Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/18/25 ve všech sekcích

  1. Dlouho se tu nic neobjevilo. Asi Rapidy vymírají anebo druzí majitelé z řad mlaďasů jedou FB. Objevil jsem na LEDPODSVICENI.CZ tyhle LEDky P21 do blinkrů https://www.ledpodsviceni.cz/py21w-bau15s-blinkry-vysokosvitive/. Jelikož mám novou tmavou folii na zadních světlech trochu tmavší, než byla původní (původní JOM 20% zatmavení jsem na našich e-shopech nenašel), říkal jsem si, že na slunečné dny se bude vícesvítivá LEDka hodit. Na Alíku se mi typ z uvedené stránky nepodařilo najít a tak jsem investoval 700Kč s tím, že díky inzerovanému výkonu 21W možná budu moct deaktivovat moje "oblbovátko" přerušovače blinkrů. Při prvním spuštění blinkru s novou LEDkou to vypadalo, že tomu tak bude, dokonce při spuštěném motoru hlídání žárovek (zrychlené cvakání) nereagovalo. Varovná světla taky OK. Při popojetí autem dozadu a zabrzdění ale cvakátko zareagovalo. Tak holt "oblbovátko" muselo být aktivováno. Původní MAXGTRS nebyly žádné bludičky. Ale toto vyadá velice dobře, hlavně při vypnutém zapalování je svit varovných světel daleko větší. Porovnání nová a původní LEDka A ještě dvě porovnávací videa. Rozdíl je snad viditelný, samozřejmě mobil trochu upraví expozici. Ale i tak je myslím plnost světla a větší zářivost u pravého blinkru vidět. Je to točeno při běžícím motoru.
    2 body
  2. Pointa je v tom, že ak "tankujem" doma v garáži celý rok zadarmo, alebo za smiešny peniaz oproti bežnému autu so spaľovacím motorom, tak 1-2x do roka na dovolenke nebude pre mňa problém zastaviť napr. na drahej Ionity a zaplatiť hoc aj viac, než ako keby som tankoval benzínové auto a nebudem ako debil stáť hodinu a viac v rade na bezplatné nabíjanie. A hlavne, ak idem na dovolenku v zimnom období, tak ja osobne by som sa snažil nájsť také ubytovanie, kde môžem nabíjať svoje auto aspoň z obyčajnej 230 V zásuvky. Čo sa týka videa, ono to vyzerá byť nejaká severná krajina (asi Nórsko?), kde to evidentne prehnali s dotáciami a elektrické auto si tam kupuje aj ten, kto ho vlastne nemá kde nabíjať. V našich končinách to je na diagnózu, u nich asi hraje ešte rolu to, že aký je cenový rozdiel medzi EV a ICE. Ak za ICE auto zaplatia o polovicu viac ako za EV, tak sa im možno oplatí občas aj čakať na nabíjanie, lebo sral to pes ak pri kúpe a prevádzke auta zase ušetrili desaťtisíce eur. "Preložené" do našich končín: bol by si ochotný občas čakať na nabíjanie ak by si namiesto 63+ tisícového Kodiaqa mohol kúpiť Eniaqa za 42+ tisíc € (takže ostalo by ti vo vrecku viac ako 21.000 € / 525.000 Kč len na kúpnej cene), nehovoriac o nižších prevádzkových nákladoch? Ja by som asi bol občas ochotný počkať alebo zaplatiť viac pri nabíjaní.
