Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/29/24 ve všech sekcích

  1. Tím že Waze patří Google a obecně je Google otevřenější, tak fungují jako jeho mapy, tak Waze. Apple tuto výsadu bohužel nechává jen Apple mapám. V BMW je to úplně stejně. Bohužel Apple mapy nejsou u nás úplně použitelné.
    1 bod
  2. Souhlas, měl jsem půjčeno v LK výbavě na víkend a moje poznatky: parkovací asistent šlape na brzdu fakt až nepoužitelně, naučil jsem se při parkování do malé garáže asi na dvě kliknutí vypínat motor (2.0TDI) příjemně tichý, akustická skla se fakt projeví - největší hluk na dálnici byl podle mě od lyžin na střeše hlukově je to asi takový rozdíl (oproti S3) jako přechod mezi oktávkou a superbem - automaticky jsem jezdil o asi 20km rychleji (podle navyknutého hluku) varování překročené rychlosti je otravné ale decentní, natolik že jsem ho ani nevypínal potěšila mě na head-upu ikonka zákazu předjíždění, max rychlost jsem čekal - druhou značku ne infotainment je božsky plynulý, reakce okamžité, Apple CarPlay podpora bezdrátově bezdrátové nabíjení super, jen tam ten mobil pak člověk zapomíná smart dials jsou fakt praktické, ano dílensky to není žádný luxusní zázrak, ale mě osobně kvalita zpracování rozhodně ani neuráží mrzí mě nefunkční Waze navigační pokyny v head-up display - ale pochopil jsem, že to je problém Waze ne škodovky - AppleMaps navigační pokyny na head-up promítají ani na nejvyšší nastavenou míru komfortu auto neplave, nehoupe se - nerovnosti žehlí suprově - a to byla zapůjčena původní verze (18ková kola), nové vozy by to měly mít ještě upravené odsouvání sedaček při vystupování a elektrické dopínání pásů jsou fajn vychytávky LaneAssist si v Praze moc nerozuměl s cyklopásy na stranách silnic - pravidelně do pásů pro cyklisty najížděl Z najetých asi 200 km v Praze a kolem Prahy mám jen ty nejlepší pocity, jsem odhodlán objednat. Ačkoli jezdím primárně jen po Praze a sem tam výlety s rodinou, jsem odhodlán jít do 2.0 TDI 110kW. 1,5 TSI mHEV je pro mě teoreticky mnohem vhodnější, ale nějak se té suché převodovky, motoru bez akustického krytu a celkově toho cirkusu kolem elektriky bojím. Po cca 6 letech diesel s najetými tak 60k určitě prodám líp než benzín. Mám i vyzkoušeno, že diesel i tohle moje malé ježdění snášel bez problémů už ve 3. generaci.
    1 bod
  3. ME je divadlo, ano, ale i tam se měří CO2, O2 a další. Věc je ta, že ekofanatici to dotáhli pouze na sledování emisí CO2; ostatní - SOx, NOx, částice PMx je nějak nezajímají. Z tohoto pohledu by skutečně dávalo smysl, aby stařičké MPI vzniklé z bloku 1000MB bylo lepší než dnešní, mnohem výkonnější motory, ovšem s přímým vstřikováním. Zlatá doba skutečně nízkoemisních dieselových motorů byla Euro3.
    -1 bodů
  4. Je to trochu OT, ale mě by třeba zajímalo, proč, když se kouknu na aktuální portfolio Škody, mají všechna auta kromě hybridů prakticky stejnou či vyšší spotřebu, než moje F2 z roku 2008 s atmosferickou 1.4 To samé služební TSI Scala, vypínání válců, start/stop, všechny eko vymoženosti, ale dlouhodobá spotřeba téměř stejná. Asi tomu nerozumím, ale kde je ten pokrok?
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...