Neslyšel jsem o jediném případu, že by se jakákoliv verze 1.0 TSI zadřela přehřátím při větší zátěži, pokud je motor technicky v pořádku. 🤔
Když jsem ten motor ve svém bývalém Rapidu víc honil, teplota vody o oleje šla sice dost nahoru, ale nikdy ne přes určitou mez.
A věřím tomu, že všechny moderní motory budou mít i SW pojistku, která se úplnému přehřátí bude snažit předejít/zabránit.
@informator Ty odkazy s tímto motorem moc společného nemají a navíc se tam vysloveně o tomto "fenoménu" ani nepíše.
Co jsem si z toho vzal, je to, že v případě selhání nějaké součástky může dojít k zadření/zaseknutí každého motoru a to je tak asi všechno.
A potom, že 1.2 TSI EA111 měly problémové řetězové rozvody a starší 2.0 TDI zase ne úplně super selhávající olejová čerpadla.
Nicméně nechápu, jak tohle vůbec souvisí se samovolným zadřením 1.0 TSI při vyšší zátěži a proč by to mělo patřit do tohoto vlákna. 🤨