Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/26/24 ve všech sekcích

  1. Je to trošku zvláštní, protože pak by tam měl být i Kamiq, který je technologicky totožný se Scalou.
    3 body
  2. Zdravím, hodně mě zajímalo, jak Scala přišla k takovému hodnocení v TÜV Reportu a skončila na 109. místě. Jaké závady asi odhalili?? Rozbil jsem prasátko a za 5 EUR si koupil AutoBild s TÜV Reportem. V reportu hodnotí společně Scalu a Rapid. U Scaly kritizují především nadměrné opotřebení brzd. Nic, co bychom nevěděli, že? Špatné hodnocení mají i potkávací a zadní světla. Přesně jsem nepochopil, jaké má Scala problémy se světly. Máte nějaké negativní zkušenosti s osvětlením? Ve fóru jsem zaznamenal kondenzaci vody v předních světlech, nic víc. Dále zmiňují 4 svolávací akce na Scalu, týkající se eCallu a švů potahů sedadel. Přikládám 2 stránky z AutoBildu. Snad neporušuji autorská práva. Jelikož neumím dobře německy, použil jsem strojový překlad googlem, který také přikládám. Berte překlad s rezervou. (V tabulkách je Rapid přeložen jako „Rychlý“) Mimochodem, Kamiq je na 101. místě a Superb společně s Fordem S-Max těsně před Scalou na 107. místě. tuv-report-scala.pdf tuv-report-scala-cz.pdf
    2 body
  3. Měl jsem Scalu téměř 5 let a najeto něco pod 80 000 km. Mimo problémů s infotainmentem (které se vyřešily aktualizací, i když to nějakou dobu trvalo) jsem jiné problémy neměl. Světla seřídili v servisu hned na začátku, možná někomu dělá problém výrazný přechod světlo / tma u LED světel. Sedačka držela, brzdy původní a nevypadaly, že by potřebovaly brzkou výměnu. "Celoživotní" spotřeba pod 5,1 l/100 km (u 1,5 TSI 110kW), mezi každou výměnou oleje jsem dolil cca 0,7 l. Kdybych si nevyhlídnul vybavenější Octavii, Scalu bych si ještě nechal. Měl jsem tam skoro všechno, co jsem chtěl. Vlastně jsem litoval jen absence automatické převodovky. K adaptivnímu tempomatu ten automat prostě pasuje.
    1 bod
  4. 1 bod
  5. Ja som sa rozhodoval medzi golfom variant, octáviou combi a scalou. Pre mňa bol hlavný komfort ktorý som našiel v drive plus a príplatkových balíkoch na scale. V Golfe a Octávií by som to dosiahol až niekde pri 27k, zatiaľ čo pri Scale za 21,5k. Octavia má síce drive, ale tam mi veľa vecí chýba. Samozrejme, nemám tam 1.5L ani DSG, ale pre mňa sú toto veci na ktorých mi nezáleží. Veľkosť auta je pre mňa viac než dostačujúca. Ja som mal so škodovkou zatiaľ len dobré skúsenosti, na Fabií Combi 2 HTP nabehaných 230k bez väčších problémov, v rodine tiež veľa škodoviek bez problémov. Bol som na testovacej jazde i30, a vôbec sa mi to nepáčilo. Som hlboko navyknutý na koncernové autá, a v tom hyundai bolo všetko inak ako by som si to predstavoval na novom komfortnom aute. Po jednej skušobnej jazde na Scale som vedel, že to je to auto čo si kúpim. Vybavil som si ho tak aby mi tam nič nechýbalo. Nuž, uvidíme ako budem spokojný keď mi budúci týždeň príde. Skúsim sem alebo do samostatného vlákna dať recenziu
    1 bod
  6. Cokoliv co je v TP (resp. COC), tak je možno použít jako zimní. M+S tam být nemusí.
    1 bod
  7. Doporucuji mrknout na youtube na p.Vaculika ten o S3 mluvi celkem jasne a srozumitelne a zminuje i baterii... A urcite bych novou baterku zaregistroval aby auto vedelo ze ma novou... A nepracovalo s ni jako s tou spatnou...
    1 bod
  8. @cross Určitě musíš mít v autě aktivní navigaci, klidně stačí ta na měsíc zdarma, je to stejné jako např. s traffication
    1 bod
  9. 1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...