Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/17/24 ve všech sekcích

  1. a keby si s tym trosku pojazdil , poriadne to zohrial a dal za usi a potom riesil? bude tam plno kondenzovanej vody jak to stalo tak dlho ... mozes dat vymenit olej .. bude tomu prd a s poist. udalostou to nema nic
    1 bod
  2. Je tu ešte niekto kto jazdí s O4 Combi 85kW s automatom? Akú máte spotrebu? Vyzerá to tak, že pod 4.8L/100km sa nedostanem, mix okresky a diaľnica. Sprit monitor to v podstate potvrdzuje, manuály jazdia aj pod 4L ale automaty od 4,5L vyššie. To by sedelo s mojou spotrebou, hýbem sa od 4,8-5,2. Pri 140km/h ten motor točí 2500 otáčok, keď si dobre pamätám.
    1 bod
  3. Hlavně je potřeba aby všechny vnější žárovky měly vlastní stabilní zdroj. Jak jsou LEDky připojené jenom přes ochranný odpor přímo na palubní síť, budou časem odcházet (pokud svítí při startování tak nejspíš dost brzy), začnou blikat a umí dělat i jiné vylomeniny. Velkou výhodou potom je, že žárovky se stabilním zdrojem jsou nezávislé na polaritě a navíc mají řídící SMD odpor, jehož změnou za silnější lze omezit jas a zároveň prodloužit životnost. Viz např. na třetím obrázku zde stačí vyměnit 680 Ohm vpravo nahoře nad zdrojem za tuším 5k Ohm a osvětlení značky je v cajku a napořád. Nebo např. tyto jsou v červené verzi ideální pro výměnu zadních obrysovek (v Roomsteru, nevím, jestli má F2 stejně orientované patice), ale ve výchozím stavu zbytečně moc hřejí, což vyřeší výměna tuším původního 790 Ohm za ideálně 1k5 Ohm (na obrázku od videa je odpor označený R2 vidět na pravé žárovce) - teplota se sníží znatelně, svítivost málo, v podstatě na úroveň standardních žárovek, zůstane příjemná čistě červená barva světla. Prošel jsem s tím přes STK a nikdo nic neřekl. Jo a hrany tišťáku tvořícího spodek patice těch W5W je vhodné přiměřeně zbrousit/zapilovat v úhlu 45°, jinak může dojít k poškození kontaktů v patici. Níže např. bílá verze W5W s 910 Ohm vyměněným za 3k3 a 5k1 Ohm. Dle mého barevného označení je zřejmé, že s 3k3 na můj vkus ještě pořád moc svítila a hřála, s 5k1 v pohodě. Sufitka na osvětlení značky je focená ještě s originálem 680 Ohm.
    1 bod
  4. Auto najeto cca 1150km, 5,6l . Nejezdím úsporně, dálnice + město. Se spotřebou spokojenost.
    1 bod
  5. Je to tu rozházené všude po fórech, tak to dám na jedno místo a tam kam to patří :-) Určitě jste nad tím už mnozí uvažovali, ale třeba jste neměli odvahu do toho jít. Je to práce na hodinu, pokud víte, kde co jak rozebrat. Vezmeme si plus ze svorky 30 pod palubní deskou a protáhneme ji přes pojistku 5. Je tam jedna strana už nachystaná, stačí přidat jeden ISO pin. Za ní rozdvojíme a protáhneme do obou A sloupků na hnědou svorkovnici, PIN 4. Pokud už máme ve dveřní kabeláži kabely na varovné světlo, máme trochu lehčí práci, v opačném případě je třeba ze svorkovnice dotáhnout jeden káblík až do prostoru varovného světýlka. Tím máme ke světlu natažených +12V. Mínus budeme spínat pomocí mikrospínače v zámku, tím zajistíme, že nám budou svítit jen ty dveře, kterou jsou otevřené. (origo svítí obě naráz) Jelikož mikrospínač spíná mínus i pro BSG, tak do ní nechci valit další plus. K tomu nám poslouží dvě diody zapojené podle následujícího náčrtku. Musíme přitom přerušit vodič vedoucí k dveřnímu spínači. Ve dveřích řidiče je to žluto-hnědý vodič, ve dveřích spolujezdce fialovo-bílý. Nakonec vše pečlivě zaizolujeme a můžeme se těšit ze svých varovných světýlek :-) Takto zapojené světýlka svítí trvale, pokud jsou otevřeny dveře. Já jsem ještě přidal na začátek relé podle origo schématu abych zajistil, že se mi po 20 minutách světýlko vypne, ale podle mě to není nutné, zas takový odběr ty světýlka nemají, navíc když se použijou LEDky, tak můžou svítit dlouhé hodiny
    1 bod
  6. Jen doplním Royce: Po faceliftu se zapojují výstražná světla takto: Je to dokce jednodušší, než s tím relé. POZOR: Mění se tam číslo pinů, do kterých se to zapojuje - pak nesedí plus/mínus z Royceova návodu, a ta dioda tam pak funguje trochu jinak PS kabely ve dveřích mají pouze ty Fabie, která tam mají světla.
    1 bod
  7. komfortka má v sobě odpočet aby to zhaslo... spíná mínus přes relé. Jinak dráty tam má třeba ten, co dodělával elektrické okna (jako já) SB5 je pojistka číslo 5, 5A J393 je komfortka čtverečky 17 a 29 vedou do L/P dveří jinak klidně se ptejte, poradím
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...