Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/07/23 ve všech sekcích

  1. Zdarec, tak po 3 letech se rozsvítila porucha motoru a motor spadl do nouzáku. V diag. jsem vyčetl špatná poloha lopatek turba. Prvně jsem to viděl černě. Metodou pokus/omyl bylo zjištěno, že je zpuchřelá/popraskaná vstupní hadička do turba. Opravil jsem jí, vymazal závadu, ale po chvilce tam byla zase. Po konzultaci se šikovným mechanikem jsem měl prvně vyzkoušet jestli chodí pístek na turbu který natačí lopatky. Rukou chodil hezky volně. Pak jsem měl dát hadičku do huby a zkusit udělat podtlak. Chodil taky. Takže špatnej ventil, který je napojenej na vývěvu motoru. Dělají dva typy. Jeden je zatavenej plastem a "nerozebíratelnej". Druhej má kolem sebe hlinikovej zapertlovanej pásek. Ten jde s trochou kutilství rozebrat a složit... Už tuhle závadu rozebírali kluci myslím na Ovcích. Potřeboval jsem druhý den ale jet. Takže horkovzduška a nahřáti spoje. Začalo to povolovat až někde kolem 300°C. Je to docela rasovina. Ač byla prasklá hadička na výstupu, tím jak je všude potlak, tak ventil nasával bordel i z výstupu a byla zasraná jehla elektromagnetu. Vyčistěno. Pozor kluznou plochu jehly nemazat mazivem, kór ne vazelinou!!!!!! Dobře funguje suché mazivo s PTFE ve spreji které doma naštěstí mám. Zalepeno obyčejným sekunďákem a pusou vyzkoušeno jestli neuchází. Dáno do auta a vše OK. Už několik měsíců ok. Pro jistotu jsem koupil ještě novej. Ventil se jmenuje "Měnič tlaku vedení zplodin [eu]" číslo dílu je 1K0 906 627 B. Někdy tomu taky říkají Ventil N75... Důležité je B na konci - všechny 3 hadičky musí jít na jednu stranu. No nemusí..., šlo by to i přehodit. (ta jedna hadička je jen "přepad" a jde zpátky do sání) I když prý jsou vetily podobné a zaměnitelné, může tam ale být rozdíl v cívce a jejím odporu...! Raději jsem vzal ten co tam byl. Malej černej bazmek který je (při pohledu zepředu na motor) vpravo nahoře skoro u čelního skla. Přístup je naštěstí v pohodě. Měl jsem ho ze škoda-dily za cca 600 Kč. Opět pozor, taky za něj někde chtějí 2,5tis.! šmejdi. Ten nový ventil měl být taky lepený jako původní, ale přišel opravdu B ale s hliníkovým pertlem, takže super!!! Dá se kdykoliv dobře rozdělat. Doporučuji se přeptat jaká je verze. Pokud Vás někdy tato závada náhodou potká, tak aby jste věděli 😉 V servisu si za to řeknou klidně čtyřku👹 Přikládám obrázky obou typu ventilu. Edit: Já nevím, že ty gumový hadičky stojej za hovno. Původně jsem myslel, že je to od kun(d)y, ale parkuju doma a máme psa. Zpuhřelý jak hrom. A postupně odchází další. Asi číňan když míchal gumu tak byl vožralej.
    1 bod
  2. Ja sem este zopakujem seba....zadne platnicky vymenene za tie modifikovane v cca 15000 km na zaruku,kotuce zostali povodne.Az do predaja auta cca 64000km boli stale v krasnom stave,ako predne,takze modifikovane s plieskom funguju.
    1 bod
  3. Brembo xtra sú dierované kotúče tak? Nikdy v živote by som si to na auto nedal. Na embecku to nepatrí. A určite nie v cene originálu.
    1 bod
  4. @FilipCZE jsi normální? Proč dáváš stejný příspěvek do PĚTI témat? Zbytek ti mažu
    1 bod
  5. Já vyhrabal na netu tento článek, žádná sranda https://www.autodiagnostik.cz/blog/sfd-diagnosticka-ochrana-vozidel-koncernu-vag/
    1 bod
  6. a proč ne, jezdí se s tím autem pořád, je to dlouhodobý náklad. Nikde není napsáno, že kdo má na dražší auto, musí jezdit neefektivně. Mě je samotná spotřeba ukradená, ale potěší mne, když zaplatím míň, zejména na daních. Z litru pohonných hmot je zhruba půlka daní, když budou jezdit úsporně všici, darmožrouti v různých státních úřadech už to pocítí. Ostatně, dražší auto jsem si také koupil kvůli odpočtu DPH a odpisům = další úspora na daních. Jinak by moje pozadí dobře odvezla i jiná auta. Takže tak, ale chápu, že každý má filozofii jinou a upřednostňuje jiné špecifiká.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...