Souhlas, měl jsem půjčeno v LK výbavě na víkend a moje poznatky:
parkovací asistent šlape na brzdu fakt až nepoužitelně, naučil jsem se při parkování do malé garáže asi na dvě kliknutí vypínat
motor (2.0TDI) příjemně tichý, akustická skla se fakt projeví - největší hluk na dálnici byl podle mě od lyžin na střeše
hlukově je to asi takový rozdíl (oproti S3) jako přechod mezi oktávkou a superbem - automaticky jsem jezdil o asi 20km rychleji (podle navyknutého hluku)
varování překročené rychlosti je otravné ale decentní, natolik že jsem ho ani nevypínal
potěšila mě na head-upu ikonka zákazu předjíždění, max rychlost jsem čekal - druhou značku ne
infotainment je božsky plynulý, reakce okamžité, Apple CarPlay podpora bezdrátově
bezdrátové nabíjení super, jen tam ten mobil pak člověk zapomíná
smart dials jsou fakt praktické, ano dílensky to není žádný luxusní zázrak, ale mě osobně kvalita zpracování rozhodně ani neuráží
mrzí mě nefunkční Waze navigační pokyny v head-up display - ale pochopil jsem, že to je problém Waze ne škodovky - AppleMaps navigační pokyny na head-up promítají
ani na nejvyšší nastavenou míru komfortu auto neplave, nehoupe se - nerovnosti žehlí suprově - a to byla zapůjčena původní verze (18ková kola), nové vozy by to měly mít ještě upravené
odsouvání sedaček při vystupování a elektrické dopínání pásů jsou fajn vychytávky
LaneAssist si v Praze moc nerozuměl s cyklopásy na stranách silnic - pravidelně do pásů pro cyklisty najížděl
Z najetých asi 200 km v Praze a kolem Prahy mám jen ty nejlepší pocity, jsem odhodlán objednat.
Ačkoli jezdím primárně jen po Praze a sem tam výlety s rodinou, jsem odhodlán jít do 2.0 TDI 110kW. 1,5 TSI mHEV je pro mě teoreticky mnohem vhodnější, ale nějak se té suché převodovky, motoru bez akustického krytu a celkově toho cirkusu kolem elektriky bojím. Po cca 6 letech diesel s najetými tak 60k určitě prodám líp než benzín. Mám i vyzkoušeno, že diesel i tohle moje malé ježdění snášel bez problémů už ve 3. generaci.