    2 body
  3. o bi-xenonoch tu uz jedna tema je, skus pozriet najprv tam inac ak mas tlacidlo MODE, skus prepnut iny rezim ako ECO. ale to je len vystrel
    1 bod
  4. Tak to byl též ucpaný radiátor. Dnes jsem ho vyměnil. Ze starého při odpojení vytekla zkrystalizovaná G13.
    1 bod
  5. Taky do toho nejdu. Kdyby to byla tovární záruka, tak snad, ale jak je v názvu pojištění, to je vždy průser.
    1 bod
  6. Čau, mám nové poznatky Alma měl pravdu všecko se nedá měřit úplně tak prozvoněním no což každý den se učíme, takže jsem zkusil dát svorku s kabelem do konektoru spínačky na ten kabel co vede do startéru a připojil jsem si plus na tu mojí svorku a pustil do toho šťávu a kostru jsem si vložil normálně na baterii jak má být, no a jel jsem multimetrem po těch vypíchaných bodech no a zjistil jsem kde je kabel přerušený v motorovým prostoru pod převodovkou s odbočky husím krku, takže musím to nějak rozebrat abych se přesně dostal do toho místa problémů ale už vím že tam proud před tímhle úsekem teče. Takže díky vám všem tímto je problém nejspíš vyřešen Žárovka svítila jasně jen na spínačce a na konci konektoru už nesvítila
    1 bod
  7. tu je ze vraj lacne domace riesenie, ktore funguje aj v mrazoch pre kameru v parkovacom rezime https://dashcamtalk.com/forum/threads/lto-lithium-titanate-oxide-–-the-ultimate-battery-for-dash-cam-parking-mode-diy.50484/ tu je hotovy produkt, ale funguje iba v plusovych teplotach https://www.anker.com/eu-en/products/a17223z1 https://ecoflow.cz/products/ecoflow-river-3
    1 bod
  8. Písal som na support Škody a na oprave pracujú: Ale keďže som netrpezlivý, tak som stiahol zo stránky AUDI-MIB.RU - download live charts to navigate MIB MHi2 a na prvú dobrú sa aktualizácia spustila. Dokonca aktualizácia bežala na pozadí pri vypnutom a zamknutom aute. Keď som sa vrátil do auta niečo po hodine, tak tam svietilo ešte 85%. To už som počkal v aute a celkovo aktualizácia zabrala cca 1 hod a 30 min. Takže veľmi pekne ďakujem za radu. Mapy mám konečne aktualizované z 2018 na 2025 😊 EDIT: Tak kluci zo Škodovky sú šikovní a vyhľadávanie/sťahovanie na stránke https://updateportal.skoda-auto.com/sk-sk/Updates/ už opravili, Odkaz https://infotainment-cdn.skoda-auto.com/base/maps/HIGH2-P390_EU_202448.zip už funguje.
    1 bod
  9. Ahoj, nedavno jsem si vsiml, ze me pri vypnuti zapalování auto přestalo upozorňovat na mobil v nabíjecím prostoru. V nastavení je toto zapnuto, chtěl jsem to vypnout a zapnout (jsem preci ajťák , tak vim, ne;-)), ale to nastaveni nelze vypnout, vubec nereaguje a volba je stále v pozici “zapnuto”. Viz posledni volba. Hlasi Vam to at si telefon vezmete? - myslim zvukove, ne jen text info na displeji, at nezapomenu nekoho a telefon v aute, to tam mam.. ze zacatku to na me snad i mluvilo at si telefon vyndam (pokud to nebyla manzelka 🤪)
    1 bod
  10. Dobrý deň všetkým, dnes som zažil nečakanú situáciu vďaka aplikácii My Skoda. Poobede mi volal technik zo autoservisu, ktorý mám v aplikácii predvolený ako servisného partnera s otázkou aký mám problém na vozidle, kedže evidujú automatickú žiadosť z aplikácie o návštevu servisu. Odpovedla som, že neevidujem žiaden problém ani chybovú hlášku. Na to sa ma technik opýtal, či sa mi náhodou neobjavila nejaká žltá kontrolka ako upozornenie, napr. nízka hladina vody v ostrekovači. Tu som priznal pravdu, že včera večer mi vyhodilo Nízka Hladina PHM a ja som dnes po 3 krátkych presunoch ešte nenatankoval. Technik my vysvetlil, že takéto automatické požiadavky pošle samo auto pri žltých alebo aj červených hláškach, ale nedokázal mi povedať aký je algoritmus (koľko krát, alebo koľko dní to môžete ignorovať) Keďže som situáciu vysvetlil, technik automatickú požiadavku na servis v systéme vymazal a s prianím pekného dňa sme sa rozlúčili, Poučenie z krízového vývoja: - ak vás vaše auto vyzve (nemusí bať žltý výkričník) aby ste niečo doplnili (PHM, voda v ostrekovači, možno aj Ad Blue) urobte to hneď, inák sa na Vás bude sťažovať cez aplikáciu v servise a vy sa o tom dozviete až od servisného technika ked Vám zavolá - ak Vám ale nenačíta asistentov, auto žiadne info cez aplikáciu neodošle, vtedy sa môžete ísť sťažovať do servisu vy osobne, ale bez záznamu v registri chýb, alebo natočenej chyby, respektíve schopnosti zopakovať problém v servise bude odstrańovanie zložité aj pre servis Za tento bizár ´´ďakujem´´ a pozdravujem vývojove oddelenie SW v Škoda Auto.
