Víte například to , že emisní norma EU7 má dohromady skoro 7000 stran technického a právního textu, takže implementace této normy do praxe je skoro nad možnosti současné techniky, administrativy, někdo by snad i řekl, že nad možnosti normálního lidského chápání. Martin Hrdlička, co by šéf vývoje motorů ze Škody Auto a.s., poskytl k tomuto rozhovor a svůj názor z pozice technika. Mimo jiné jasně řekl , že když tedy máme u nás průměrný věk vozového parku cca 16 let (což zeleným fandům zcela jistě hodně vadí a já osobně je chápu), tak to není vinou automobilek, ale úplně někoho jiného a normou EU7 to těžko změníme, spíše naopak. Mně z toho celého rozhovoru vychází, že komisaři a úředníci z EU vlastně nemají v tomto oboru moc páru co činí, prostě asi jen dostali od někoho nějaké zadání, no a konsekvence všeho toho jdou úplně mimo ně a realitu možného.....