly jsou na úkor životnosti motoru. O tom je tady toho na foru napsáno spousty, stačí si přečíst stávající témata. Jde o to, jestli ta zkrácená životnost nebo jiné potenciální problémy se budou týkat tebe, nebo až dalšího majitele. Jestli si chceš nechat auto 5 let/100.000, tak ten motor tyto dlouhé intervaly vydrží. Jestli si plánuješ auto nechat zmíněných 12 let/180.000 km, tak při tvém nájezdu nech olej vyměnit jednou za rok, motoru tím jen prospěješ.
    1 bod
  3. Chtělo by to větší účast 😀
    1 bod
  4. Přesně to co popisuješ se mi také stávalo. Nedělalo to vždy někdy to škublo jednou někdy dvakrát. Tato příčina byla načnutý zapalovací kabel. Zjistil jsem to tak když kabel odešel úplně a motor šel na 3 válec. Kabel byl totálně zoxidovaný v místě kontaktu se zapalovacím modulem. Kontakt v modulu jsem vyčistil koupil nový kabel a vše zase ok.
    1 bod
  5. Myslím si, že se na to spousta lidí (třeba oneb1t) dívá naprosto špatně. Pokusím se vysvětlit. Mám auto A (66 kW TSI) a auto B (81 kW TSI). Obě auta jsou technicky naprosto shodná s jedinou výjimkou a to je převodovka (jiné brzdy můžeme zanedbat), vyššího výkonu je dosaženo pouze jiným řízením motoru. Pokud pojedu s oběma auty po rovné silnici ustálenou rychlostí (pro zjednodušení, to stejné bude platit i když nepojedou ustálenou rychlostí ale budou kopírovat stejný rychlostní profil), tak obě budou pro udržení této rychlosti potřebovat dodat na kola stejný výkon, čili počet koní kterým budou muset "dát nažrat" bude stejný. Je naprosto chybné si myslet, že auto B bude žrát víc než auto A, protože pokud by do směsi nacpalo víc benzínu a zvedlo plnící tlak, tak se stane co? Zvedne se točivý moment a začne zrychlovat. Nevidím jediný rozumný důvod pro to, aby se při částečné zátěži mehanicky stejného motoru zhoršila jeho účinnost v této částečné zátěži. Rozdíl ve spotřebě nastane až tehdy, když motor B začne dodávat víc točivého motoru než motor A, potom teprve dostane víc paliva a k tomu víc vzduchu s čímž souvisí i jiná reakce obou motorů na plyn, což je jediný reálný důvod co dělá rozdíl ve spotřebě z hlediska motoru.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...