    1 bod
  11. Je to 51 levá a 52 pravá. Už je to ok. Děkuji. To myslím úplně vážně. Sám bez dobrého slova bych se do toho nepustil.
    1 bod
  12. Da sa ukoncit cez Smart Dials = tie tri otocne knofliky. Ked je hovor, tak tusim stredny ma na sebe zobrazene cervene sluchatko. Otacanim asi menis hlasitost hovoru a stlacenim polozis. Pre mna je to dostacujuce.
    1 bod
  13. Rozhodl jsem se udělat návod na welcome message u Octavie 2, protože na internetu není ani jedna zmínka jak to udělat. Co potřebujete: 1. EEPROM programátor s čipem CH431A+klip https://allegro.cz/nabidka/programator-ch341a-eeprom-flash-bios-immo-klip-12244919593?utm_feed=712e6653-4749-4512-b084-b6e297fc9e0b&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=CZ>Electro>Home-electro>3P>PMAX&ev_campaign_id=20035822444&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw3bm3BhDJARIsAKnHoVUUw-6KYcP7LN0aXnhYdxyGd84Fh4Omk0np-N0hppsk0swUOoLKwqUaAnIDEALw_wcB 2. ch341a programmer + driver program v příloze 1.KROK (demontáž budíků) 1.Sundání krytky pomocí klíče 2.Sundání krytky přepínače světel 3.Sundání krytu volantové tyče Dvěma rukama zatáhněte k sobě ( bude potřeba síla) 4.Odšroubování 2x šroub TORX 20 5.Vytáhnutí budíků Nad budíkami mezi palubní deskou a budíky je malý výřez do kterého dáte plochý šroubovák a lehce zapáčíte dolů a budíky odpojíte a vytáhnete. Budíky mají bezpečnostní konektor který se musí odklapnout. 6.Rozebrání budíků Ze zadní strany budíků jsou 4x TORX 10 ty odšroubujte. Podél okraje budíků jsou klipsy, které nadzvednete a zaseknete do nich párátka a poté už jen sundáte plexisklo a zbydou vám budíky v takovémto stavu: 7.Sundáte vrchní část budíku zapáčením plochým šroubovákem za PCB nad ukazatelem paliva. 8.Připnutí klipsny na EEPROM čip Nyní se přesuneme k počítači kde zapneme CH431A programmer Nastavíte tyto hodnoty: Pokud je na čipu napsáno 24c64 tak nastavíte ´´ST24C64´´ místo ´´ST24C32´´. Nahoře v liště dáte ´´Read´´ Pokud se vám v těchto řádcích zobrazí jen 00 nebo FF konektor obraťte Pokud se zobrazí různá čísla a písmena, nejprve uděláte zálohu pomocí tlačítka save a uložíte stávající EEPROM poté najdete řádek číslo 160 a o 2 pozice doprava najdete číslo ´´02´´ které změníte na 05 poté jen dáte nahoře v liště write a můžete budíky poskládat zpět. CH341A-main.zip
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...