Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/29/22 ve všech sekcích

  1. Včera jízda s Karoqem Sportline Exclusive 1.5 TSI DSG.Podvozek s DCC na 19 kolech pohodlný i na horší cestě.Ve režimu Sport o něco ztvrdne,ale je pořád komfortní.Progresivní řízení parádní a brzdy normální.Oproti předfaceliftu lepší odhlučnění. Motor 1.5 TSI stačí.
    4 body
  2. Tak jsem se také dočkal. Kola Alutec ADX.01 7,5JxR18 ET45
    1 bod
  3. @Leonekkk takhle jak to mas ty je to nejlepsi co clovek muze udelat :) pokud by chtel android auto bez kabelu koupit modul. Problem nastava v tom co od toho ocekava pokud ty body co psal tak nevidim velky prinos to menit ale kazdej je strujcem sveho stesti :D
    1 bod
  4. 1-netušim jak tohle funguje 2-android auto se dá udělat modulem bezdrátově za cca 1500 kč 3- to asi těžko protože gps to bude vlastní tak i vlastní anténu jedině že by to bralo z toho 4- to snad umí superb ne ? popřípadě aktitovovat wifi hotspot - pokud nemáš na sim tak to spojit mobilem a udělá si to vlastní síť 5- skoda connect je uplně jiná třída stim neuděláš absolutně nic i kdyby ses na hlavu stavěl bohužel
    1 bod
  5. Bohužel odkazovaný článek není o vyjádření osobního názoru, ale o záměrné manipulaci s fakty, uvádění vágních nepodložených informací za platná fakta, na kterých pak staví svou argumentaci. To není vyjádření osobního názoru, ale krásný příklad manipulace s informacemi s cílem dehonestovat něco, zde elektromobilitu. Což do puntíku vystihuje význam slova hejt. S konstruktivní kritikou nemá článek společného ani ťuk. Konstruktivní kritika by vypadala tak, že by si pisálek dal tu práci a srovnal energetickou náročnost životního cyklu elektromobilu a srovnatelného spalovacího auta. Od získání surovin, samotnou výrobu, provoz auta po nějakou rozumnou dobu včetně všech kapalin a energetických zdrojů a jejich likvidace až po energetickou náročnost likvidace ojetiny. Jenže to by vyžadovalo nějakou aktivitu, práci, snahu, získávání informací a jejich zpracování... Takový článek by nenapsal za 30 minut, jak nejspíš trval ten odkazovaný paskvil.... O tom to je.
    1 bod
  6. Ahojte, ja som si už dokupoval . Po výzve Váš ťím Škoda Connect ma mailom upozornili 14.6.2021 /po roku/ , že končí platnosť . Ponúkli mi dva produkty a to Od septembra 2018 až do júna 2021 sme znížili cenu za predĺženie služieb Remote Access na sumu 39 € (z pôvodnej ceny 60 €) a za služby Infotainment Online na sumu 49 € (z pôvodnej ceny 70 €). Ešte dávam odkaz na odkaz na Všeobecné podmienky, ktoré asi nemáte, nemal som ich ani ja, poslali mi ich. Neviem však aké sú teraz platné. odkaz tu https://consent.vwgroup.io/consent/v1/texts/SkodaConnect/sk/sk/termsOfUse/latest/html
    1 bod
  7. Co se nehodí, nebo není tzv. v tendečním proudu, tak je hejtování, nebo jak se to správně nazývá, nebo je to dezinformování apod.! Ano, redaktoři na Autofórum jsou očividně znechucení elektromobilitou, ale je to proto špatně, nebo je to proto hejtování? Překladem slova HEJT dostaneme slovo nenávist, nemyslím si, že web Autofórum nenávidí elektromobilitu, prostě jen očividně neskáčou podle sloganu "kdo nejde s námi , jde proti nám" a redaktoři vyjadřují svoje názory. Proto mají být hejt (nenávistní)? Spousta médií postupem doby a postupem tlaku očividně rezignovala na konstruktivní kritiku, bohužel opět začíná doba, kdy se lidé začínají bát vyjadřovat svůj osobní názor. Tak tohle jsem již ve svém životě zažil a poznám to na sto honů.....
    1 bod
  8. Hate články... Dřív bylo "Nehodící se škrtněte", dnes, co se nehodí, je hate...
    1 bod
  9. zajímavé je, že všechny tyhle hate články jsou na autoforu... přijde mi, že celej ten server je založenej jen na hatování všeho
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...