Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. David C3

    David C3

    Uživatel


    • Body

      9

    • Počet příspěvků

      1 299


  2. davi72

    davi72

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      2 147


  3. VeteranChild

    VeteranChild

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      1 264


  4. brrrrm

    brrrrm

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      4 647


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 16.1.2024 ve všech sekcích

  1. Pro úplnost, tyhle typy to byly: 8Z1819453B a 6R0907511C
    2 body
  2. Cena za oba originál servopohony 10 tis, no je to dost, ale co už. Udělat se to muselo a když jsem se ptal po servisech, nikomu se do toho moc nechce, tak jsem rád, že je hotovo.
    1 bod
  3. Intercooler je podla nich tak ci tak poskodeny a teda na vymenu.
    1 bod
  4. Tak po téměř 11 letech provozu auta, první větší investice. Popravdě jsem nemyslel, že budu řešit climatronik a jen doufám, že bude na pár let pokoj. Takže sporadická závada polohovací teplotní klapky V68 a závada V71 - ovládací motor tlakové klapky. V létě se mi zdálo, že auto nechladí jak má. Od podzimu se občas stalo, že topení šlo úplně naplno. Nebo to někdy půl cesty netopilo. Zjistil jsem, že stačilo zastavit, zhasnout motor, znovu nastartovat ( prostě znovu otočit klíčkem) a klapky se zase dostaly tam kam mají. Ovšem listopad a prosinec už jsem jezdil tzv. na tankistu. Všechna skla v autě se neustále mlžila. Větrák naplno a jen na sklo a odmlžil se jen proužek dole. Minulý týden jsem s tím byl v servisu, výměna obou servomotorů za originální je docela raketa, ale vzhledem k přístupu radši originál. Auto 2 dny v servisu, rozborka palubky na prvočinitele. Ale zdá se, že vše funguje jak má a nikde nic nevrže a neklepe.
    1 bod
  5. ...rozstřik po směru gravitace by asi neměl význam. Třeba FII stříkala zespoda a to muselo mít větší sílu. Ano, je třeba to načasovat, aby to dostříklo "před" stěrač a rozmázlo se to, jak je potřeba, ne na střěrač, ne za něj. Pro klid, podobně to dělá i BMW X3
    1 bod
  6. https://www.instagram.com/reel/C1ubyFuI3zR/
    1 bod
  7. @Clerfayt Záleží, kde a jak je auto provozováno. Například při celonočních přesunech (např. Rakouskem) je za mě tato asistence užitečná. Pro mě největší přínos asistované jízdy je shopnost adaptivního vedení v jízdním pruhu, protože klasický lane assist to v dnešních modelech již neumí a ono například otevření 1,5 litrové lahve plus pití za jízdy bez adaptivního vedení v jízdním pruhu není úplně pohodlné a bezpečné.
    1 bod
  8. Ještě nějaký výcuc z DP. U vozů Škoda je aktuálně zavedena nová VW norma pro motorové oleje VW 508 00/509 00. VW 508 00/509 00 je kombinovaný produkt, kde VW 508 00 označuje specifikaci pro zážehové motory a VW 509 00 specifikaci pro vznětové motory. Motorový olej s normou VW 508 00/509 00 nelze plnit do starších generací motorů. Použití oleje s normou VW 508 00/509 00 v motorech, které k tomu nejsou určeny, může poškodit motor. U motorů, které mají předepsaný pouze motorový olej s normou VW 508 00 smí být použit výhradně tento olej. Ten tvůj Divinol splňuje VW 509 00, takže by tam měl jít.
    1 bod
  9. Asi Vás nepotěším, je to velmi komplikované. Mohu to potvrdit vlastní zkušeností, neb jsem se u přestavby z manuálu na Climatic nezastavil a minulý víkend auto přestavěl na Climatronic. Musel byste vyměnit buď celý blok topení/klimatizace, což obnáší vypustit topení a klimu, případně přehodit dva díly toho bloku za díly z auta s manuální klimou (tahání ježka z klece s nejistým výsledkem) a pořešit elektroinstalaci: Střední díl bloku, kde máte servomotory a potřebujete tam dostat manuální mechanismy. Tyto bloky nejsou vzájemně kompatibilní, na ten z Climatronicu nelze přidělat manuální mechanismus pro ovládání klapek a naopak. Vrchní díl, ve kterém je regulace větráku. U Climatronicu je tam ŘJ, u manuálu/Climaticu odporový regulátor. Každý díl má jiný tvar otvoru pro řídící prvek, do toho z Climatronicu nedostanete odporovou regulaci a naopak. Oba systémy mají komplet odlišnou elektroinstalaci, pro manuál byste ji musel udělat celou znovu a roztahat po autě kabely na příslušná místa, drátků, které jsou společné, není mnoho... Já bych to na Vašem místě opravil, přestavba na manuál nedává ekonomický smysl, musel byste sehnat komplet topení z auta s manuálem + panel a pak strávil dva dny práce výměnou - za předpokladu, že víte, co děláte... Raději bych doporučil mrknout, co je s tím špatně, začal bych u pojistek a pokračoval u panelu (sehnal jsem ho asi za 1500) a pak ty servomotorky (řádově stokoruny na vrakovišti), zde bohužel musí přístrojovka dolů... Ideálně bych úplně prvně prověřit přes diagnostiku, co přesně to hází za chyby...
    1 bod
  10. No ja som popravde zo spotreby nemilo prekvapeny. mam 1.5 tsi bez DPF 110kw DSG a podla tabuliek (samozrejme +- ) mala byt spotreba v meste 6.1. No moj priemer je medzi 8-10.5 co je sakra rozdiel. Keby som nejazdil sem tam mimo mesta na adaptivnom tempomate tak dlhodoby priemer by som mal okolo 9. Zo zaciatku som myslel ze sa motor len “zabieha” ale evidentne nie. Sem tam som si prepol na “S” a skusil ake je to svizne ale to nema zase dopad na dlhodoby priemer. Najazdenych mam 10500Km. Neviem co robit ale asi sa skusim informativne opytat v servise ci nieco o tom nevedia.
    1 bod
  11. Musím súhlasiť. Koncern ide do veľkej stoky a Passat B9 je toho o kúsok väčším dôkazom ako Superb 4. A tie pozitívne body má Sperb 4 aspoň za Smartdials, lepšie sedadlá, uvidí sa čo nové DCC. Ale tie negatíva sú fatálne. Interiér totálna katastrofa Tie zvyslé linky na palubovke vo mne iritujú starú Daciu 1300 z osemdesiatich rokov samozrejme nesmie chýbať dementný tablet. Exteriér nič moc ku Kabáňovi má na míľe ďaleko. Bola dobrá voľba ísť do jedného z posledných 3. Superbov ešte mi nejaký čas vydrží a potom asi pá pá koncern. Rozvod po skoro 30 tich rokoch. Diess sa chcel opičiť po digitálnom potrate menom Tesla a "podarilo sa". Ja ale chcem auto a nie potrat.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...