Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/31/24 ve všech sekcích

  1. to je normálne , poznám autá kde už je aj tretí
    2 body
  2. Mám golf mk8 a ten istý problém pri 51tis km,jedná sa o ročník 2021. Výmena modulu a práca 510€..auto je mesiac po záruke . Edit: Po výmene modulu a prejdení cca 2400km vyhodilo tú istú chybu! Pri reklamácii mi bolo povedané, že je nutná výmena ďalšieho dielu (doplním keď budem presne vedieť o čo sa jedná ) ktorý bude komunikovať s vymeneným modulom. Cena nového dielu + 490€! Tak teraz neviem ,či bola výmena modulu nutná, keďže aj nový ukazuje tú istú závadu, alebo stačila výmena tohoto druhého dielu. Nakoniec sa reklamácia opravy zmenila na navýšenie ceny opravy.
    1 bod
  3. Ja som kvapalinu menil po 4,5r a cca 115 000km a bola už výrazne degradovaná (meraním pH už bola kyslá, nová má byť zásaditá, takže mala vyčerpanú alkalickú rezervu). Na výmenu kvapaliny nieje potrebná diagnostika - no odporúčam si vyrobiť prípravok na odvzdušnenie, ja som ho použil a OK. Ak bude záujem možem hodiť foto mojho doma vyrobeného prípravku pre predstavu. Použil som G12 EVO akú som mal od výroby, výmena sa odporúča cca po 4-5r alebo 100k km, nechať ju v aute 10r je podľa mňa koledovanie si o prúser. Hlavne keď výmena stojí polovicu toho čo jedna výmena oleja (výmena oleja stojí cca 50€ - 1250kč a výmena chladiacej kvapaliny cca 25€) a nemeníte ju 2x do roka ako motorový olej, ale len pár krát za život auta.
    1 bod
  4. Neslyšel jsem o jediném případu, že by se jakákoliv verze 1.0 TSI zadřela přehřátím při větší zátěži, pokud je motor technicky v pořádku. 🤔 Když jsem ten motor ve svém bývalém Rapidu víc honil, teplota vody o oleje šla sice dost nahoru, ale nikdy ne přes určitou mez. A věřím tomu, že všechny moderní motory budou mít i SW pojistku, která se úplnému přehřátí bude snažit předejít/zabránit. @informator Ty odkazy s tímto motorem moc společného nemají a navíc se tam vysloveně o tomto "fenoménu" ani nepíše. Co jsem si z toho vzal, je to, že v případě selhání nějaké součástky může dojít k zadření/zaseknutí každého motoru a to je tak asi všechno. A potom, že 1.2 TSI EA111 měly problémové řetězové rozvody a starší 2.0 TDI zase ne úplně super selhávající olejová čerpadla. Nicméně nechápu, jak tohle vůbec souvisí se samovolným zadřením 1.0 TSI při vyšší zátěži a proč by to mělo patřit do tohoto vlákna. 🤨
    1 bod
  5. 11,52 milionu, tolik vozů vyrobila Toyota a její dceřiné společnosti v roce 2023. Přestože je japonský obránce nejvytíženějším výrobcem automobilů v oboru, stále si najde čas na prozkoumání neautomobilových oblastí. Nečekaně postavila to, co prohlašuje za první kamennou pec na světě na vodíkový pohon. Demonstrace možností vodíku Toyota se spojila s japonským výrobcem plynových spotřebičů Rinnai, aby jej postavili pro Japan Mobility Show. V kamenné peci se návštěvníkům podávaly nejen čerstvě upečené pizzy, ale i croissanty. To se ukázalo být úspěšné, zejména mezi dětmi. Zaměstnanci Toyoty postavili pec a nyní ji používají k výrobě pizzy a croissantů během pracovního dne. […] Článek Toyota vyrábí pizzu v kamenné peci na vodík se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
    1 bod
  6. Nedělám nic z uvedeného, spotřeba od zakoupení 5.3l/100km, najeto 195tkm.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...