Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/20/24 ve všech sekcích
-
4 body
-
Doplněny ještě nějaké fotky. @marskamaJak píše Prof. Birkermaier.Pokud se ti to vzhledově líbí,tak proč si ji nevyměnit,i když nemáš indukční nabijení.2 body
-
no predsa zrkadlovo, ako to vlavo - co je v dielenskej prirucke nad tvojim prispevkom. a ano, urcite to tam je, teraz som to mal otvorene. aj samotne sklicko, aj jeho motorcek, aj komplet teleso vonkajsieho spatneho zrkadla!2 body
-
Díky za foto a upozornění na díl, také jsem objednal, za těch pár korun decentní osvěžení interiéru.1 bod
-
Tak tak, u FIII to měl snad jen první MR, dále už je u benzínu filtr součástí palivového čerpadla a je "doživotní".1 bod
-
Tak může se Ti to líbit třeba jen vzhledově nebo kvůli toho vybraní na telefon. Nepomůže, neuškodí.1 bod
-
1 bod
-
Tak je to jak jsem psal že se dočkáme v nadcházejících týdnech aktualizace map, dnes zjištěno že je na update portálu k dispozici ke stažení nová verze map ECE 2024/2025.1 bod
-
vše je stejné, přesně jak píšu tak to je.. lze ověřit podle PR kodů.. pouze 1.6TDI má z výroby větší chladič pokud má tažné z výroby.. ted jsem si dal tu práci a zkontroloval všechny motorizace.. u většiny motorizací jsou s tažným z výroby silnější ventilátory1 bod
-
pozeram, ze odpoved ziadna. rovnako ako na otazku ohladom Powerflex v inej teme bratovi sa medzicasom podarilo najst pod cislom 5Q0 411 303 Q aj osobitne silentbloky stabilizatora. len bohuzial same nezname znacky, co mi nic nehovoria - Tadgum, Febest, Maxgear. ako to je ale s montazou, to netusim. zlata F3, kde som ich vymenil doma na dvore...Febest a Maxgear z odkazu sa skladaju kazdy z 2 kusov alternativa je kompletny stabilizator Febi zo skoda-diely, kde su vraj sucastou aj tycky stabilizatora. takze cca 30-50€ sa da usetrit1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Omlouvám se že píši až teď, byla to nakonec vadná vodní pumpa. Byla vyměněna a již dva roky bez poruchy.1 bod
-
No já jezdím za 5,4. Mám najeto 16k kilometrů a řekněme tak 2/3 jsou z toho dálnice. Ale je fakt, že na dálnici jezdím hlavně 110-120, čili to moc nehrotím. Přijde mi to jako ideální rychlost, kdy nemusím moc přejíždět z pruhu do pruju. Ale hodně to taky závisí na provozu. Mimo obec kde to jde tak 90-100 jinak hlavně podle profilu silnice. Chytré řeči pana @15degren radši nekomentovat. Podobných frajerů potkávám denně dost a vždy jsem rád, když mi podobný machýrek jede nalepený na kufru, když mám na tachometru přes 90. V případě nutnosti brzdit ho mám v kufru dřív než si všimne, že brzdím. Ale chápu, musí je a nebude se za mnou táhnout. Co kdyby byl doma o minutu později.1 bod
-
Takové spotřeby jsou u lidí, co obvykle velmi pomalu nabírají rychlost když limit dovolí. Předvídají obec před sebou a nohu z plynu dají tak aby nemuseli brzdit. Na 90 obvykle jezdí 80 takže reálně 70 km/h. Na dálnici obvykle v tunelu za kamionem popř. do 110 a pokud vjedou do levého pruhu kvůli objíždění překážky tak nezrychlí. Je to pasivní uspávací styl se kterým se dá u TDI jezdit kolem 4l a u TSI kolem 5l. Ano je to ten styl co většině lidem jedoucí v koloně auto způsobuje cukání žilky na čele. Je to ten styl co u 1.0 TSi způsobí totální zakarobonování motoru. Při dnešním provozu a propustnosti naší silniční sítě, tak ale bohužel kvůli nim jezdíme defakto stejně pomalu a nesvižně, protože provoz je jedna dlouhá šňůra, rozdíl je v tom že nervozně zrychlujeme a ubíráme v zoufalém pokusu o předjetí- i když se manévr povede obvykle nás po krátké době čeká další takový ekonomický jezdec, takže vypálíme v půrměru o litr až dva PHM víc, jen proto že jsem nervozní. Řešení je velmi prosté. S ignoranty nehnete, protože jedou v zákonném limitu a jsou ekonomický a velmi často také absolutní ignoranti co neví že existují zrcátka a někdy i blinkry (ignorani blinkrů si vysvětluji tím že takový řidič po delší cestě obvykle upadá do absolutní letargie a jede na automat - to jsou pak ty smrtáky z novin kdy je smete nějaké prase na ve vysoké rychlosti, protože borec nedal blinkry při odbočení nebo usne a vjede do protisměru). Pokud jste trošku dravější povahy jako já, doporučují před každým řízením požít utlumující léčivo- předepíše vám váš psychiatr - odevzdat se do sluníčkového světa, ideálně zakoupit adaptivní tempomat a přijmout fakt, že jízdní tempo udává ten nejpomalejší na silnici a začít jezdit ekonomicky také, zjistil jsem že mi pak zbude více peněz na večerní popíjeni alkoholu.1 bod