Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/19/23 ve všech sekcích

  1. Dílenská příručka, učební pomůcky, schémata, TPI Dielenská príručka, učebné pomôcky, schémy, TPI Sťahujte, používajte, ďakovanie poteší. Upload radšej šírte len môj, aj keď tomu nezabránim....kto chce prispieť, tak správa. Elektrika a schémy: S0066430015-Základní výbava (8T0) (8T2) (8T6) (8T9) (1MM) (1MA) (2FS) (2PK) (2PV) (2ZA) (AW5) Karoséria: D4B8091482E-Opravy karosérie.pdf D4B8091E476-Opravy karosérie.pdf S0051870015-Opravy karosérie - Montážní práce na karosérii.pdf Podvozok: D4B8090F114-Kola, pneumatiky.pdf D4B80903260-Brzdové_systémy.pdf Prenos sily: D4B80513DFA-Prevodovka 02S.pdf D4B80513E0E-Prevodovka 0AJ.pdf D4B809032B4-Palivový systém - zázehové motory.pdf D4B809032C4-Palivový systém - vznetové motory.pdf D4B809032B5-Motor 1.0 70-85 kW TSI.pdf D4B809032C5-Motor 1.6 85 kW TDI CR.pdf Topenie, vetranie a klimatizácia: D4B8090B8DD-Topení - Klimatizace.pdf D4B806338AC-Klimatizace s chladicím prostredkem R1234yf.pdf S0051890015-Klimatizace s chladicím prostredkem R134a.pdf Vlastná diagnostika: D4B8090B963-Komunikace.pdf S0051880015-Elektrická zarízení - vseobecné informace.pdf
    1 bod
  2. @Wdog Obecně elektromotory a to i ty v autech jsou dost jednoduché. Jediné čeho se můžeš bát je baterie a ta u hybridu není tak drahá. Nevěřím že spalovací ústrojí v hybridním voze, přežije to elektrické. Nebál bych se ani jetého hybridu 5l/100K km. Pokud se chceš bavit o vykopávkách 10l/200K km (stočených z 300) tak to se ti může dost prodražit i bez hybridního pohonu.
    1 bod
  3. Tak pánové po cca půl roce jsem musel měnit opět bat. v klíči. 400km od domova. Provedl jsem dle návodu - otevřít- vyndat bat.- stisknout jakékoliv tlačítko - vložit novou bat.-A NIC .... Klíček opět nefunkční. Jel jsem do servisu,Technik se na mě podíval od stolu podezíravě a zapochyboval o mé zručnosti. Položil jsem mu druhý funkční klíč před něj."Tak mi to prosím ukažte". Odpověď -"Takových baterií vyměňujeme denně spousty".Provedl ...A MÁM DVA NEFUNKČNÍ KLÍČE 🤣. Dohodnut termín pro "opravu" ovšem s tím,že si budu muset zaplatit diagnostiku klíčů (auto v záruce).Naštěstí mám tři. Obratem jsem napsal do ŠA svůj problém a že se mi ani za mák nelíbí platit něco co nemusím (šlo pouze o princip!).Překvapilo mě,že jsem dostal odpověď. Ovšem takovou,že se mám obrátit na servis,že prošetří co a jak. Takže znovu do servisu.Mechanik provedl diag. a spárování klíčů.Vše v rámci garance. Před odchodem mechanika jsem ho zarazil a přikázal-"Vyndejte bat. z klíčku,vložte ji zpět a vyzkoušejte funkci."Neprotestoval. Světe div se.Bez řečí a s úsměvem vyndal a vložil bat. do všech klíčků přímo přede mnou a vyzkoušel. KONEČNĚ! Takže POCHVALA DO AUTOSPEKTRUM 2000 CHEB! Jsem SPOKOJEN!!
    1 bod
  4. Já si naopak to vykrývání/nevykrývání značek užívám. Je to zábava, je na co koukat a jízda není tak fádní. Dokonce bych řekl, že je to i bezpečnější, protože to udržuje pozornost a snižuje se pravděpodobnost usnutí.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...