Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/21/24 ve všech sekcích

  1. Rozhodl jsem se udělat návod na welcome message u Octavie 2, protože na internetu není ani jedna zmínka jak to udělat. Co potřebujete: 1. EEPROM programátor s čipem CH431A+klip https://allegro.cz/nabidka/programator-ch341a-eeprom-flash-bios-immo-klip-12244919593?utm_feed=712e6653-4749-4512-b084-b6e297fc9e0b&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=CZ>Electro>Home-electro>3P>PMAX&ev_campaign_id=20035822444&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw3bm3BhDJARIsAKnHoVUUw-6KYcP7LN0aXnhYdxyGd84Fh4Omk0np-N0hppsk0swUOoLKwqUaAnIDEALw_wcB 2. ch341a programmer + driver program v příloze 1.KROK (demontáž budíků) 1.Sundání krytky pomocí klíče 2.Sundání krytky přepínače světel 3.Sundání krytu volantové tyče Dvěma rukama zatáhněte k sobě ( bude potřeba síla) 4.Odšroubování 2x šroub TORX 20 5.Vytáhnutí budíků Nad budíkami mezi palubní deskou a budíky je malý výřez do kterého dáte plochý šroubovák a lehce zapáčíte dolů a budíky odpojíte a vytáhnete. Budíky mají bezpečnostní konektor který se musí odklapnout. 6.Rozebrání budíků Ze zadní strany budíků jsou 4x TORX 10 ty odšroubujte. Podél okraje budíků jsou klipsy, které nadzvednete a zaseknete do nich párátka a poté už jen sundáte plexisklo a zbydou vám budíky v takovémto stavu: 7.Sundáte vrchní část budíku zapáčením plochým šroubovákem za PCB nad ukazatelem paliva. 8.Připnutí klipsny na EEPROM čip Nyní se přesuneme k počítači kde zapneme CH431A programmer Nastavíte tyto hodnoty: Pokud je na čipu napsáno 24c64 tak nastavíte ´´ST24C64´´ místo ´´ST24C32´´. Nahoře v liště dáte ´´Read´´ Pokud se vám v těchto řádcích zobrazí jen 00 nebo FF konektor obraťte Pokud se zobrazí různá čísla a písmena, nejprve uděláte zálohu pomocí tlačítka save a uložíte stávající EEPROM poté najdete řádek číslo 160 a o 2 pozice doprava najdete číslo ´´02´´ které změníte na 05 poté jen dáte nahoře v liště write a můžete budíky poskládat zpět. CH341A-main.zip
    1 bod
  2. @bazycek Tady vůbec nejde o to, že máš "v něčem milion" a je stanoveno nějaké konkrétní datum. Můj příspěvek směřoval na to, že každodenně otravuješ prodejce a ten se právem odvděčil tím, že nemá snahu ti shánět jakékoliv informace navíc, a že by to chtělo víc trpělivosti, protože to stejně neurychlíš. A tvrzením, že víš o výrobě aut vše si mi jen dokázal, že nemá cenu dál v tomhle OT pokračovat, stejně to tu nepatří. Ono totiž debatovat s někým, který tvrdí, že ví o něčem vše, nejde.
    1 bod
  3. Navic ohanet se zaplacenym milionem je dost lacine. V dnesni dobe to nic neni. A jestli mas zivot redukovany na to, ze se nemuzes dockat hromadky plechu a plastu, tak je to dost smutne.
    1 bod
  4. zkus si uvedomit, ze kdyby ten prodejce vsem lidem, kteri cekaj na auto, a kazdej se jednou denne ptal na aktualni status, nedelal nic jineho, nez ze by 24x7 kontroloval aktualni stav auta. na prodejne nemaj jenom tvoje auto, maj jich tam objednany desitky/stovky a proste maj danej proces, auto prijde na obchod, zaridi jeho prihlaseni, a nekdy v tomhle procesu ti daj vedet, kdyz mu to vyjede, ze auto je ready. nemusis se bat, ze na tebe zapomenou. jediny, tak toho rpodejce nase**s.
    1 bod
  5. @Rapid1.0 uprimne pokud mam v necem milion korun tak chci vedet co se s nim deje a kdy dostanu to za co jsem si zaplatil navic kdyz datum bylo jasne urceno. Nicmene vse jsem si nakonec musel zjistit sam. Primo ze skodovky. Sam pracuji v automobilce a o vyrobe aut znam vse. Dokazu zjistit o vyrabenych vozech cokoliv. Proto me fascinuje ze prodejce neni schopen zjistit stav objednavky a musim si vse zjistit sam. Za me je to neschopnost a neochota. jo a auta se rozvazeji po vyrobe cca do 24 hodin. Pak ze stoji tyden u prodejce je zase jina komedie.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...